Dzisiaj jest 12 lut 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2010, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Witam mam aprilie sr morini mam w niej cylek po szlifie zrobiłem już na nim 200km chciałem mu trochę przydusić zobaczyć jak idzie i przy 80 nagle zgasł tak jak by go coś trzymało i puscił i jak zgaśnie to zaraz normlanie na cyk odpalił nie przytarł się napewno bo ma dosyć oleju i tak miałem dwa razy już za każdym razem jak go przycisne tylko na wysokich obrotach czego wina świecy fajki czy może coś innego? bo miałem świecę iskrę przed zmiana cylka dobrze chodził cały czas moglem dusić i szedł jak założyłem nowa świecę championa to tak samo. Proszę o pomoc.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 8:56 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
przy 200km się nie ciśnie :P tylko dociera cierpliwie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 9:36 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
zajrzyj do gaźnika , może jakiś syf podchodzi pod dyszę i dlatego blokuje przy pełnym otwarciu przepustnicy

matey, zawsze tylko przy pierwszym zbiorniku jeździłem spokojniej , a później to już nie ma potrzeby, pełny ogień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 9:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
enduromaster, rozśmieszyłeś mnie :mrgreen: jak docierać , to docierać . DO KOŃCA
Laskus1994, zje****** to . po co zaraz full manete ciskać ? masz efekty :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Przy docieraniu nawet wskazane jest odkręcenie manetki na full . A co do Twojego przypadku to możliwe ze sie przegrzał sprawdz chłodzenie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 11:38 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
nynek pisze:
Przy docieraniu nawet wskazane jest odkręcenie manetki na full . A co do Twojego przypadku to możliwe ze sie przegrzał sprawdz chłodzenie .


Hahah koleś kto ci takie takie coś powiedzial??
Znam różne opcje docierania ale takiej jeszcze nie slyszałem :lol:
Przez 300-500km docierasz i co 100km dodajesz 5km/h lub jeździsz caly czas 40km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Dante182, po 1 dociera sie przez 1000 Km po 2 przy docieraniu nigdy nie jeździ sie na stałej prędkości bardzo ważne jest aby motor chodził na róznych obrotach po 3 należy co jakiś czas dać po gazie . Docieram juz nie pierwszy cylek i zawsze było ok i długo wytrzymywały a z tym ze co 100km zwiękasza sie prędkosc to jakis mit :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
nynek, dokładnie trzeba czasem wcisnąć w rure. znam przypadki jak kolesie docierali 4t i jeździli 40km/h max przez 1 tys KM a potem motory nie miały mocy. nie chodzi tu o skuterki tylko o biegówki ;p




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:19 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
nynek, tak jak piszesz z tym że:
zgadzam sie z tym że nalezy odkręcac na max manetke ale:
nie przez pierwsze 200km i po drugie odkręcic na max to nie znaczy trzymać ją tak długo aż skuter osiągnie v-max , a tylko na chwile 3-4sekundy i odpuścić i to wystarczy żeby pracował na całym zakresie obrotów a nie tak jak ten go trzyma aż mu osiągnie 80 to tego w 20 sek nawet nie osiągnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Też tak myśle ze fajka albo przewód zawsze mialem w tym motorze z tym problemy.. zobacze po weekendzie




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 12:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
matey, no dokładnie, ja tak docierałem tgb i tylko przez 500 km i cylek dobrze dotarłem w miare ';] można osiągać v-max ale własnie nie tak że od dołu maneta w dół tylko powoli pierw do 40 potem coraz więcej a nie że od zera w dół i jazda ;]




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 13:31 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
hmm, przez 14 lat tak robiłem i nigdy nie było problemów że się przytarł jaki kolwiek sprzęt, nawet dezamet




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy