Dzisiaj jest 27 lis 2024, 6:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 23:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 23:24
Posty: 3
Lokalizacja: Łąka
Pojazd:
Piąteczka dla wszystkich!

Zaznaczam na wstępie, że jestem nowa na forum i nie do końca odnajduję się w tematach, niemniej szybko się uczę i mam nadzieję, że niebawem zacznę aktywnie brać udział w konwersacjach forumowiczów.

Moja sytuacja przedstawia się tak, otóż motocykle zawsze odgrywały w moim życiu istotną rolę, może to nie pora na zwierzenia, więc omińmy temat i przejdźmy do sedna.

Od kilku dni jestem prze-szczęśliwą nabywczynią motocykla Derbi GPR 125, w którym to od razu się zakochałam (niestety chyba bez wzajemności).

Otóż, motocykl jest w bardzo dobrym stanie, oryginalny lakier, dobry przebieg, dobry rocznik, nawet cena dała się pokryć skromną wypłatą Ratowniczki Wodnej.

Motocykl przyjechał kurierem, ładnie odpalał - po prostu na dotyk! Miał w zbiorniku paliwo, więc nacieszyłam się przez jeden dzień, jeżdżąc po podwórku :D Problem pojawił się, gdy owego paliwa zabrakło. Dolałam paliwa i magia prysła! :( Silnik ładnie kręcił, ale nie odpalał, nie pomogło nic.. Postanowiłam siąść z tatą i zajrzeć co się dzieje, niestety, Tata człowiek zapracowany zmył się do pracy i zostawił mnie z problem.. I tutaj pojawia się pytanie, co się stało?

Odkręciłam bak, aby dotrzeć do akumulatora, podpięłam do prostownika i usilnie próbowałam go odpalić.. nic.. kręcił, kręcił.. ale nie odpalał..

Myślę, że problemem może być, to, że paliwo nie jest zasysane. Obawiam się o zapowietrzenie.. ale co dalej? jak sobie poradzić z tym?

Może to problem filtra?
Myślę, ze pompka jest sprawna, bo nie wydaje jakiś specyficznych dzwięków..

Drodzy Panowie, Panie.. proszę o pomoc!
Jestem naprawdę zdesperowana, przejrzałam masę stron, ale nigdzie nie znajduję odpowiedzi..

Pozdrawiam!




_________________

To nie jest tak, ze mężczyzn kocham mniej.. po prostu naturę kocham mocniej.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, 17:45 przez Dorotkaa, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 9:03 
*

Rejestracja: 26 lis 2012, 22:42
Posty: 21
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
A może by tak z popychu spróbować? Bo żeby tak nagle coś padło? A może kranik zakręcony przezprzypadek?;)


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 9:04 przez malfoy12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 9:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Jeśli niema kopki to przekręć manetkę w pełnej pozycji i kręć rozrusznikiem może prędzej załapie. Jeśli to nic nie da pomimo tego że w baku jest paliwo to na pych próbuj(2-3 bieg) i powinna załapać :wink:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Na początek zobacz czy świeca jest mokra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 22:57 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
prosty myk odkręcasz świece tłok powyżej okna wydechowego wlewasz troche paliwa za pomoca strzykawki zakręcasz świecie i próbujesz palić powinien od razu zagadać i jeżeli pochodzi chwile i zgaśnie to nie dostaje paliwa ;) To najszybsza opcja uruchomienia




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
często jest tak że kranik się zatyka i nie podaje paliwa ściągnij wężyk paliwa i odkręć kranik jeśli paliwo nie będzie ciekło znaczy że trzeba go przedmuchać
warto także sprawdzić świecę zapłonową bo może po prostu padła i nie daje mocnej iskry
jeszcze jedną przyczyną może być przegrzana fajka świecy i wykruszyło się wnętrze może wtedy nie łączyć
a tak po kolei
sprawdź czy filtr paliwa się napełnia po odkręceniu kranika

obejrzyj świecę zapłonową czy daje iskrę jeśli iskra jest bardzo cienka lub ledwo widoczna wyczyść świecę

część motocykli ma pozycję w stacyjce postojową zazwyczaj ostatnia i na niej nie odpalisz a wyłącznie będą świeciły światła

w motocyklu nie zapowietrza się gaźnik ani w nowszych modelach pompa paliwa układ napełnia się samoczynnie




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 6:42 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tak jak kolega wyżej pisał, spróbuj nalać trochę paliwa pod świecę i przy okazji sprawdź jej stan. Często tak jest, że jak już załapie to potem pociągnie paliwo normalnie :wink:




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 8:16 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Siema. Odepnij wezyk od benzyny oraz od podcisnienia (idzie od kranika do gaznika) i zassaj wezyk od podcisnienia , wtedy wezykiem od benzyny powinna pojsc benzyna.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 13:00 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
Jest to 4t czy 2t? Który rok? Kranik paliwa jest ręczny czy podciśnieniowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 16:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Mogło pociągnąć syfu z baku do gaźnika, trzeba go wyczyścić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 14:56 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 17:41
Posty: 2
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Tez mam gpr. Mialem podobna sytuacje, gdy mi sie zapowietrzyl uklad paliwowy (tez sie waha skonczyla). Wiem, ze zadaje glupie pytanie, ale wlaczylas zaplon przelacznikiem?? BTW ktory rok gpr'ki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 8:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 23:24
Posty: 3
Lokalizacja: Łąka
Pojazd:
Dobra Panowie, dziękuję bardzo za podpowiedzi, z których z przyczyn braku internetu nie skorzystałam..:(
Na szczęście poradziłam sobie jakoś z tym problemem, pomogła regulacja gaznika i wszystko pali ładnie.

Dodam tylko, że kranika nie ma, a rocznik 2005 :)

Dziękuję wam bardzo! i LwG! :*
Na was zawsze można liczyć! :D




_________________

To nie jest tak, ze mężczyzn kocham mniej.. po prostu naturę kocham mocniej.


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 8:09 przez Dorotkaa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 23:24
Posty: 3
Lokalizacja: Łąka
Pojazd:
Kranik w sensie jest, ale nie ręczny :D




_________________

To nie jest tak, ze mężczyzn kocham mniej.. po prostu naturę kocham mocniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy