Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2011, 8:36 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam, moja apka, dużo spala, czy przy całej serii, tylko tłumik bidalot Racing i gaźnik 17.5 to normalne, żeby spalała 6l?? Do dla mnie to chyba za dużo, żeby na 50ccm spalała 6l. Kręcę nią do 10 tys, tylko z 4 na 5 jak wrzucam do to 10,5 tys, oraz z 5 na 6 to do 11tys muszę wkręcić bo jak będzie mniej to czasami przymula mi i muszę na 5 znów wrzucić, co zrobić żeby mniej paliła? Nie wiem jaka jest dysza. Czy regulacja gaźnika pomoże?? Oraz założenie mniejszej dyszy?? Tylko czy przy zmianie na mniejsza dysze nie stracę osiągów?? Czekam na pomoc. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
to przez gaznik a 6l to jest akurat na taki setup




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 10:52 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
W niektórych moto montują seryjnie 17.5 i mniej palą, jak by był cylek 70 lub 80 to rozumiem, no ale jak na taki setup? Przecież cylek jest oryginalny i ma 12 tyś. km, ona jest z 2005r. Musi coś być nie tak, niech się inne osoby wypowiedzą. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
konrad9510, to w końcu 2t on musi swoje spalić...

Wg. mnie to całkiem normalne spalanie...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 19:47 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No wiem, że 2T, no ale kurde 6l?? I to w dodatku 50ccm ? To lepiej kupić samochód taniej wyjdzie :). Powiedzcie mi czy złą regulacją gaźnika też może być większe spalanie? Bo myślę dać mu trochę więcej powietrza może tego paliwa za dużo dostaje, i tez na tej 6 nie idzie dobrze, oraz czy zmniejszenie dyszy troszkę to stracę na osiągach??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Na pewno poprzez zmniejszenie dyszy aprilka straci trochę na osiągach. Zła regulacja gaźnika również może się przyczynić do większego spalania,lecz nie ma co wymagać od 2t one zawsze były paliwożerne moja rs potrafi nawet 8,5 L spalić. :wink:




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 21:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 10:17
Posty: 27
Pojazd:
no mi pali full seria skuter 5l wiec ja mam przeje**** a palil mi 9l tylko bylem jak jeszcze mialem gwarancje w serwisie i mi caly gaznik wymienili i teraz tankuje 4.8l i mi na 95km starcza nie wiecie przez co to ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
marcinek, u mnie raczej nie zejdę poniżej 4 L w trasie...

A za tego osła to banana powinieneś załapać ale to nie moja sprawa :)

Wszystko zależy od setupu 70 jest bardzo dużo różnorodnych klas więc nie gadaj że 70 wyregulujesz poniżej 4L -.-




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Mi RSka na Polini Racingu 80cc paliła 7-8litrow:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 23:05 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Wasze aż 8l to i tak widzę, że przy waszych spalaniach to mam mało :)., tyle co prawdziwy ścigacz, a to przecież tylko 50ccm :D, no to powiedzcie mi panowie dlaczego muszę wkręcić nią jak wrzucam z 4 na 5 do 10,5 tyś obrotów, i z 5 na 6 dopiero jak dokręcę na 5 do 11 prawię tyś obrotów? Inaczej moto ma ciężko się rozbujać, a jak spadnie delikatnie poniżej 80km/h na 6 to już nie ma mowy o przyspieszeniu bez redukcji, nie mowie do wyprzedzania tylko np. zakręt albo coś, to co może być nie tak????

PS: Oraz jak mam np. 5 i spadnie mi z 70 do 60/65km/h to już się buja i buja, jak zacznie przekraczać próg 9,3 tyś do 9,5 tyś do dopiero zaczyna zbierać a wcześniej ma ciężko, a czasami i nawet do tych 60km/h jak spadnie to już muszę redukować do 4, dlaczego?? Czasami podczas jazdy denerwujące jest to .


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2011, 23:09 przez konrad9510, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 9:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Krycha0 pisze:
Wszystko zależy od setupu 70 jest bardzo dużo różnorodnych klas więc nie gadaj że 70 wyregulujesz poniżej 4L -.-


napisałem w trasie 4 czyli 4 i troche a nie poniżej 4 czytaj uważnie zreszta jaka klasa 70 by to nie była to 50 ktora pali 8 litrow to kpina . tyle to 125 łyka a czasem nawet nie. jednym słowem JEŹDZICIE NIEOPŁACALNIE . lejecie 8 litrow na 100 jak do 600cc a macie moc jak z komara pzdr




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 9:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
marcinek, nom także uważam że jazda na 50cc która pali 8L mija się z celem...

W takim przypadku porządna regulacja i wymiana podzespołów które za spalanie odpowiadają i można smigać. Dzięki temu zmniejszy się spalanie a osiągni nawet mogą wzrosnąć....




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
marcinek pisze:
jesli masz serie to współczuje . jak sie umie regulowac to 70 na gaźniku 19 schodzi ponizej 5 L w miescie trasa 4 . :lol: :lol: ale osły sie rodzą i osły osłami umierają . pozdrowienia
Akurat w moim przypadku rs'ka jest na tuningu poziomu sport więc nie masz co tu cwaniakować




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 20:25 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Odpowiedzcie mi odnośnie postu co pisałem dziś o 00:05 godz.

Oraz jak dobrze wyregulować gaźnik, aby mniej paliła? Normalnie się wkręca na obroty, itd. I jak zmienię dyszę to pewnie stracę na osiągach prawda??

PS: Wymieniałem świecę, stara była okopcona, aktualnie nie wiem jak wygląda nowa, pewnie też okopcona...


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 20:35 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:01 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
217 Wyświetleń a temat nie rozwiązany. Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
Akurat w moim przypadku rs'ka jest na tuningu poziomu sport więc nie masz co tu cwaniakować


piszemy o seriach wiec PISZ wyraźnie albo w ogóle nie pisz bo co nas obchodzi ze czyjas 1000cc spala 12 litrow jak gadamy o jego rs ktora nie jest po tuningu poziomu sport . zreszta i tak ci duzo pali : ) nie ma sie czym chwalic moc jak kosiarka spalanie jak odrzutowiec




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 6:48 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Odpowiedzcie mi odnośnie postu co pisałem dziś o 00:05 godz.

PS: Wymieniałem świecę, stara była okopcona, aktualnie nie wiem jak wygląda nowa, pewnie też okopcona...

Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 7:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
konrad9510 pisze:
pewnie


Tak wiec idz sprawdzic jak wyglada i napisz;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:19 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Jak stara była okopcona to dziwne, żeby nowa nie byłą, nowa tzn. już nie nowa bo zrobiłem dobre 300 km. na niej, no więc czekam na odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 12:49 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
a mambrame masz dobra ? ja miałem do wymiany i moja paliła 10l/100km przy full serii




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy