Dzisiaj jest 06 lut 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2016, 18:02 
*

Rejestracja: 03 cze 2015, 17:23
Posty: 5
Pojazd:
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojego chińczyka 4t 80ccm.
Przyszły mrozy i trzeba bylo się męczyć kopaniem troche by odpalił, ale po kilku-kilkunastu minutach odpalał. Po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu odpalał normalnie za pierwszym razem z kopniaka jak i rozrusznika. Osiągi się nie zmieniły. Jak dla mnie jest to normalne bo ubiegłej zimy było dokładnie tak samo.

Większy problem jest od wczoraj wieczora gdyż nie chce w ogóle odpalić. Postawiłem go w cieplejsze miejsce z mysla ze to moze przez niska temperature nie odpala ale to nie pomoglo. Sprawdziłem zawory i ustawiłem je, zajrzałem do gaźnika przeczyściłem go i to też nic nie daje. Kopiąc nie wyczuwam za dużego oporu więc kompresja jest chyba za mała. Świece sprawdziłem-paliwo dochodzi, iskra jest.

Prosze Was bardzo o pomoc bo nie wiem co dalej czynić z tym złomkiem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2016, 20:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli nie ma kompresji to mogą już niedomagać pierścienie ,może być źle ustawiony rozrząd przez co zawory otwierają się i zamykają nie w tym punkcie co powinny. Zawory moga być rownież źle wyregulowane ,lub wypalone szczególnie wydechowy - tyle z silnika

Spróbuj zmusić go do odpalenia. Odkręć świecę i wstrzyknij mu trochę paliwa bezpośrednio do cylindra ,zakręć świecę - spróbuj odpalić




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2016, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Lewu99 pisze:
Kopiąc nie wyczuwam za dużego oporu więc kompresja jest chyba za mała.

Podprowadź go gdzieś do warsztatu i poproś żeby Ci zmierzyli kompresję, ew. pożycz od kogoś miernik lub go sam zrób. Będziesz wówczas wiedział "na czym stoisz" i co robić dalej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2016, 21:08 
*

Rejestracja: 03 cze 2015, 17:23
Posty: 5
Pojazd:
Dzisiaj rozebrałem wszystko i obejrzałem mniej wiecej co i jak wyglada. Pierscienie tlok i cylinder wydawaly sie w stanie idealnym. Natomiast w głowicy jeden zawor-mniejszy mial kolor kawy z mlekiem a drugi-wiekszy bardzo czarny (Nie rozrozniam ktory to ssacy a ktory wydechowy :( ) .
Własnie problem z tym ze mieszkam na takim zadupiu ze najblizej do warsztatu gdzie porzadnie naprawia skuter/motocykl mam jakies 25km... Ale jak bedzie taka koniecznosc to sie go przewiezie
Jeszcze zauważyłem że fajka nie trzyma się na świecy i przy pierwszym lepszym szturchnieciu skutera ona spada wiec utrudnia to jeszcze bardziej odpalenie. Jutro kupie nowa i sie zobaczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy