Dzisiaj jest 15 lis 2024, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2014, 13:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2014, 14:56
Posty: 17
Pojazd: Aerox
Witam
Mam mały problem z roksem ponieważ nie ma takiej mocy jak wcześniej i oczywiście prędkości dodam jeszcze ze aktualny v-max teraz to 80 km/h wcześniej było 115 km/h na tym samym wario, pasku, sprzęgle i przekładni. Stało sie to po szlifie cylindara i wymianie gażnika z YSN 19mm na Dellorto PHBG DS 19mm

oto jego setup

Cylinder Naraku sport 70ccm + tlok Meteor
wariator Seria
Sprzęgło Seria
Pasek napędowy Malossi X-Special
Gaźnik Dellorto PHBG DS 19mm
WYDECH Hebo New Performer
Przekładnia pierwotna Top Racing 15/50
Świeca NGK



Proszę o pomoc z Góry Dziekuję


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2014, 13:56 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Jeżeli możesz to sprawdź na tym drugim gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2014, 14:56
Posty: 17
Pojazd: Aerox
Na tym drógim jest to samo:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 14:14 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
A sprawdzałeś jaką masz kompreche?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2014, 14:56
Posty: 17
Pojazd: Aerox
nie nie sprawdziłem jutro sprawdze ale komprejja jest ok znaczy sie jak kopne to czuc spory opór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 18:41 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
cylinder już dotarty ? jak nie to nie ma co się dziwić że v-max jest jaki jest, sprawdź szerokość paska i stan rolek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2014, 14:56
Posty: 17
Pojazd: Aerox
cylinder po przebiegu jakieś 800-900 km można powiedzieć że tak a pasek, rolki wariator to wszystko nowe jest. Czy to możliwe że po szlifie może być za mała dysz główna 72




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 21:51 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:01
Posty: 128
Pojazd: F12
Ja bym celował w dysze ~90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
równie dobrze mogłes go źle dotrzeć, wątpię żeby to byla wina gaźnika




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2014, 17:07 
*

Rejestracja: 01 wrz 2014, 17:26
Posty: 5
Pojazd:
Dowiedziałeś się co poszło nie tak? Mam ten sam problem po szlifie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy