Dzisiaj jest 27 lis 2024, 8:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2013, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Siema. Jestem tu nowy i na razie nie zbyt ogarniam gdzie dodawać posty, wiec jeśli źle go dodam to proszę o przeniesienie.
W moim kawasaki ex 250 (silnik zzr 250) zaczęło ślizgać sprzęgło, a ze mam drugi silnik dawce to postanowiłem zaoszczędzić i wsadzić używane tarcze, które na oko wyglądały ok. A wiec wymieniłem wszystko na spokojnie. Odpalam, i 1 bieg nie chciał zaskoczyć, ale w końcu wbiłem, puszczam sprzęgło i nic, moto nie jedzie, po postawieniu na stopkę kolo się kreci ale można je zatrzymać ręką. Rozebrałem dałem stare tarcze i wszystko ok, po tygodniu stwierdziłem ze jeszcze raz spróbuję to zrobić, ponieważ te tarcze są lepsze niż mam w silniku, myślałem ze może coś źle złożyłem. Zmieniłem i lipa, dalej tak samo, wsadziłem oryginalne i to samo się stało, teraz na żadnych tarczach moto nie jedzie, ciężko jest wrzucić bieg i zauważyłem ze benzyna się wlała do oleju. Juz nie wiem co mam robić, rozbierałem to chyba z 15 razy i próbowałem każdej możliwości wsadzenia tych tarcz. Widziałem podobny post na forum ale został on bez odpowiedzi. Z góry dzięki za pomoc LwG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Znajdź serwisówkę od tego silnika.
Coś źle złożyłeś.
Sprawdź docisk sprężyn,oraz czy wysprzęglik jest dobrze włożony razem z popychaczami sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
podkładki pod tarcze zapewne :) ale zobacz na schemacie jakimś dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Właśnie mam problem ze znalezieniem serwisówki, szukam, szukam i nic. Wydaje mi się, ze wszystko jest dobrze złożone, sprzęgło jest dosyć proste w tym silniku, chociaż jeszcze sprawdzę dla upewnienia. Co masz na myśli pisząc podkładki pod tarcze? Akurat na nie nie zwracałem uwagi tylko wkładałem jak leciały :? .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Takie metalowe kółka. Zawsze idzie taka podkładka między tarcze. Nigdy tarcze sprzęgłowe nie dotykają się bezpośrednio tylko przez podkładkę.
Czyli:kosz sprzęgła,tarcza,podkładka,tarcza,podkładka,tarcza.
rozumisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 9:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Tak, tak to rozumiem :mrgreen: chodziło mi o to czy jest różnica którą stroną ją wsadze, bo zauwazyłem, że z jednej strony jest przy krawedzi zaokrąglona a przy drugiej bardziej do kantu. Martwi mnie jeszcze to paliwo w oleju, bo juz dwa litry swiezo wymienionego oleju musialem wylac, no i szkoda mi pieniedzy na nastepne oleje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 11:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To już musisz ustalić. W silnikach minarelli nie ma znaczenia którą stroną,ale np. w Jawce 50 miało ogromne znaczenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 9:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Ok wiec spróbuje zamienić, chociaż na razie czekam na dopływ pieniędzy na nowy olej :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 23:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Dzięki wielkie za pomoc, moto już śmiga :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 0:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 21:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubień
Pojazd:
Przyczyną był źle wsadzony dekielek sprzęgła, łatwo było nie zauważyć pomyłki, bo wszystko wygląda tak samo tylko ząbki w tym dekielku muszą na siebie zaskoczyć, a ciężko jest je zobaczyć bo są po wewnętrznej stronie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy