Dzisiaj jest 01 lis 2024, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2010, 20:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
mam cylinder 80 i co trzeba jeszcze kupić żeby wycisnąć z niego full mocy???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
wiekszy gaznik,wydech,jesli na start to zebatki ,krociec,wal bo seryjka ci pojdzie,membranki,tarcze sprzegla,




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tarcze sprzęgła mocy nie daja :D No ale przy pełnej mocy warto wymienic.
Co więcej pisać . Trochę głupie pytanie . BO logiczne jest to iż , jesli chcesz najwięcej mocy wycisnąc musisz wymienic wszystko na wieksze, mocniejsze itp... Więc wiesz.

ale ja radze do Twojej 80 wsadzic wał z lepszej pułki i tyle. Wydechu sportowego bym nie pchał bo w terenie nie pojezdzisz :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
dlaczego nie sportowy wydech mam gianelli ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Widziałem na zdjęciach . Kiedyś zapomniałem . A pamietasz filmik co dałes na allegro ? woogle sie zebrać nie chciał. Wiem ze na dotarciu był . Ale po lesie lepiej seryjny :) Ciagnie od dołu :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 20:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
jak chcesz malo kasy w to wlozyc to tylko zebatki i gaznik jakis tani z 21mm ... ewentualnie pozniej wal bo seryjka i tak ci pojdzie...




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 7:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Nie znajdziesz taniego gaznika 21... i nie pozniej wał Tylko teraz wał. a potem gaznik. NA co mu gaznik jak sprzet juz nie będzie jezdził ?

Ta wypowiadajcie się jak macie pojęcie chodź trochę o czymś . A nie walicie aby posty nabic.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 7:32 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 9:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
no taa jakoś ujdzie koleś od którego kopiłem go mówi żę na oryginalnym wale 2 sezony da sie zrobić więc zobacze ale na 70 terz trzeba wał zmieniać ??? bo ja go już kopiłem na cylku 70 i może był zmieniany a nie zbierał sie bo mia 4,5 kompresje :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 10:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
az w oczy kuje ...




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 11:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
dlaczego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:14
Posty: 76
Pojazd:
koza666 pisze:
terz
Kup sobie najpierw słownik a potem tuninguj motor xD




_________________

Obrazek Staram się pisać poprawnie :)

]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 22:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak jak teac27 mówi seryjny w teren lepszy na sportowym musisz mieć cały czas pełną kite żeby jechać jak ci zejdzie tak do 5 tyś to stajesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
jak masz sportowy to niewymieniaj na seryjny... sportowy wydech z seryjnym cylindrem daje takie efekty że na niskich sie pogorsza przyspieszenie a na wysokich polepsza. Jeśli masz wszystko dobrze dobrane to powinno chodzic. Najwazniejsze do tego co masz to: wał+gaznik i jakies tarcze bo bedziec slizgac, w sumie jak masz kase to sportowy zapłon :wink: daje dużo mocy bo wymienia sie tam bodajze magneto na sportowe albo niemontuje sie wogole i wtedy szybciej łapie obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 0:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Jak chcesz full moc z cyca 80 to odpal wkońcu motorka wbij 1 i jezdzij ;p




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 10:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
dzięki diego tak zrobię ale oprócz zapłon bo i tak chce zmieniać na 125 Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 10:16 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
na 70 wał obowiązkowo wymienić trzeba na sportowy jakieś łożyska też lepiej ! a na 80 to już nie wspomnę !!!! sypnie się wał i masz zestawik do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dokładnie tak jak piszesz. Ale widze znawców pełno . Do silnika nie zagladali , sprzętem takim nie jezdzili a negować będa...


jak masz4,5 bara kompresji to nigdy nie wyciszniesz full mocy...
jak zakładasz cylek nowy (nie dotardy powinno byc z 6-7 bara, przy ciepłym silniku i otwartej przepustnicy. Po dotarciu kompresja powinna wskoczyc na 10-11 bara.
Weź najpierw sprawdz ten cylinder, wał i łozyska. A potem mysl o tuningu dalszym




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy