Dzisiaj jest 25 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spadek v-max
Post: 14 maja 2011, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Witam. Zauwązyłem spadek osiągów w keewayu gdzieś o 5-10km/h. Wewnątrz pokrywy przekładni są ślady tarcia paska. Czego to przyczyna? Jest za luźny? Ogólnie zawsze miałem słaby v-max. Na wariatorze jest widoczny ślad, że pasek najczęściej był położony gdzieś na środku waria. Czemu nie chce wyżej wejść? Czy warto pasek zmieniać mam 8000km i nie chce bez sensu pieniędzy wydawać.

Słyszałem, że długość tulei wariatora ma wpływ na to jak pasek zostanie wypchnięty.
Poradzcie coś ziomale!




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:12 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 9:01
Posty: 134
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Sprawdź Szerokość Paska :) U mnie jest taka sytuacja, że V-Max spadł o prawie 15km/h , a Szerokość Paska to 15,2mm...
Powinien mieć Szerokości 17mm... Czyli różnica 1,8... A to jest Dużo :) Jeśli Pasek jest Zbyt Starty po bokach to nie wchodzi dalej na Talerz tylko gdzieś na 3/4 Części i nie nadaje takiego V-Maxu ;)
Także Sprawdź Szerokość Paseczka i napisz ile masz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:03 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Albo może kwestkia blokady na wariatorze, dzisiaj ściągałem koledze tą blokade, i v-max podniósł mu się o 10 km/h...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 6:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Nie nie panowie bez przesady. Blokady nie ma :mrgreen:

Dobra zmierzyłem wysokość paska to 9mm. (Wysokość) czyli te takie ząbki szerokość też?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 8:13 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 9:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
SZEROKOŚĆ PASKA!!! 15,8mm warto wymienić? Jak tak to na jaki?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 9:01
Posty: 134
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Ja znawcą nie jestem, ale Wydaje mi się, że jest do wymiany. Tobie spadł V-Max o 5km/h a mi ~15km/h. Ale twój Pasek ma 15,8mm a mój 15,2mm...
Poczekamy na Opinię Innych :) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 9:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
mi wogole spadl v max z 75 do 50 km/h :D w f-akcie :/ ma przejechane 7200km ... i co sie stalo ??




_________________

Cytat:
Gdy wyciągnę kluczyk ze stacyjki skuter nie chce mi się zgasić. Kolega mi mówi że to jest przez źle wyregulowany gaźnik (bo mam źle wyregulowany)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 10:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ja myśle że to nie pasek. Jak reguluje gaźnik tymi dwiema śróbkami to czasem ciut lepiej jest i zbliża się do tych 60 spróbuje na iglicy podnieść.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:15 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Pasek do wymiany, orginał ma chyba 17mm, czyli ten jest już troche wydarty, A jeśli pytasz na jaki to zależe od zasobu gotówki,
Ten Dayco jest w miare tani i podobno dobry, ja go nigdy nie miałem,
Ale można też kupoić S6 pro
Polini




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
I ten pasek troche może mi osiągi poprawić?
A czego to przyczyna że wewnątrz przekładni ślady tarcia tego paska są? Jest za luźny?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 13:58 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
pasek na zgaszonym silniku zawsze będzie luźny, ponieważ on się napręża jak się odpali silnik,
grzecho142 pisze:
A czego to przyczyna że wewnątrz przekładni ślady tarcia tego paska są
nie rozumiem tego, a pasek jak nowy kupisz powinien podnieś osiągi




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
karolqq chodzi mi o to że jak odkręciłem pokrywe przekładni to widać wewnątrz tej pokrywy czarne ślady po pasku. Tylko skąd one tam?

Chłopaki jest coraz gorzej z tym skutem. Czy to na 100% pasek?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 15:01 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Nie potrzebnie na iglicy podniosłem jest jescze gorzej. Jesli towina paska to zgadzałoby się bo daje więcej paliwa a on nie da rady mocy na koło przenieść.

Jaki mam kupywać pasek kevlarowy moge do serii?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ok wymieniłem pasek i jest coraz gorzej już pod górke 30km/h po prostej 40 z górki 45.
Mechanik powiedział że może pierścienie. Co wy na to?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 16:13 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 17:17
Posty: 89
Lokalizacja: Lubsko (Lubuskie)
Pojazd:
Pasek musi się ułożyć to normalne że po wymianie ma słabe osiągi a szczególnie pod górkę przejedź jakieś 100km i wszystko powinno być OK




_________________

Moto Ventus Prymus II 4t
-Cylinder 80cc MCN
-Malossi Multivar
-sprężyna Hebo +50%
-sprzęgło RMS
-gasbox
Przebieg 10.8tys. km (codziennie rośnie)


http://www.youtube.com/watch?v=A-rGbqZnD8w - filmik mojego autorstwa ;]


Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 16:39 przez Senegal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
No to już 35 przejechałem i z każdym kilometrm coraz gorzej, Nie zapowiada się na nic dobrego. :(




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 9:01
Posty: 134
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
A Po Wymianie Paska można cisnąć na Opór ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
_Kam_ pisze:
A Po Wymianie Paska można cisnąć na Opór ??


no a czemu nie :?:

Cytuj:
grzecho142


podejrzewam, że cylek ci siada kumpel w BW'S ma podobnie i cyl do wymiany jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ale po 8000km? Nie za wcześnie?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
To co pomoże mi ktoś? Wywaliłem pieniądze na pasek w błoto. Co mam zrobić? Prędkość z kilometra na kilometr spada. Przebieg 8000km nie wierze że to cyl :?

Odpala znakomicie. Kopniak chodzi normalnie. Co mu jest??




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 18:59 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy