Dzisiaj jest 29 lis 2024, 2:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2009, 17:22 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Witam, mam problem ze swoim skuterem jest to Honda Dio,a problem polega na tym że niemam iskry.Jeszcze przed rozpoławaniem silnika iskra była, teraz silnik złożyłem i silnik niema iskry.Dodam też że malowałem rame i ściągałem instalacje . Mase jak dotkne do rozrusznika to kręci.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 20:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Może schemat pomoże :???: http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Tylko niewiem któro co oznacza z Rosyjskiego nie jestem prymusem. To tak do kabla od cewki przykładałem palca i nawet nie kopnęło. Mycen pomóż :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2009, 22:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
1)nie spodziewałem się tego po Tobie :razz: :smile:
2)z niemieckiego idzie mi łatwiej :razz:
3)do sprawdzenia masa + prądowy na HV.Prądowy zdjąć i kręcić czy kopie. Powinien to być żółto-czarny.Masa zielona.Wtyczka modułu do poprawienia. Czarno-czerwony w prądnicy daje prąd zapłonowy do modułu(dalej idzie jako żółto-czarny na HV).
Żółto -niebieski z czujnika Halla do modułu (sterowanie iskrą).No i oczywiście masa każdej cewki z kablami o wymienionych kolorach( w silniku ,na statorze) dodatkowo ewentualne przetarcia kabla po drodze od cewki HV przez moduł do silnika.Jeszcze należy przejrzeć biało -czarny idący do stacyjki,to gaszenie silnika.Dobrze było by każdy sprawdzony punkt przerywać próba iskry.
Będzie trochę czasu to zrobię ten schemat ,,po ludzku",tzn PL :smile:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 17:29 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Mycen pisze:
1)nie spodziewałem się tego po Tobie


Heh czemu?? :P

Mycen pisze:
masa + prądowy na HV


Który to prądowy HV??

Dodam że jak zajrzałem do Aku to niemiałem wody. :shock: :???:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 18:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Obrazek
Żółto-czarny i czerwono-czarny to prądowe zapłonu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 19:03 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 20:01 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Ok popatrze czy jest wszystko,tak podczepione według schematu,dzięki mycen za przetłumaczenie.

A czy to winą może być aku?? (w elektryce niemam pojęcią :???: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2009, 21:44 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
OniLL pisze:
A czy to winą może być aku?
Na szczęście taki wynalazek jak zapłon bateryjny ominął szerokim łukiem mniejsze skutery i accu jest w nich potrzebne głównie do tak ważnych spraw jak zasilenia audio i takich drobnostek jak stop czy kierunki :mrgreen: Accu z zapłonem nie ma nic absolutnie wspólnego :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 17:40 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 17:23 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Mycen, jeśli mógłbyś coś podobnego sklecić do X8R... pewnie parę osób na forum postawiłoby Ci chętnie piwo ;]

Wiem, że ja na pewno :)




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2009, 22:05 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Pracuje nad X8R :wink: To najgorszy z dotychczasowych :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 15:36 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Odświeżam temat, przejrzałem całą instalacje i nic wszytsko niby jest ok. Ale chyba mam uszkodzony stator,bo jak ściągałem magneto śćiągaczem domowej roboty to śruby, które trzymały ten ściągacz za daleko wkręciłem i mi na cewce jednej przrwało miedziane druty.Jak myślicie,ten brak iskry jest przez to bo ja myśle, że tak ale moge się oczywyście mylić. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 15:42 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ja miałeś zwarcie na cewce zaplonowej to zapomnij o iskrze , kup nową cewkę albo daj tą do przewinięcia




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 15:46 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
adames, Co mi się lepiej opłaci?? Kupić stator, czy przewinąć??

Stator 60zł kostuje. :roll:


Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 15:46 przez OniLL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 15:50 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Podjedź najpierw z cewką do warsztatu w którym przewijają silniki elektryczne i spytaj się ile zapłacisz, podejrzewam , że poniżej 20zł. Drut jest drutem więc po co płacić za nową cewkę jak lepiej wymieniś sam drut. Ja bym tak zrobił




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy