Dzisiaj jest 18 lip 2025, 9:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr powietrza
Post: 13 cze 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
Witam, pytanie jak w temacie jaki filtr wybrać aby najlepiej filtrował powietrze i był "wodoszczelny". Musi być w miarę mały, aby się mieścił w miejscu widocznym na zdjęciu. Słyszałem, że najlepsze są gąbkowe, ale nigdzie nie znalazłem takiego z osłonką. :/


Miejsce:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z góry dziękuje za pomoc :wink:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 16:41 przez gibol1, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
ja kupiłem RMS air system jest mały wodoszczelny poprawia głos a przy wymianie dyszy i osiągi koszt 30zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Wsadzisz tam polini air boxa . Jak cos moge Ci podać jego wymiary to sobie zmierzysz bo mam na sprzedasz dosłownie 1h uzywanego Poliniego Air boxa. Zresztą zdjęcia porobić mozna itp. Nowy 80 + 20 przesyłka ja Ci za 60 sprzedam + 9zł przesyłka.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
właśnie o taki filtr mi chodzi tylko jakby był gąbkowy :/ a masz go prostego czy 90 stopni ?? i czy często musisz go czyścić ??




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
prostego ;) ja do niego dałem jeszcze troche gąbki . więc nie końiecznie dysze będziesz musiał wymieniać. Jest on juz nasączony. Ja miałem 2 . Jeden sprzedałem z Derbim a 2 mi został. W Derbiaku czysciłem raz na 2 tygodnie . (myłem w wodzie z płynem do mycia naczyn i sączyłem olejem do mieszanki). A zdemontować go to 1min roboty.

Dzwiek czy to skuter czy motor . Daje taki lekko ,,buczący'' :D

On jest gąbkowy cały w srodku ale otoczony plastikową obudową zeby nie dostawał się tak brud. Osłone można sciąnac i masz gąbkowy :) Kolor Niebieski




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 13:44 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 16:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
teac27, widziałem ten filterek bardzo fajny tylko niepokoją mnie te wloty na górze :/ dokładniej tu, bo rzuca mi w to miejsce mocno błotem i wodą
Obrazek
najbardziej mi zależy na gąbkowym z taką osłonką
Obrazek

ktoś wie gdzie bym mógł taki filterek gąbkowy z osłonką dostać ??

i co myślicie jakbym dodał do filtra siatkowego trochę gąbki do środka ?? np takiej:
Obrazek

od razu dodam że nie chodzi mi o osiągi, bo wiem że to nic nie daje, najlepiej jakbym nie musiał nawet zmieniać dyszy głównej tylko zostawić taką jaka jest




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 19:38 przez gibol1, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ten filtr co pokazałeś jest lipny. A to miejsce gdzie z przodu są wloty mozna od srodka przyslonic... :) no jak chcesz :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak ci nie zależy na większym spalaniu ani basowym dźwięku lub poprawieniu v-max o najwyżej 5km/h to załóż oryginalny. Jak chcesz stożek to Airboxa.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
no właśnie najchętniej bym założył oryginalny, tylko guma pomiędzy filtrem a gaźnikiem jest cała popękana, a kosztuje tyle co dobry filtr stożkowy :/

a co myślicie o tym siatkowym z gąbka w środku :?: oczywiście po nasączeniu olejem :wink:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 19:19 przez gibol1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak dasz gąbkę do środka to będzie go mulić i zalewać a co do nasączania do każdy filtr powinien być nasączony bez względu czy to stożek czy nie. Poszukaj używanej gumy na allegro albo spróbuj dorobić z czegoś.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
Konrad324, no właśnie jak dam gąbkę to może nie będę musiał zmieniać dyszy na większą, może będzie miał taki sam przepływ powietrza jak oryginał :lol: , apropo gumy nowej jest trudno znaleźć, a co dopiero używanej :/




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja próbowałem z gąbką we filtrze i zalewało go bo za mało powietrza przepuszczał. Jak dasz troszeczkę jakiejś cienkiej gąbki tak 0,5 cm to i tak może być minimalna różnica i już trzeba będzie dysze zmieniać. Jakie to moto jest ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
Aprilia rs 50 najnowsza buda, dysza 95 wiec jest trochę duża, gaźniczek 17,5

czyli można spróbować, będę kombinował raz dam więcej, a raz mniej gąbki :)

a co myślicie o tym filtrze 4Race ?? mam okazje kupić go za 25 zł nowy :lol: Obrazek

temat do zamknięcia, dziękuje za pomoc, kupiłem ten wyżej na zdjęciu, osłonkę dorobię sam :wink:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 16:52 przez gibol1, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może ten filtr co podałeś by się nawet nadał na wierzch mógł byś wrzucić jakaś pokrywkę ze spraya czy coś takiego żeby była osłonka przed błotem i powinien być git.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Haha z takiemi ,,pierdołami'' szkoda się bawić ..... Chyba że lubisz to wsadź tam chlapacz z traktora...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
teac27, ten głupi komentarz był zbędny :/ , Konrad324, dobrze napisał wystarczy dosłownie 10 min roboty i osłonka jak znalazł :wink:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, 17:55 przez gibol1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
założyłem, odpaliłem :D, oczywiście mam pewien problem i jednocześnie pytanie, motorek pięknie chodzi w zakresie obrotów 6 tyś w górę i na postoju mimo wkręconej na maksa śrubki biegu jałowego (nie dostaje powietrza) jednak ok 2-6 tyś zamula się, i teraz pytanie czy mam wymienić dysze główną czy tylko dysze od wolnych obrotów :?:




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 21:50 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
każdy dwusuw zamula do ok 6 tysięcy zależne od strojenia tłumika i jest to normalne, zawsze tak będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zamulał tak wcześniej czy po wymianie filtra zaczął bo jak po tym to pozostaje ci regulacja czyli albo zmienić dysze od wolnych albo kombinować ze śrubką od mieszanki lub iglicą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
Maciejpoz, czyli to jest normalne jak dodam gazu i mi gaśnie :/ :?, pierwszy raz słyszę takie BREDNIE !! rozbawiłeś mnie to utraty tchu :lol: proszę o wypowiedz innych choć ODROBINĘ znających się na silnikach 2t :wink:

Konrad324, chodził normalnie przed wymianą, regulowałem go na wszystkie sposoby, pozostaje tylko wymienić dysze,

a jak sprawdzić rozmiar dyszy od niskich obrotów w gaźniku Dellorto PHVA, bo z tego co wiem nie jest nigdzie napisane i gdzie je można kupić ??




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 23:05 przez gibol1, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy