Dzisiaj jest 22 lis 2024, 17:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2010, 11:43 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jak to jest z tym podciśnieniem, czy powinno być doprowadzone do każdego gaźnika? U mnie nie ma przy Dellorto 17,5 PHVA. Doprowadzone mam pytako paliwo. Jak to z tym jest?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
W tym gażniku jest doprowadzane podćiśnienie ja mam tez dellorto PHVA i jest... zapodaj fotkę to Ci zaznaczę w którym miejscu zakładasz węzyk od podcisnienia.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 12:38 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Obrazek

Obrazek

To jest mój gaźnik. Podciśnienie to myślę, że to ten kawałek wężyka zatkany śrubką? Po co, nie wiem. Chciałbym doprowadzić do niego podciśnienie tylko skąd wężyk pociągnąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Obrazek




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
To co jest zatkane wężykiem ze śrubką to jest dozownik oleju, a to drugie to podciśnienie. a jeszcze zapytam masz sprawne podciśnienie w kraniku?




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No mam sprawne, bo paliwo po jeżdżeniu leci z wężyka(jak się go wyciągnie ofc), jeśli o to chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
W kraniku masz dwa wyjścia: o większej średnicy, które jest bliżej baku (paliwo) i mniejsze poniżej na podciśnienie. Po zgaszeniu silnika paliwo powinno się nie lać z otworu na wężyk paliwowy! W gaźniku masz zatkane to wężykiem i śrubą, przyjrzyj się lub wymacaj ręką, możesz mieć również wejście na wężyk koło zaworu membranowego w karterze. "!!"




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 10:18 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Dobra , sprawdze. A jakie zadanie ma podciśnienie w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 10:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Podcisnienie otwiera kranik podciśnieniowy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 11:34 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Sprawdziłem i mam wejście na wężyk koło zaworu membranowego i założony tam jest wężyk, tzn. że w gaźniku już nie muszę mieć wężyka od podciśnienia??

I druga sprawa, zauważyłem dzisiaj, że jeden z wężyków odchodzący od głowicy cylindra jest ściśniety. foto:
Obrazek

Tam gdzie czerwona strzałka jest to tam jest zaciśniety, a czerwona linia oznacza dokąd on prowadzi. Czy tak powinno być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
to jest ogrzewanie gaźnika podgrzewanie mieszanki nie które gaźniki maja wejście na wężyk od obwodu chłodniczego




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 22:00 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ale on nie jest zakończony i ściśnięty, tylko on dochodzi do wejścia przy grubszym wężyku i w środku jest załamany i zaciśniety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
po prostu ktoś go zaślepił u mnie jest tak że idzie ten wężyk od głowicy do grubego węża co idzie do pompy wody o te wężyki się nie martw




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 22:07 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A no to w takim razie dzięki. A mam jeszcze jedne pytanie, trochę głupie ale zapytam. Gdzie znajduje się kranik paliwa, tzn. czy wychodzi on z dołu baku czy z tego białego pojemnika co jest nad bakiem przyczepiony do ramy?

I jeszcze jedno, gdzie kupić uszczelki do cylka Malossi Sport 70ccm?
Czy mogą to być takie jak do oryginalnego?


Ostatnio zmieniony 07 lut 2010, 16:05 przez saintgaiq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
kranik jest w na dnie baku najlepiej idź po wężyku od gaźnika a uszczelki to napisz wiadomość do sklepu mielocha




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 16:33 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No więc wężyk paliwa idzie do zbiorniczka wyrównawczego. Tzn. że tam jest kranik, tak? Na moje tak wychodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 12:58 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Czy ten kranik który jest w poniższym linku idzie do baku czy do zbiornika wyrównawczego nad bakiem??

Kranik podciśnieniowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
do zbiornika :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 13:10 
*

Rejestracja: 02 mar 2009, 14:50
Posty: 32
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A mógłby ktoś wstawić fotke kranika jaki jest na dole w baku?
I jeszcze jedno, w końcu do czego mam podłączyć to podcisnienie(do gaźnika), bo kazdy z użytkowników pisze inaczej (według zdjecia zamieszczonego przeze mnie).


Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 7:07 przez saintgaiq, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Mam identyczny gaźnik i podciśnienie to jest to po prawej od tego zaślepionego wężykiem Też mam Piaggio i gaźnik 17,5 PHVA




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy