Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2012, 13:58 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 14:47
Posty: 7
Lokalizacja: Byszewice
Pojazd:
Witam posiadam skuter Router xm50 i ostatnio nie działają mi przednie i tylne światła, sprawdzałem wszystkie kości są podłączone i bezpiecznik jest sprawny bo rozrusznik kręci i migacze działają i po naciśnięciu hamulca tylne światło działa. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 9:32
Posty: 213
Lokalizacja: FSL
Pojazd:
Cewka zapłonowa albo przepalił się gdzieś kabel.




_________________

CO ZA CZUBY SĄ NA FORUM :D
kombinator pisze:
siema mam pytanie ile ta oto Yamaha jest warta. na chodzie,zarejestrowana 2003r lc. C:/Users/ACER/Desktop/43473191_3_644x461_yamaha-aerox-motocykle-i-skutery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 14:22 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 14:47
Posty: 7
Lokalizacja: Byszewice
Pojazd:
czyli najlepiej zaprowadzić skuter do mechanika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 9:32
Posty: 213
Lokalizacja: FSL
Pojazd:
Nieee, po co chcesz płacić 500zł za błachostkę? Sprawdź kostki, kable, podłącz inną żarówkę, sprawdź bezpiecznik koło akumulatora, pożycz od kolegi iskrownik i załóż :)




_________________

CO ZA CZUBY SĄ NA FORUM :D
kombinator pisze:
siema mam pytanie ile ta oto Yamaha jest warta. na chodzie,zarejestrowana 2003r lc. C:/Users/ACER/Desktop/43473191_3_644x461_yamaha-aerox-motocykle-i-skutery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 17:48 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
normalka w tych motorach cewka zapłonowa na 100% do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 23:11 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 14:47
Posty: 7
Lokalizacja: Byszewice
Pojazd:
Ok. Wymienię cewkę i dam znać;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 11:03 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 14:47
Posty: 7
Lokalizacja: Byszewice
Pojazd:
Wymieniłem cewkę zapłonową i nic to nie dało czy może to być wina regulatora napięć?

Sprawdziłem teraz i obie żarówki spalone przednią wymieniłem bo miałem a tylną nie miałem i jadę zaraz kupić. Jak wyczytałem na forum to jest wina regulatora to regulator od razu kupie


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 11:51 przez paluszek124, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 13:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
Cewka zapłonowa
Cichol, Aś mu doradził chyba nie wiesz co to w ogóle cewka.Koleś przez ciebie tylko kasę stracił "!!"




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 14:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
zarowki moga sie palic bo dostaja za duze napiecie , czyli moze byc cos nie tak z regulatorem napiecia.
WQymien regulator i powinno byc dobrze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 9:32
Posty: 213
Lokalizacja: FSL
Pojazd:
wojak pisze:
Cytuj:
Cewka zapłonowa
Cichol, Aś mu doradził chyba nie wiesz co to w ogóle cewka.Koleś przez ciebie tylko kasę stracił "!!"

Nie sugerowałem mu żeby kupował, masz chyba problemy z rozumieniem tekstu czytanego. W pierwszej kolejności sprawdza się żarówki a nie wymienia odrazu części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 19:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Cichol, Bez spiny,kolega pomylił nicki,chodziło o marlej, :)
Jak koledzy wyżej,najpierw sprawdź kable i kostki,spróbuj na innej żarówce,chociaż dziwne by to było jakby żarówka zawiniła np. z przodu i od razu nie działał przód i tył.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 22:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Podłącze sie do pytania:
Jeśli mi w tzr palą się zarówki w przodzie i tyle tylko jak bede jechał na wysokich obrotach to czego to może być wina?
Zarówki pod 24v mi nie pali a pod 12v pali, instalacja jest niby oryginalnie pod 12v.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 12:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface, Pewnie regulator się spalił.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
wojak pisze:
Pewnie regulator się spalił.

A może być to coś innego?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 19:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface pisze:
A może być to coś innego?
Raczej nie ale łatwo jest sprawdzić czy regulator jest sprawny wystarczy się wpiąć w przewód (trzeba wiedzieć który to jest wychodzący) miernikiem i będziesz wiedział czy jest ok.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 12:16
Posty: 13
Pojazd:
Nie zawsze morze to być wina regulatora jeśli kierunki, klakson jest a tylko swiateł z przodu i z tyłu to może być walnięty przełącznik jeśli żarówki są dobre kostki na przewodach przerwy nie znalazłeś to nastepnie idziesz do przełącznika a nie do regulatora i cewki :D najlepiej jest próbówką samochodowo sprawdzić czy dochodzi prąd do przełącznika jesli tak to jest przerwa miedzy przełacznikiem a żarówko jesli prąd nie dochodzi to zostaje nam regulator lub przecięty kabel.Miernikiem też możemy sprawdzić napięcie dochodzące do przełącznika dzieki temu bedziemy wiedzieli czy regulator jest uszkodzony.


Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 18:04 przez krystian1826, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Michal_Surface - a czy na 100% pali żarówki,które są do tego motorka przypisane? Może ktoś włożył inną,najlepiej sprawdź w instrukcji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Spaliło mi juz po kilka żarówek w przodzie jak i w tyle, zawsze sa takie jakie mają być.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jeśli wymieniłeś cewkę,żarówki,sprawdzałeś kable i kostki to zostaje regulator do sprawdzenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy