Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2009, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
Witam mam pytanie , jaki można zastosować cylinder do malagi f10 50cm.
Dodam że ktoś chce robić remont silnika. Moto nie jest po tunie ani nie jest odblokowane
bo gościu dojeżdrza tylko do roboty i spowrotem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
Ale remont chce robić bo co się dzieje?? nie lepiej kupić tylko nowy tłok?? Jak to nie jest odblokowane to pewnie nawet nie było rżnięte , więc po co robić remont pewnie silnik w idealnym stanie




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
kajak94 pisze:
Ale remont chce robić bo co się dzieje?? nie lepiej kupić tylko nowy tłok?? Jak to nie jest odblokowane to pewnie nawet nie było rżnięte , więc po co robić remont pewnie silnik w idealnym stanie


Cześć silnik już nie jest w najlepszej kondycji ciężko odpala bardzo mała kompresja poniżej 5 bar no i łożyska starsznie chuczą dodam , że skuterek ma przebieg ponad 30 tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 15:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
kajak94 jak nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz!

Co do cylindra do zablokowanego skutera no to jest Metrakit MK 50ccm lub Polini Sport 50ccm z takich najpopularniejszych. Są ciut mocniejsze niż seryjne 50ccm oraz przy zablokowanym skuterze nie wymagają żadnej ingerencji w inne podzespoły. Jedynie można wymienić dyszę na trochę większą, ale to jak napisałem wcześniej jest niepotrzebne bardzo.

Edit:
Skoro łożyska już huczą to czas zmienić na nowe. Przy okazji można założyć również cylinder 70ccm - jest nieco droższy w stosunku do 50ccm, ale za to ma lepsze osiągi oraz w niektórych przypadkach mniej pali ( w moim na przykład ).




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h


Ostatnio zmieniony 11 lut 2009, 15:39 przez Carlos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
Najpierw bym to rozebrał i zobaczył co jest grane . Jeśli cylek zatarty to szlif i nowy tłok .




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 0:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
Witam rozebrałem dzisiaj silnik.
Cylek dosyć zurzyty palcem wyczywalne są rysy pierścionki mają około 1.5mm luzu
i tłok już nie najlepiej wygląda a łożyska mają wyczuwalny luz no i wyglądają na przegrzane śruty mają kolor fioletowy.
Jutro zamawiam częsci dzieki wam za odpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy