Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2011, 23:47 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Mam taki problem ze swoim Vitality, że jest straszny muł między 30 a 50 km/h po zagrzaniu. Gdy silnik jest w miarę chłody ładnie ciągnie, ale jak jest gorący, pojawia się taki muł, że w tym zakresie prędkości ( 30-50 ) nie da się w zasadzie jechać , trzeba dac prawie cały gaz, żeby się zebrał.

Zmieniłem już rolki z oryginalnych (8,4 g) na 7,5 g. Wydawało się, że jest ok, ale znowu po zagrzaniu tak się dzieje.

Gdzie szukać przyczyny ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 9:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Hmm może centralka, albo dzwon do wymiany:) Bardziej bym stawiał na centralke. Kup Hebo 60.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:29 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Viper15 pisze:
Hmm może centralka, albo dzwon do wymiany:) Bardziej bym stawiał na centralke. Kup Hebo 60.


Dzwon jest w idealnym stanie, nie jest też fioletowy.

Tak właśnie myślałem, że może centralka, ale nie lepiej kupić oryginalną do serii ?

Podejrzewam jeszcze, że może być to wina kompresji, może spada po zagrzaniu. Był robiony szlif i jest po szlifie zrobione jakieś 800 km. Jest to możliwe ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:15 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Miałem tak samo. W serwisie mi powiedzieli, że to pewnie kompresja, ale jak zmierzyli to padło na centralkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Otóż to:) Hebo 60 jest podobna do seryjnej. Wyrzymalsza za pewne. Możesz kupić seryjna jesli chcesz.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:57 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
bartek1706 pisze:
Miałem tak samo. W serwisie mi powiedzieli, że to pewnie kompresja, ale jak zmierzyli to padło na centralkę.


A możliwe że po 8 kkm i niecałym roku centralka już straciła właściwości ?

Viper15 pisze:
Otóż to:) Hebo 60 jest podobna do seryjnej. Wyrzymalsza za pewne. Możesz kupić seryjna jesli chcesz.


A gdzie taką dostanę ? Nigdzie nie mogę znaleźć do kymco.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 14:04 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:04 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Moja padła po ~6500km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
dr_kotowicz, to weź od speed-a. Pasuje.

NA ciepłym silniku kompresja raczej bd wyższa...




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 17:49 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
pewnie ze to centralka...




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Tak jak wyżej mówili, winna jest sprężyna centralna, która po nagrzaniu się traci swoje właściwości. Do kymco pasują sprężyny od gilery.

Fakt, śmiesznie to wyszło :) do kymco 4t zamawiałem taką:

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 351d90348a




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 22:32 przez kotr002, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 22:29 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Ponawiam prośbę o link do tej hebo +60% pasującej do kymco, przejrzałem allegro, wszystkie sklepy i nigdzie nie mogę znaleźć.

kontr002
,aleśmy się zgrali w jednej minucie :lol:
Czyli taka powinna być ok ? http://allegro.pl/sprezyna-centralna-he ... ?source=oo

I czy na pewno będzie odpowiednia do serii ? Nie podniesie niepotrzebnie obrotów ?


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 22:35 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 8:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Może być to centralka, ale i rolki zbyt ciężkie. U mnie po zagrzaniu był muł między 50-55 ponieważ jak jest zimny chodzi na ssaniu i trzyma wyższe obroty, po zmianie na lżejsze rolki już dobrze się wkręcał i ni było muła.
Jak centralka nie pomoże spróbuj z lżejszymi rolkami.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 13:49 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
zielok100 pisze:
Może być to centralka, ale i rolki zbyt ciężkie. U mnie po zagrzaniu był muł między 50-55 ponieważ jak jest zimny chodzi na ssaniu i trzyma wyższe obroty, po zmianie na lżejsze rolki już dobrze się wkręcał i ni było muła.
Jak centralka nie pomoże spróbuj z lżejszymi rolkami.


Sprawdzałem już na lżejszych rolkach, jest tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 17:08 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Kupiłem nową oryginalną centralkę i... jest tak samo :(

Możliwe, że to tłok puchnie ? ( był robiony szlif i jest tłok meteora ).

A czy możliwe, że to coś z gaźnikiem ?


Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 17:08 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Wyreguluj gazior ... jeśli nic nie da to ścagnij cylek i sprawdz co jest grane ;]




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:35
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
no albo mu puchnie cylinder i traci moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2011, 22:07 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Cylinder nie puchnie jak juz to tłok puchnie :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:55
Posty: 28
Lokalizacja: Bytów (Dąbie)
Pojazd:
Ja też mam ten sam problem :/ . Jutro ide do mechanika go spytać.




_________________

Pozdrawiam, Przemo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy