Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2012, 23:09 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Cześć. Aktualnie moja aprilia jest na dotarciu (jeżdzę do 7 tys. obrotów) i na wyższych biegach np. gdy wrzucę 5 przy 7 tys. obrotów i dodam gazu motor muli, zwalnia do ok. 6 tys. i potem za jakiś czas dopiero zaczyna wchodzić na obroty. I jak czasem mu odpuszczę gaz (docieranie) i dodam tak samo się dzieje i go muli. Gaźnik 19 dellorto PHBG, dysza 75 + stożek, cylek tec hq 50. Gaźnik czyszczony, filtr też. Świeca ngk BR8ES okopcona.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 23:25 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Za dużo powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 18:30 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Za dużo powietrza i okopcona świeca?


Ostatnio zmieniony 30 cze 2012, 21:48 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Moze być za duża lub za mala dysza? Powoli kończe docieranie i zauważyłem, że słabo kreci się na biegu. O te 9 tyś to trzeba go bardzo prosić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 15:11 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Sory za posta pod postem, ale inaczej mi nie odświeża tematu. Zmierzyłem dzisiaj kompresję. Wyszło trochę ponad 6 bara czyli nieco więcej niż świeżo po remoncie (było 6 bar). Na dotarciu mam przejechane już 400km. Ręce opadają nad tym motorem. Zmieniłem głowicę na inna, ale to nic nie dało. Gładź cylka jest w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:07 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Pierścienie i tłok w jakim stanie?
I jaki masz cylinder?


Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 16:07 przez busz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Coś słaba ta kompresja.
busz123 pisze:
I jaki masz cylinder?


Oklin_96 pisze:
cylek tec hq 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:46 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
Sorka, nie doczytałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 16:56 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Mogę w sumie zajrzeć jutro do tłoka. Dzisiaj tylko z góry spojrzałem na gładź po zdjęciu głowicy i jest w porządku. No bo jak ma wyglądać nowy tlok po 400 km przebiegu? No właśnie kompresja slabiutka tylko dlaczego? Wątpię, zeby się zacierał, bo jednak kompresja jest nieco wyzsza niż po remoncie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 0:47 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Zmień pierścienie. Nie zobaczysz gołym okiem że coś nie tak z pierścieniami ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 1:11 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Kurde. Nowy tlok, pierścienie, do tego teca i do wymiany? Dziwne. Aczkolwiek można spróbować. No bo jak nie to, to co innego? Wada fabryczna? Uciekająca kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jakim manometrem mierzyłeś? Na wcisk czy wkrecanym? Na wcisk potrafią byc bardzo niedokładne.
Moze manometr źle pokazywac. Czujesz jakiś spadek mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 9:56 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
maielm ten problem. Zmniejsz dysze o 15 czyli z 105 na 90 i bedzie git !




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 11:31 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
A w ogóle to spróbuj wrzucić bieg 1, i pchać motor. Jeżeli motor praktycznie nie stoi w miejscu to lipa z kompresją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 14:06 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Mierzone było manometrem wciskanym. Wcześniej po moim pierwszym remoncie gdy był robiony szlif i wstawiany meteor, który niemiłosiernie puchl kompresja też wynosiła 6 bar. W ogóle nie czuć. Mocy. Niby się jakoś wkreca,ale nie tak szybko i nie do takich obrotów jak powinien. Właściwie powyżej 9 tyś juz tylko się wkręca, a jechać nie chce. Nie mam za bardzo porownania jaki powinien być opór, ale jak wrzucę jedynke, puszcze sprzęgło i próbuje pchac to bardzo ciężko jest go popchnąć. Wymieniłem dzisiaj zawór membranowy, bo miał małe prześwity. Trochę jakby lepiej się wkrecal, ale vmax ten sam czyli ok.65. Dysze mam 75 i 60 bylaby raczej za mala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Jak pisałem na wcisk są niedokładne, zmierz wkręcanym to zobaczysz różnicę, serio mówię :) Jak przy dodawaniu gazu obroty wzrastają, a nie przyspiesza to tarcze sprzęgła są zużyte. Na początek możesz dać podkładki pod sprężyny. Przy regulacji gaźnika pobaw się przy iglicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Może się trochę źle wyraziłem. Przyspiesza, ale bardzo słabo. Ewidentnie brakuje mu mocy. Przy zużytych tarczach powinien chyba ciągnąć na jedynce, a u mnie tego nie ma.
Iglicę dawałem na sam dół, na samą górę, na drugi ząbek od dołu i nie ma różnicy. Motor zagadka mi się trafił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Wszystkie dziury, szczeliny i przewody przy gaźniku przedmuchaj kompresorem. Zmierz jeszcze kompresję, ale manometrem wkręcanym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 22:58 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
No dobra. Jak to zrobię i znajdę kogoś kto taki posiada to dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 16:05 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Zmierzone manometrem wkrecanym. Wynik taki sam jak wcześniej. Nawet nie zabieram się za czyszczenie tych przewodów i gaźnika, bo jak nie ma kompresji to nic to nie da tym bardziej, że był czyszczony jakiś miesiąc temu. Ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy