Dzisiaj jest 09 sie 2025, 18:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2010, 10:35 
*

Rejestracja: 08 mar 2009, 23:57
Posty: 20
Lokalizacja: Kobylnica
Pojazd:
Witam potrzebuje pomocy ponieważ moje f-12 nie chce wkręcić sie na obroty gdy postawie go na nóżki to wkręca sie na 12tys. ale gdy jadę to tylko 6,5tys i v-max 50 myślałem ze to wina tłumika bo zgniotłem kolanko ale kupiłem nowy S6 i jest to samo co to może być ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
sprawdź świece u mnie też tak było :D:D po zmianie wszystko mi przeszło :D może u Cb też w tym tkwi problem :D a z górki jedzie normalnie ??




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:58 
*

Rejestracja: 08 mar 2009, 23:57
Posty: 20
Lokalizacja: Kobylnica
Pojazd:
A wiec tak świece mam nówkę wczoraj wymieniłem z górki nie chce sie rozpędzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 14 sie 2009, 7:59
Posty: 130
Pojazd:
może masz rolki wytarte :D sprawdź rolki.




_________________

Nie kładź kasku na ziemi bo bliżej do piachu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:17 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
jak masz 6 rolek to wyciągnij 3 , a reszte ustaw jak znaczek mercedesa. Obroty powinny sie sporo podnieść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 18:16 
*

Rejestracja: 14 sie 2009, 7:59
Posty: 130
Pojazd:
i będzie przy okazji skuter wolniejszy..




_________________

Nie kładź kasku na ziemi bo bliżej do piachu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 18:23 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
niekoniecznie
u mnie dało to dużo lepsze przyśpieszenie a v-max sie nie zmienił. Ale nic przecież nie szkodzi sprubować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 20:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
No nie wiem zużyte rolki??
za ciężkie rolki???
S6 lubią wysokie obroty więc proponowałbym coś koło 3,5g-4,5g
również to może być świeca... Nie daje iskry w każdym momencie... u mnie tak było :D wykręciłem świece sprawdzałem iskrę na śrubie mocującej bagażnik, i niby było ok ale w cylindrze nie dawała iskry za każdym razem... Wymieniłem było ok...
Do tego S6 naprawde przydały by się lekkie rolki...
sikormen94 pisze:
niekoniecznie
u mnie dało to dużo lepsze przyśpieszenie a v-max sie nie zmienił. Ale nic przecież nie szkodzi sprubować

Bo było dużo mniej ciężaru do wypchnięcia... i nie jest to zbyt dobre rozwiązanie... jak myślisz czemu firmy typu polini, malossi itd tworzą wariatory na coraz to większe liczby rolek??? np Super Speed ze stajni polini??? (9 rolek)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 20:17 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:07 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
tworzą je dlatego , że te 9 rolek to niby jakiś bajer żeby sie lepiej sprzedawały i tyle.
Może akurat ma rolki o 2 razy za ciężkie to dlaczego to nie jest dobre rozwiązanie(wyjęcie połowy rolek)?? A co szkodzi sprubować jak obroty będą za wysokie i mały v-max to chociaż będzie wiadomo, że tzreba go rolkami wyregulowac a nie co inndego.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2010, 21:08 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 21:29 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
A co do polini super speeda, to raczej nie z powodu marketingu ;) Im więcej rolek, tym większe możliwości regulacji napędu. Wyciągnięcie rolek to nie aż taki zły pomysł.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 08 mar 2009, 23:57
Posty: 20
Lokalizacja: Kobylnica
Pojazd:
Wracając do Polini Super Speed to ja właśnie mam taki wariator w maladze ale niestety założyłem seryjny bo ten jest bardzo drogi w regulacji a tak poza tym jestem bardzo zadowolony co do wytrzymałości rolek bo nie widać po nich zużycia. Spróbuje z tymi 3 rolkami napisze jutro czy sie udało




_________________

Malaguti f12 LC
Wydech - Stage 6 pro replica
Wariator - Polini Super Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 15:51 
*

Rejestracja: 08 mar 2009, 23:57
Posty: 20
Lokalizacja: Kobylnica
Pojazd:
Udało sie założyłem stary wariator z 3 rolkami i wkręca sie na obroty v-max około 95km/h
dzięki wszystkim




_________________

Malaguti f12 LC
Wydech - Stage 6 pro replica
Wariator - Polini Super Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:10 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
i co kto jest mistrzem ??? hehh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Gdyby wszystko było by OK na 3 rolkach, producent zastosował by wariatory trój rolkowe... :roll:

Zainwestuj w rolki o gramaturze 3,5g-4,5g i powinno być ok.

Wyjmowanie rolek z wariatora to dla dzieci na wilgach, które nie mają pojęcia do czego służy wariator :ups:

Lepiej zrób jak było wcześniej nim będzie za późno.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 22:24 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ja na 3 rolkach juz chyba 5 lat śmigam i wszystko ok. Tylko sie 2 razy szybciej zużywają i to jest jedyna wada. Ale jak sie zużyją to sie ma drugi zestaw 3 rolek czyli wychodzi na to samo xD. A dlaczego ma być niby za późno??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 7:37 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Nic się nie stanie. A wario są 6 rolkowe. bo pomyśl jakie ciężkie musiały by być rolki, jeśli są rolki 7 czy 8 gramowe? Przy trzech rolkach musiało by być chyba 14g :D




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy