Dzisiaj jest 26 gru 2024, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2010, 12:34 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Witam ! Mam gaznik 17,5 i problem polega na tym ze na wolnych obortoach motor chodzi dobrze , ladnie sie wkreca , rowno pracuje , i powoli ruszam rusze gdzies tak z 3-4km/h daje wiecej gazu i jest buuu , mam orginalny gaznik 12mm i na nim tego nie ma. Teraz mam zalozony cylinder 80 cmm i na tym gazniku jezdzi ale chcem aby ten 17,5 chodził. Obecnie jest dysza 90 czy jak kupie 105-110 to bedzie lepiej czy to raczej nie od tego ?


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 14:50 przez maciek1006, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 12:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Filtr jaki masz? Regulowałeś już go ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:00 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no tak , filtr oryginalny gąbkowy , zadna regulacja nie pomaga , ten 12mm reguluje jakies 15 min i jest ok a ten 17,5 nie da rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A zobacz czy jak go zmuli to go zaczniesz gazować to pójda obroty wyzej ? popuscisz troche i odrazu dasz potem więcej gazu




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:05 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
nie jest bu i zwalnia odrazu , wszystko dzieje sie przy ruszaniu , ale te zmulenie jest tylko przy obciazeniu jak chcem ruszyc , na luzie kreci normalnie , a na gazniku 12mm chodzi dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
na moje to jednak za mała dysza. zobacz czy jak bedziesz miał włączone ssanie to też sie tak bedzie działo




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:10 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
to samo juz sprawdzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
dostaje za dużo, lub za mało powietrza ;]




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Jak też tak miałem zmieniłem dyszę na mniejszą i idzie zarąbiście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 15:53 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a wiec tak kupiłem dysze głowna 110 i idzie bdb ale teraz przylewa go na małych obrotach , chodzi na wolnych i jak chcem dodac gazu to tak jakby przerywał ale sie wkreca na wysokie , sruba od powietrza wykrecona na max , jak wkrecam to jest gorzej


i Czy ta rurka ma byc zatkana czy nie ?

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 16:15 przez maciek1006, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Może być u mnie byla i nadal jest zasyfiona i czasem nie może zassac paliwa - wyczysci igłą lub kretem (nie daje głowy i nie odpowiadam za zniszczenia w razie czego)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
maciek1006 pisze:
a wiec tak kupiłem dysze głowna 110 i idzie bdb ale teraz przylewa go na małych obrotach , chodzi na wolnych i jak chcem dodac gazu to tak jakby przerywał ale sie wkreca na wysokie , sruba od powietrza wykrecona na max , jak wkrecam to jest gorzej


i Czy ta rurka ma byc zatkana czy nie ?

[url=http://images50.fotosik.pl/326/4cd7fb8a0588d731m.jpg]Obrazek[/URL]


To jest rurka od podciśnienia łapie lewe powietrze i dlatego przygasa na niskich obrotach:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:00 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no wlasnie tak jak jest zaklejona to przygasa na wolnych a jak zrobie tam dziure to chodzi na wolnych ale nie idzie na wyzszych ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:04 
*

Rejestracja: 13 sie 2010, 18:00
Posty: 2
Pojazd:
gaznik nie daje paliwa na cylinder co zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 18:07 
*

Rejestracja: 13 sie 2010, 18:00
Posty: 2
Pojazd:
paliwo w gażniku jest i cylinder nie ciagnie motor to honda sh 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 22:05 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a teraz pytanie mam 2 iglice na jednej pisze A34 a na drugiej A12 , na tej A12 motor chodzi ładnie na wolnych ale nie chce isc na wysokich a na tej A34 jest na odwrót ? jaka powinna byc iglica do gaznika 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 10:03 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
pomoże ktos ? kto ma gaznik 17,5 i niech zobaczy co u niego na iglicy pisze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 10:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Kolega miał to samo

Masz podłączony olej i wode w gaźniku ? jESLI nie to zaślep tak samo podcisnienie podłącz . Nie dziwota że nie wyregulujesz jak gdzieś lewe powietrze łapie ;P




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 11:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mam podlaczony olej , podcisnienie zaklejone a wode nie ale tamtedy nie moze łapac lewego powietrza , i teraz jest z tymi iglicami problem niech ktos napisze co na waszych pisze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 16:34 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ma ktos jakis pomysl ? mi sie zdaje ze albo iglica bo wiem ze jest pare rodzai iglic albo dysza wolnych obrotow obecnie jest 34




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy