Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2012, 19:18 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Witam
Dręczy mnie jedno pytanie na temat tuningu tłoków na które nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Otóż chodzi o to, aby ztoczyć tłok w taki sposób, co zmniejszy wagę tłoka, i pozwoli lepiej zgarniać mieszanke co teoretycznie powinno zwiększyć obroty. Ten tune jest popularny w rometach i jawach ale nie wiem jak się sprawdzi w skuterach. Co o tym sądzicie? Dodam że posiadam skuter CPI popcorn, prawie to samo co yamaha neos tylko tłok jest bez okien.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Takie coś to jedynie na frezarce, nie na tokarce, bo jak widzisz, sworzeń musi na czymś siedzieć :)
Po za tym wątpię że to coś da ;)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 20:03 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
tzn. na tokarce też się da bo robiłem to w jawie, toczysz tuż pod sworzeń, potem tylko trochę pilnikiem papierem ściernym i gotowe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
mateuszrjzr, Aano, chyba że chcesz pod sworzeń, to tokrka styknie :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Odchudzic mozesz denko tłoka co najlepiej w fazie koncowej rowniez wypolerowac, mozna z calą pewnoscią odchudzic nóżki tłoka (od wewnątrz) a następnie wypolerować.
Mam tak zrobione u siebie w malossim sporcie po portingi, dodaje to nieco lepszą reakcje na manetke oraz szybsze wkręcanie, mało wyczuwalne lecz w zestawieniu z resztą modyfikacji silnika na pewno lepiej miec, jak nie miec :)

Prace najlepiej wykonywać dremlem z różnymi kamieniami.




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 20:45 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
ale masz spolerowane denko czy nóżki tłoka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 21:44 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
górną część tłoka coby nagar się nie czepiał tam, nózki tłoka jak odchudzilem to i spolerowałem (od wewnątrz !!!!), oraz denko tłoka (od srodka)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 10:35 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
taki ciemny nie jestem żeby polerować od zewnątrz :D Dzięki wszystkim za rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy