Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2012, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Od soboty mam problem z moto. Po zapaleniu wkręca się sam na full obrotów ile tylko silnik da radę wyciągnąć. Gaźnik czyściłem w sumie kilka dni wcześniej. Potem też zmieniłem olej na Castrol Power1 2T Racing. Przepustnica niby się nie zawiesza. Śruba od regulacji obrotów oczywiście nic nie zmienia.
Jakieś sugestie?? Ja pomyślałem o uszczelniaczach na wale :/ Chyba, że mam szukać gdzie indziej. Moto jest z 2007r. przejechane ok 6k.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 17:44 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
lewe powietrze łapie lub przepustnica zablokowana. Sprawdź jak gaźnik w kruciec ssący wchodzi do dokręć tak samo filtr powietrza. Linke która idzie od manetki gazu, przy gaźniku wepchnij ją do środka możliwe że jakoś krzywo siedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Dzisiaj:
:arrow: sprawdziłem linkę, chodzi bez problemów nie zacina się
:arrow: przepustnica też się nie przycina
:arrow: wyczyściłem gaźnik
:arrow: założyłem nową opaskę między gaźnikiem a filtrem
:arrow: wszystko poskładałem równo i szczelnie

Pierwsze odpalenie- udało się :mrgreen: Trzyma wolne obroty, dobrze się wkręca przy dodaniu gazu, i przede wszystkim nie wkręca się sam.
Pojeździłem trochę, żadnych dziwnych objawów. Zgasiłem pod kumplem potem się przejechaliśmy i wróciliśmy, tym razem także bezproblemowo. Odpalam u niego znowu i tym wkręca się jak głupi :evil: Nie na maksymalne obroty bo gazem mogę je jeszcze podnieść, ale na bardzo wysokie.
Uszczelniacz po stronie sprzęgła raczej cały, bo jakby ciągnął z tamtąd olej to dymił by na siwo. Jak się tak wkręcił, zatkałem z ciekawości odpowietrznik skrzyni, ale dalej chodził na wysokich obrotach...
Przyszedł mi do głowy pomysł, że może problem jest z elektryką. Np uszkodził się cewkomoduł i daje jakąś kosmiczną iskrę przez co się tak wkręca, chociaż to tylko abstrakcja...
Jakieś pomysły??? Bo ręce opadają. Jutro znowu to wyczyszczę i zobaczę jak będzie, ale ile można :angry:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 19:50 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
David95Tkr, Mi się wydaje ,że zacina się przepustnica/linka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 9:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Sprawdzę jeszcze raz tą linkę dzisiaj i wpuszczę spraya jak się uda.

wojak mam jeszcze pytanie poza tematem, żeby nie zakładać nowego. Mam teraz dyszę 102, gaźnik oryginalny 16mm. Ta dysza nie jest za duża jak na serię?? Wydech mam w pełni rozblokowany łącznie z katalizatorem.
Poprzedni właściciel mówił, że to moto miało przez jakiś czas sportowy wydech. Podejrzewam, że może dlatego została taka dysza. Był u mnie zasx1209 i w swojej DT ma ten gaźnik ze starszego AM6 bez regulacji, dysza tylko 63, wydech Ninja. Moto ma fajne osiągi i świeca idealna kawa z mlekiem.
Przed regulacją moto paliło mi 6l. Świeca była mokra. Teraz nie mam jak tego zmierzyć, bo są koła SM, a został ślimak z Enduro. Świeca jest sucha ale nie ma kawy z mlekiem. Osiągi na serii mam podobne jak kumpel zasx1209 w tej DT. Gdybym założył u siebie dyszę np 80-85 to nie pogorszą się osiągi?? Nie mogę nigdzie znaleźć jaka jest oryginalna dysza w nowszym AM6. W skuterach siedziałem kilka lat a AM6 mam kilka miesięcy i za wiele jeszcze nie wiem.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 9:34 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
David95Tkr, Gdy kupowałem DT, to też była dysza 102, zmieniłem na 90 i spalanie trochę się zmniejszyło, a osiągi pozostały te same. Gaźnik też 16, wydech seria. Ja masz takie dysze jak napisałeś to zakładaj 85, powinno być okej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 13:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
David95Tkr, Oryginalnie dysza w nowych dt ,tzr w gaźniku PHBN 16 była 88.Ty masz za dużą dyszę jak na serie zamontuj coś w okolicach 90.Możliwe ,że Ci nawet moc wzrośnie a przy najmniej ładniej będzie się wkręcał na obroty.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Rozwiązałem problem "samowkrętu" :mrgreen: :mrgreen:
wojak miałeś rację. Wyciągnąłem przepustnicę, rozebrałem rollgaz, wpuściłem mnóstwo środka do pancerza, teraz manetka chodzi dużo przyjemniej i moto już nie świruje z tymi obrotami :mrgreen:
Po założeniu mniejszej dyszy mogą się poprawić osiągi/wkręcanie?? Jak tak będzie to ekstra. Teraz osiągi są świetne i wkręca się też błyskawicznie, tylko to spalanie... I nie mogę zrobić kawy z mlekiem. Wychodzi ledwo jakieś blade cappuccino.
W takim razie zamawiam dyszę 90 :)




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy