Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2015, 23:38 
*

Rejestracja: 11 lis 2015, 22:49
Posty: 14
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd: Yamaha AeroX
Witam mam taki problem ponieważ posiadam od ponad roku Aeroxa z 2007 r, 10000 km przebiegu jest on seryjny i zastanawiam się nad tuningiem nie chce zmieniać cylindra i gaźnika zastanawiam się nad dwoma pasującymi mi zestawami w zakresie cenowym :
1.
-Wariator Polini Hi-Speed
-Sprzęgło Polini For Race 3G
-Dzwon Polini Speed Bell
-Przeciwtalerz Polini Air Speed
2.
-WARIATOR Stage6 Sport PRO
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon stage 6 R/T
-Przeciwtalerz Stage6 CNC
który z zestawów jest waszym zdaniem sensowny ? ps. odkręciłem ostatnio pokrywę w Roxie zauważyłem że ścianki karteru były strasznie zalepione czarnym brudem i dzwon ma kolor tęczy :D nie znam się za bardzo na mechanice więc proszę o wyrozumiałość i zrozumienie :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lis 2015, 21:30 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
To dzwon już spalony tak mi sie wydaje niech sie ktoś jeszcze wypowie, co do tego brudu to jak nie masz uszczelki to sie może tam gromadzić ten brud wyczyśc to i jak bedziesz z powrotem składał to daj uszczelke. Co do zestawów nie powiem Ci z prostych powodów, nie mam żadnego aeroxa ani 2T wiec sie nie znam ale powiem tylko tyle ze jak chcesz cos stuningować to zacznij od rozblokowywania go jesli jest zblokowany. A ze dosc czytam to doczytałem ze pierwszym krokiem przed tuningowaniem jest zmiana wydechu i w 2T daje to ogromną moc, tylko uwaga bo trzeba jakoś tam wyliczać (nie znam sie na tym) zeby nie uszkodzić silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2015, 0:12 
*

Rejestracja: 11 lis 2015, 22:49
Posty: 14
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd: Yamaha AeroX
Uszczelke mam więc dla tego zastanawia mnie to że jest tam ten brud , wszystkie blokady już dawno ściągnięte jakieś 5 lat temu, podoba mi się wydech leovince TT niby nie katuje silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2015, 20:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bez wątpienia zestaw nr. 1 Samo sprzęgło również w tym zestawie ma większy zakres regulacji niż w przypadku drugiej opcji.


Entril12 pisze:
odkręciłem ostatnio pokrywę w Roxie zauważyłem że ścianki karteru były strasznie zalepione czarnym brudem i dzwon ma kolor tęczy


Karter wyczyścić benzyną ekstrakcyjną. Dzwon sprzęgła może pozostać. Powstałe ślady na dzwonie są powodem wysokiej temperatury.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2015, 20:15 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Lepiej polini bierz, są przypadki rozwalonego sprzęgła s6 a dokładnie szczęki pękniętej a ja od siebie dodam że w tym ich talerzu CNC starła się powłoka po ok 100km a po ok 500km zauważyłem progi a wcale nie mam pasa kevlarowego...porażka jakaś, w wyborze wydechu ta strona z pewnością pomoże: http://www.pedparts.co.uk/blog/stage-6-pro-replica-exhaust-triumphs-exhaust-shootout




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 22:30 
*

Rejestracja: 11 lis 2015, 22:49
Posty: 14
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd: Yamaha AeroX
scoot z tej strony wynika że ten leoś TT jest dobry jak dla mnie chyba że mi tłumacz żle przetłumaczył xd sprzęgło polini 3g jakie najlepiej kupić jakich wymiarów bo patrzyłem i jest o wymiarach 105mm i pisze że do aeroxa ale inne sprzęgła mają wymiary 107mm czyżby ktoś się pomylił ? czy te trzy okładziny powodują to że sprzęgło jest o 2mm mniejsze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 23:41 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jak masz dzwon 107 to i sprzęgło ma być pod 107mm, w skrócie jak tam spojrzałem to chodzi o to że na TT masz największa moc jednak to nie oznacza dużego v-maxu bo przy pewnej prędkości po prostu rpm zaczynają wzrastać pomimo bdb regulacji czyli w przypadku TT moc gwałtownie spada niż np. przy ZX albo pro replicy czyli lepszy v-max będzie na tych dwóch +jeśli zamierzasz kiedykolwiek zmieniać na 70cc to TT odpada....Jak dla mnie to yasiek R najlepszy ze względu na rozłożoną moc przy każdym cylu ale to już wybór do ciebie należy. Jak masz LC to śmiało możesz brać wysokoobrotowe, mój kręci 9-10k rpm i nie mam problemów z chłodzeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 17:43 
*

Rejestracja: 11 lis 2015, 22:49
Posty: 14
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd: Yamaha AeroX
scot właśnie na mocy mi bardzo zależy, nie zamierzam robić sporta tylko silną maszynkę która da sobie rade w terenie, jeżdżę Roxem po terenie wiem że to nie jest jego zastosowanie ale daje rade, z góry dzięki za pomoc byłem dzisiaj u mechanika rozkręciliśmy napęd sprzęgło było tak zjechane że amelinium się paliło dzwon spalony w wario mi się zrobiło wgłębienie i w przeciwtalerzu wszystko co tu wymieniłem jest zepsute chyba dobre miałem przeczucie :D jutro zamawiam części z zestawu nr.1 jak bym czegoś nie wiedział to zapytam na tym temacie bo chyba nie ma sensu nowego tematu zakładać jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC!!! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy