Dzisiaj jest 09 sie 2025, 12:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2010, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8de ... 078f1.html, oto ten cylinder, mam oferte kupna cylindra, chcem sie was poradzic czy ten cylinder jest dobrze dotarty ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Na tym cylku się jeszcze pojeździ
a co do dotarcia to musiałbyś dać więcej zdjęć
bo tak to niewidać czy są już jakieś plamy rysy itp.




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Obrazek


Obrazek

Obrazek


To wszystkie, nie mam wiecej, oplaca sie go kupic za 30 zl ?. Jest to 60, interesuje mnie tylko to czy jest dobrze dotarty, poniewaz stary cylinder zle dotarlem i jade 55 na zdjetych blokadach. Keeway Hurricane z 2009r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jest niby nie zarychany ale osobiscie ci nie polecam 60cm chinskich. Sam kupilem i jest taki sam jak seryjny a nawet slabszy i pali mi wiecej, Polecam ci zrobic szlif starego cylka albo jak masz troche kasy to kup jakis porzadny 70cm. Tanim i dobrym wyborem bedzie power force 299zl.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Co daje szlif, ile kosztuje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Co do cylindra to nie radzę.Jak któryś z kolegów wyżej mówi.Chińskie 60cc to badziewie.

Szlif?Dając cylinder do szlifu ta dziura zostaje zeszlifowana na równo i zwiększona(mowiac po chłopsku).Koszt takiego szlifu to ok.50-90zł(zależy od miasta) i do tego musisz kupić tłok ok.150zł.Dzięki temu cylek robi sie większy i ma wiekszą moc.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Na aluminiowym ciężko zrobić szlif a w hrr właśnie siedzi aluminowy cylek.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:53 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Ogi x3, co ty gadasz?? w keeway-ach seryjne cylki są żeliwne...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
W hrr od 2007 w górę (nie wiem jak starsze roczniki i inne modele) mają alu.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 19:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
to o tym Ogi x3, nie słyszałem. Jeśli tak to sory.




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no chyba nie poważny jesteś, nie wiem co tam siedzi dokładnie ale założę się ze tam na pewno nie siedzi Alu z nicasilem
a może cyl Alu a tuleja żeliwna wbita?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Jak to jest 60ccm to lepiej daj sobie z nim spokój bo nie poprawia osiągów a nawet je pogarsza
Lepiej zrób szlif seryjnego cylka z dobrym tłokiem na Asso czy VerteX
i wtedy pośmigasz ale to jest kosztowne w niektórych przypadkach lepiej kupić 70ccm
np ten Power force 70 tylko jeden minus tego cylka bo to też Made in China tylko lepszajakość od tych za 80zł




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
janica94 pisze:
na pewno nie siedzi Alu z nicasilem
a może cyl Alu a tuleja żeliwna wbita?
Kij go wie, wiem tyle, że cyl jest na 100% aluminiowy.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:12 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
MI też się wydaje że orginał nie ma szans na alu.




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Nie ma hrr aluminiowego cylindra, widać to gołym okiem, a ja patrzylem na ogolny stan cylindra i miałem wyjęty silnik i jestem przekonany w 120% że to jest żeliwo !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 7:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
A jaki masz rocznik?, Czym sie robi szlif cylindra? Wykorzystuje się jakies specjalne narzedzie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 7:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Dajesz do szlifierza i tyle,no chyba że masz honownicę to możesz się bawić ale to dłuższą chwilę potrwa




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 8:11 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:23
Posty: 36
Pojazd:
cyle w keewayach sa żeliwne, aluminiowe sa tylko głowice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
hebooo pisze:
cyle w keewayach sa żeliwne, aluminiowe sa tylko głowice

z tym się mogę zgodzić, głowice są aluminiowe ;]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy