Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2012, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Siema, mam rske 50 tuono 04r. (to samo co zwykła, tylko bez owiewek). mam wszystko serie i przyszedł mi dziś wydech (nowy tecnigas). i jak rozbierałem stary to zdejmowałem jakąś rurkę która leci do filtru powietrza. cóż to takiego? W nowym wydechu nie ma otworu na coś takiego... Następna sprawa: wymieniałem dysze główną w gaźniku (minimalnie większa). jest taki jakby żywszy ale jednak nie kręci się tak wysoko jak pierwotnie i stracił na osiągach. regulacja czy myślicie że coś innego?

z góry dzięki, pzdr. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Cześć, Ta rurka idzie do filtra powietrza i leciały przez nią spaliny przez co trochę zamulały motor , nic się nie stanie jak jej nie będzie po prostu zdemontuj to całe co zostało i po wszystkim . Spróbuj jeszcze raz porządnie wyregulować a jak nic nie da to musisz tą co było wstawić . A czy sprawdzałeś z tą dyszą już z wydechiem ? Jak nie to spróbuj jak z wydechiem będzie .




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 20:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Tylko zatkaj to




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Dysze wymieniałem wcześniej i nic nie regulowałem. Jechał 70 km/h... na wydeszku jeszcze nie próbowałem, tylko na podwórku się przejechałem. ale też tak nie przekracza 8 tys. obrotów na 1 biegu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Czyli coś nie tak z gaznikiem




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 23:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Załóż starą dyszę, ja do sportowego wydechu nie zakładałem większej dyszy, do sportowego cylindra też nie bo świeca ma dobry kolor. Nie zawsze trzeba się sugerować tym co piszą w ulotkach :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
dzisiaj wyjechałem na ulice pierwszy raz z wydechem. sprawa wygląda tak: nie odpala z rozrusznika i do 6 tys. się dławi i ma trudności. ale jak załapie powyżej to kręci się do 14 i spadam prawie z motora :D Czyli pewnie chodzi o ustawienie niskich obrotów? jeśli sie dławi na niskich i jest w porządku na wysokich to jak to zrobić? w którą mańkę kręcić śrubą? czy lepiej to oddać to specjalisty? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
gucioooo, Musisz śrubką od składu mieszanki się pobawić bo przez to dławienie dziura w tłoku może się zrobić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
a czyli to jednak nie obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
a czyli to jednak nie obroty?
Obroty mają być ustawione na około 1800 na minutę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
edit:

po nocy kiedy stał z rozrusznika ani rusz. na pych pochodzi jak go potrzymam na troche wyższych obrotach, jak puszczam gaz to gaśnie. pojeździłem trochę i jak się rozgrzał to jak sie zatrzymywałem wszystko już w porządku (tzn nie gasł). wróciłem i próbowałem odpalić z rozrusznika - ani drgnie. możliwe że coś z rozrusznikiem? słaby akumulator? tzn rozrusznik kręci, ale nie odpala. czy dalej ten gaźnik?


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 16:16 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A próbujesz go odpalać na ssaniu? Bo jak jest chłodno to mi odpala z kopniaka za 3-5 razem, a jak trzymam jednocześnie ssanie to za 1-2, a żeby złapać równe obroty musi pochodzić z minutę na tym ssaniu sobie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
tak tak, z ssaniem odpalam. potem ssanie wyłączam jak chwile pochodzi i jest ok. Ale ani na początku jazdy, ani jak pochodzi dłuższą chwile, ani na ssaniu i na bez z rozrusznika nie bali. Owszem, kręci - ale nic nic więcej.... :/


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 22:38 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
wyregulowałem gaźnik: chodzi elegancko, nie gaśnie, wkręca się i... odpala tylko na pych :( akumulator naładowany, paliwo jest i nic. pokręci trochę i potem słychać takie 'bzzzzz' jak za długo kręcę. rozrusznik? ani na ssaniu ani bez nie pali. Na pych odpala od razu, nawet zimny. wystarczy o,5 metra


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 16:29 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 17:03 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
gucioooo pisze:
wyregulowałem gaźnik: chodzi elegancko, nie gaśnie, wkręca się i... odpala tylko na pych :( akumulator naładowany, paliwo jest i nic. pokręci trochę i potem słychać takie 'bzzzzz' jak za długo kręcę. rozrusznik? ani na ssaniu ani bez nie pali. Na pych odpala od razu, nawet zimny. wystarczy o,5 metra

Wymień świece tez tak miałem i to z tydzień temu




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 23:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Przepraszam, przyznaję się do błędu... akumulator nie był jednak taki super pełny :P odpala na dotyk, a jak sie rozgrzeje to chodzi jak marzenie :) oczywiście ma kopa po 6 tys - ale to dla 2t chyba normalne :) Wszystkim wielkie dzięki, wiele się nauczyłem :D Szerokości, pozdrawiam i do zobaczenia na drodze;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy