Dzisiaj jest 22 lip 2025, 21:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2010, 23:04 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Od dawna mam kłopot ze startem. Setup:
-WariO Parmakit Racing
-Planowanie głowicy
-dzwon malossi
-pasek malossi x-special
-wydech leovince zx
-sprzęgło hebo r
Po kolei wymieniałem części w napędzie z nadzieją o w końcu udany start, niestety go nie osiągnąłem. Rusza fajnie, a po sekundzie dupa skacze. Nie mam pojęcia czym to jest. Sprawdzałem przełożenia, wszystko wydaje się być ok, łożyska są w bdb stanie. Jest coś takeigo, że jak świeżo skręcę sprzęgło to jest git. Nic mu się nie dzieje, pojeżdżę dłużej zaczyna szarpac, spadać z obrotów. Gdy zacznę częściej ruszać np korek czy światła to jest porazka, we dwoch to nei wspomne. Gdy przejade dłuższy odcinek bez zatrzymywania się stanę i ruszę to nic nie czuć,a le jak spróbuje jeszcze ze dwa razy to wraca. Dodam, że co ok 2 dni muszę zmieniać rolki bo zaczyna go mulić, że nie mogę pod górkę wyjechać zmienię rolki, np na ciut cięższe albo lżejsze i zaś na chwile jest dobrze. Części od dzwonu po sprzęgło założone jeszcze w tym roku, na seryjnym jest to samo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2010, 16:46
Posty: 54
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Może masz za twardą sprężynę centralną ? bo u mnie w roxie jak chciałem powoli ruszyć to szarpało ale później było dobrze. Albo może spadają ci zabezpieczenia ze sprzęgła. Z tego co wyczytałem to podobny problem...


Pozdro Maximus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 23:53 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Czym miększa centralna tym gorzej, mam hebo 90. Looknę na te segery, jakieś inne propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Nie jest to także wina zaworu membranowego, po skręceniu szarpał od razu,a normalnie muszę pojeździć trochę, żeby zaczął..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:30 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
a dzwon sprzęgła masz prosty?




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:07 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
starkbws, minimalnie nie, ale założe stary innny, to samo, założę inne sprzęgło z dzwonem i to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
doradzcie cos..;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 10:21 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Czy ta środkowa zębatka w trybach ma mieć takie luzy? chodzi przód tył, góra doł... Coś mi się wydaje, że to jest nią problem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Donmen pisze:
Czy ta środkowa zębatka w trybach ma mieć takie luzy? chodzi przód tył, góra doł... Coś mi się wydaje, że to jest nią problem..
masz juz opowiedz... Gniazdo zębatki sie wyrobiło... Musisz rozwiercic i dorobić tuleje taka zeby pasowały tryby...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 3:41 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Marcin194, ale ona też ma gniazdo w tej pokrywie którą ściągam, sam w końcu nie wiem.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
no łożyska wywalone pewnie




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
szukasz pomocy i jeszcze tak się wyrażasz.. Ja jestem wręcz pewien, że to wina sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Sprawdź korektor, ja tak miałem jak mi się stary wygiął itp. Wymieniłem i problem zniknął :)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Adz@r, bo nie lubie gdy ktoś się wypowiada, a nawet nie przeczyta od apoczątku. Gddybyś rozwiązywał twen problem od ok pół roku to też byś maił dość. sprzęgło nówka hebo r, będe jeszcze próbował, ostatnio rozbierałem, czyściłęm przełożenia, ogladałem i nic tam nie widziałem, wszystko jest w bdb stanie... Trzeba próbować. :/ tylko już pomysłów nie mam.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 20:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2010, 21:46
Posty: 180
Pojazd:
sprawdź czy tłumik nie ociera




_________________

Polini sport 70
Wał top racing evo ng
Tecnigas RS70
Gaźnik tec 19
Waria polini super speed 9 rolek
Sprzęgło malossi delta
filtr MK
przeciw talerz malossi
pasek polini kevlar
w planach przekładnia na przyspieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 12:32 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 13:31
Posty: 6
Pojazd:
Wg mnie cały problem polega na za twardej sprężynie centralnej... Miałem tak samo po założeniu jakiejś lipnej sprężyny niby +30 Top racing była trochę grubsza od seryjnej dobrze nie weszła na swoje miejsce i za mocno trzymało pasek.. w efekcie miałem nawet tak że.. na zgaszonym silniku przy prowadzeniu czułem jak delikatnie obracam pasek z wariatorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 12:23
Posty: 10
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd:
Ustaw sprzęgło trochę bardziej na delikatnie.
Miększa sprężyna, miększe sprężynki no i rzecz jasna sprawdź dzwon czy na przykład nie ma wżerów w środku to też ważna sprawa.




_________________

Cylinder 70ccm Polini Corsa
Gaźnik 21mm dello'rto, sprzęgło stage6 torque control, dzwon stage6 wingcooler, malossi multivar, hebo +60, pasek kevlarowy, zawór membranowy polini evolution i parę innych drobiazgów regulujących cały zestaw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy