Dzisiaj jest 14 lut 2025, 16:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2014, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
witajcie znów potrzebuje waszych cennych porad a mianowicie
zrobiłem remont silnika wymieniłem:
głowicę 50ccm
cylinder 70ccm
tłok i pierścienie
iskrownik

dziś próbowałem go odpalić a tu chu.... jak wstrzyknąłem benzyny centralnie
do cylka to zapalił a tak to nic po chwili koszmar sprzed miesiąca powrócił
znowu się przytarł i to na nówce cylku zrobiłem tylko to co wyżej napisałem
a on się przytarł jak to jest możliwe ? i czego to jest przyczyna ?
jak temu zaradzić ? co może być rozwalone ?

już mam myśli by to cholerstwo rozebrać na części i sprzedać bo mam dosyć.
proszę was o pomoc
Ps by nie zakładać nowych tematów będę ten co jakiś czas odświeżał
i dodawał napotkane problemy

z góry dziękuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 maja 2014, 20:09 
*

Rejestracja: 26 maja 2014, 21:08
Posty: 12
Pojazd: China
Czemu nie założysz głowicy 70cc? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
bo z głowicą 50ccm ma większego kopa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 21:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
składanie w brudzie, nie docierałeś, zła regulacja gaźnika, słabej jakości cylinder, masz pozakładane wszystkie tulejki na cylku i głowicy ? jakiej to firmy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2014, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
wszystko czyściłem zanim złożyłem, gaźnik jest wyregulowany cylinder jest jeden z lepszych
tajwański ze sklepu motoryzacyjnego wszystkie tulejki są pozakładane wszystko powoli i dokładnie spasowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 20:31
Posty: 163
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
mogłeś nie posmarować olejem cylindra przy składaniu i zanim wróciło smarowanie on się przytarł, przyczyną może być też na przykład krzywy korbowód.




_________________

Obrazek Obrazek


Motorynka ROMET PONY 50 M2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
kolego up@ masz racje bo tylko przy wkładaniu tłoka do cylka nalałem ale to tyle by lżej weszło a pierścienie zgarneły ten olej i teraz moje pytanie gdzie i jak wlać by to było nasmarowane puki
oleju nie zassie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No chłopie normalnie składasz cylek , smarujesz cylinder dość perfidnie , to samo tłok , po pierwszym odpaleniu lekko dodaj gazu żeby pompa wtłoczyła olej , na początku podymi trochę bardziej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
no robiłem tak ale jak widać to za mało...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie przegrzewasz go czasami cały czas? To może być również wina gaźnika , zła regulacja, za mała dysza , zepsute ssanie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
znów zabrałem się za ten skuter złożyłem go i problem jest taki jak był wcześniej nie pojęcia dlaczego ale tłok tak jak by oleju nie dostawał chodzi dobrze nic nie piszczy po chwili się wyłącza
i zaczyna piszczeć (czyli się przyciera) dlaczego tłok nie dostaje oleju ???
jak odpaliłem:
-ciężko dość ma z odpalaniem
-chodził tak jak bym mu dawał trochę gazu (wcześniej też mi się tak czasem działo)
-zaczą piszczeć i zgasł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Pompa oleju sprawna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
pojęcia nie mam da się to jakoś sprawdzić bez rozpoławiania silnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 10:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
trzeba zdjąć prawy pierwszy karter, przedmuchaj kanały i załóż nową pompę bo nie jest droga a jak już rozbierzesz to nie ma sensu starej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 13:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 10:32
Posty: 103
Lokalizacja: Warmia-Mazuria :)
Pojazd:
jak odkręciłem korek od oleju i pokręciłem magneto to olej widocznie zmieniał swój poziom udało mi się skuter odpalić odpala teraz już troche lepiej ale strasznie piszczy skuter chodzi jak puszczę gaz to po chwili gaśnie z tłumika leci też biały dym.
odpalałem go bez tłumika i dzwięk był normalny taki jak hmm
coś w stylu jak by bombelki pękały czyli kompresja jest (tak mi się zdaje)
nadal stawiać na to że ta pompa do wymiany ? czy może inna przyczyna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
jeśli kopci na biało, to pewnie puszcza olej, sprawdź pierścienie




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 13:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ale on ma nowe pierścienie

Swoją drogą u mnie też kopci na biało i pierścienie nowe...

Jak zmienię głowice to okaże się czy to jej wina




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 18:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to nie wiecie o tym że w głowicy są uszczelniacze ? ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Czy przy składaniu silnika wszystko złożyłeś jak trzeba? Nie chce mi się wierzyć, żeby się przytarł od odpalania.. Co do oleju, jeżeli nie dostaje to pompa prawdopodobnie jest uszkodzona, jeżeli skuter ma trochę przebiegu to warto ją sprawdzić, niestety, silnik trzeba rozpołowić, ale jeżeli tego dokonasz będziesz wiedział, czy jest to wina pompy. Jeżeli kopci na biało to pierścienie przepuszczają, mimo tego, że są nowe to tak się zdarza, ale spróbuj na głowicy dedykowanej pod 70, może ta jest po prostu uszkodzona?




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2014, 20:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a co ma być uszkodzone w głowicy ? jak nie jest pęknięta, zawory nie puszczają, luzu na prowadnicy nie ma to warto zmienić jeszcze uszczelniacze, ale jak ma luz to jest już złom, jak głowica ma ponad 5-6k km to będzie miała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy