Dzisiaj jest 01 mar 2025, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 gru 2010, 14:18 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Witam panów ;p Mam do was pytanie . W sendach do 2005r były cylindry żeliwne . Nie? Dzisiaj trochę dłubałem w derbiaku mym . Odkręciłem wydech (dyfuzor) . Mam zamiar robić szlif więc zajrzałem do cylka przez dziurę wylotu . Trochę się przestraszyłem bo cylek jest już nieźle porysowany . No ale wracając do tematu . Wziąłem magnes i ku mojemu zaskoczeniu nie przyciąga się on do cylka . Więc czy cylindry żeliwne miały tylko tuleję żeliwna a reszta alu ? Wątpię w moje skojarzenia . Powinien być chyba cały cylek żeliwny ? Czy się mylę ?


Ostatnio zmieniony 13 gru 2010, 19:31 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie, materiał z którego jest zrobiony cylek nie ma nic do rzeczy bo może być tuleja wsadzona. Zdejmij głowicę albo wydech i zobacz na powłokę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2010, 15:02 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
właśnie oto mi chodzi .. Czy może by tuleja żeliwna a reszta alu .. i chyba tak jest .. Jutro wyjmę silnik .

EDIT - na moim cylku jest napisane " new west " coś mi się zdaje ze to nie jest oryginał ?

A i pytanie dotyczące tłoków meteor . Sa tłoki do sendy 39.90 i są różne selekcje (A,B,C,D itd..) . Czym one się różnią ?


Ostatnio zmieniony 03 gru 2010, 20:19 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 13:39 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Senda w orginale ma cylinder aluminiowy także jeżeli to orginał to szlif odpada.
Zamienniki są żeliwne.
A tłoki z selekcjami (a,b,c,d) są właśnie do cylindrów aluminiowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 13:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie musisz wyciągać silnika do zmiany cylka lub tłoka.
A B C D to są rozmiary tłoka pod nicasil.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 13:45 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 14:15 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
no ale sendy do 2005r miały cylki żeliwne . To jak możne być nicasil

A zdejmę cylek bez wyjmowania silnika ? Bo mi się zdaje ze za mało miejsca jest .


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 14:17 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 14:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bez problemu zdejmiesz. 20 minut roboty i masz cylek razem z tłokiem w rękach. Tylko uważaj żeby ci nic nie wpadło to komory wału i sprawdź przy okazji sobie luzy na korbie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 14:43 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 14:43 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
no dobra . ale sendy do 2005r miały cylki żeliwne przecież .To jak może być nicasil ?




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
Po prostu masz cylek nieoryginalny, więc ktoś mógł zamontować cyl aluminium z żeliwną tuleją, bądź na nicasilu. Zdejmij to się dowiesz jak to u Ciebie jest




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 13:36 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
dzisiaj zdjąłem cylinder i tłok. Po tej czynności sprawdziłem luz korbowodu . Czy na korbowodzie jest dopuszczalny luz lewa/prawa . Jeśli tak ile najwięcej .?

mam takze zdjęcia cylka .


Oto cylinder . Jest to nieoryginalny cylinder aluminiowy . Ale po czym poznać ze ma powlokę nicasilowa?

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 15:03 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 16:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Luz na lewo prawo nawet w nowym jest. Luz niedopuszczalny jest góra dół najlepiej uchwycić korbowód ręką i drugą w niego uderzyć z góry i jak będzie dzwonić to znaczy że masz luz.

Co do cylindra to jest na nicasilu - nie wiem jak ci to wytłumaczyć ale to widać na 1 rzut oka jak miałeś już do czynienia z różnymi cylindrami. Popraw papierkiem ściernym kanały delikatnie i możesz założyć nowy tłok i śmigać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 17:03 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a ile najwięcej może być luzu na lewo/prawo bo u mnie jest tak ok. 1 , 1,5 mm

Jaki tłok polecacie ? Vertex wiem ze dobry . Na allegro są . Która selekcja będzie pod mój cylek . Teraz na tłoku napisane jest 39,85 . A może meteor też podobno można na nim śmigać i jest dobrze .


Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 17:10 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 17:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Luz na prawo / lewo nie ma nic do rzeczy nie ma ma ile może być a ile jest. Cylek musisz zmierzyć żeby dopasować selekcję bo inaczej to nic z tego nie wyjdzie i zniszczysz i cylek i tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 17:31 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a czym zmierzyć . Suwmiarka wystarczy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie. Musisz zanieść do pomiaru chyba że posiadasz średnicówkę i umiesz się nią posługiwać oraz mierzyć cylindry.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 21:00 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a nie można wymienić tylko pierścieni? Na większe ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie. To jest 2t i do tego jeszcze na nicasilu, wymianą pierścieni załatwisz cylinder bo to tłok się wyciera było już wiele razy na forum. Tłoki do sendy są jednymi z najtańszych tłoków. Średnio pomiar kosztuje 50 zł do tego tłok 150 - 170 zł. A jak cię nie stać na podstawowe rzeczy to nie kupuj moto.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 9:28 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
nie chodzi o to ze chce popsuć moto ..;d W Lublinie jest serwis . Wczoraj pisałem i powiedział mi że vertex ponad 180zł trochę . Pytałem się o dobranie tłoka. Oni powiedzieli mi żebym przywiózł cylek i stary tłok. Zmierzą mi za free jak będę kupował u nich tłok. A jak nie to zmierzenie kosztuje 20zł. Mówił także coś o tłoku proxa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
180 zł za tłok z pomiarem to nie będzie drogo więc według mnie zawoź im cylek.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 21:10 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 15:25 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a wy vertexa polecacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy