Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2014, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2014, 10:39
Posty: 29
Lokalizacja: WPN
Pojazd: Toros F16 Tuning Project
Siema reguluję, reguluję i reguluję dzień w dzień gaźnik w tym 139qmb i jak widać? izolator czy uj wie jak to nazwać jest taki biały pod siwy. Świeca NGK przebieg 1400km. Stawiam na stopkę i przymuł na starcie. ruszam przymuł na starcie, hamuję silnikiem daję gaz znów przymula. Mam kurde dość tego. wszystko seria filtr seria. Gumy przypalić czy na piachu da radę ale po 4 sekundach momentalnie schodzi z obrotów i prawie gaśnie i przymuł. Blokada zdjęta tylko z dzwonu sprzęgła. A moje pytanie brzmi tak ile razy od zakręcenia śrubki regulacyjnej mieszanki paliwowo powietrzenej trzeba razy przekręcić żęby było optymalnie ustawione (jak wy macie w swoich chinolkach) a i przy obraotach piszcie czy pełne obroty wkrętakiem(360*) czy pół pełne(180) Dzięki za pomoc




_________________

https://www.facebook.com/toros.tuning.b ... fref=photo Toroseł :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 paź 2014, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ja bym odstawiał ze pływak masz przestawiony tzn zamyka szybko odwód paliwa i nie dociera bena
srubke orginalnie 1,5 obrotu 360 * a u gury od gazu to samemu
a i jesli masz takie sitko okragłe na filtrze to je sciagnij i moze pomoze tez
a najlepiej jesli masz hajs to kup nowy gaznik bo z tymi gaznikami według mnie jest katorga z ustawianiem jasli cos sie schrzani
a jesli niemasz kasy za duzo to zestaw naprawczy bo ten pływak bd ciezko ustawic




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2014, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2014, 10:39
Posty: 29
Lokalizacja: WPN
Pojazd: Toros F16 Tuning Project
No jutro zobaczę No tyle to się znam te sitko wyyebałem dawno a z tym pływakiem to niewiedziałem że takie coś może być ;) a obroty jałowe? to nie ma problemu mam to obcykane




_________________

https://www.facebook.com/toros.tuning.b ... fref=photo Toroseł :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2014, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
http://www.motomik.pl/skutery/regulacja-gaznika/ poczytaj ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Regulacja śrubką to jedynie regulacja składu mieszanki przy zamkniętej przepustnicy na wolnych obrotach !!! Zasadnicza regulacja średnich i wysokich obrotów to kwesta położenia iglicy + rozmiaru dyszy. Aby to zrobić dobrze trzeba się trochę nawyciągać gaźnik :) Ja to już robię w 5 minut, jak to mówią trening czyni mistrza :-p

Trzeba zobaczyć jaką masz dysze, pewnie za małą, wymieniaj na większą co 5. Jeśli już na maksymalnym otwarciu przepustnicy będzie latał dobrze to średnie zakresy manetki doregulujesz położeniem iglicy , powodzenia.




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak masz 50cc i seryjny filtr to dysza 80# m4, mieszanka na 2obroty wykręcona -2,5 (1 - 360 st).

Po 2 może łapać Ci lewe powietrze , jak ci lewe łapie to regulacją nic nie zdziałasz.
Sprawdź czy masz wszystkie przewody szczelne i gaźnik dobrze skręcony, sprawdź czy nie łapie lewego przez górną blaszkę nad membraną w gaźniku , wystarczy ,że jest lekko popuszczona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2014, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2014, 10:39
Posty: 29
Lokalizacja: WPN
Pojazd: Toros F16 Tuning Project
Dobra Uatawiłęm na 1obr. Śrubkę. Przylewa świecę(tak się dławi po dodaniu gazu) wyjąłem filtr powietrza tak samo. Wziąłem dostałem się do iglicy ustawiłem ząbek wyżej(Był po środku) i jest lepiej :) Wychodzi na to że dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza. Ale czemu? Nwm
gdy przytykam ręką pół wlotu powietrza to przerywa jak kiedyś jak nic nie przytykałem

-- 19 paź 2014, 18:35 --

Iglica musi byc po srodku przy 2obrotach srubki paliwowo powietrznej?




_________________

https://www.facebook.com/toros.tuning.b ... fref=photo Toroseł :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy