Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2013, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
Witam ostatni mam problem z moim aeroxem :roll: ...
Zacznę od tego ze skuter rusza przyzwoicie około 1s,2s po dodaniu mu całego gazu .
Jesli dam mu połowe manetki słychac takie dziwne trzaski z przekładni i nie wkreca sie w obroty.
Jeżeli nawet juz sie wkreci na calej manetce w obroty i mu odejme troche gazu i znowu dodam to on buuubuu i musze poczekac aż spadna mu obroty i wtedy znowu sie zbiera po około 1,2s po dodaniu całego gazu :/
Dodam również że na gaźniku rox musi miec wkręconą śrubke od mieszanki praktycznie na maxa (inaczej nie ruszy)
Co moze być tego przyczyną iz skuter regeruje tylko na cały gaz ??

Steup aeroxa :
-Cylinder DR evo
-Wydech Top performances Nardo
-zawór membranowy Top performances
-gaźnik dellorto 12.5 (dysza 78)
-sprenzyna dociskowa +30% Top racing
-Rolki wariatora 3,5g Malossi
Reszta raczej seria !

Licze na wasza pomoc . Bede wdzieczny jezeli ktos kto sie zna wypowie sie na ten temat.

-- 14 wrz 2013, 20:14 --

Dysponuje jeszcze:
-rolki 4g Top racing
-sprenzyny dociskowe +15%,+22%
-dysza 87.5
-sprzegło malossi fly (brak w nim sprenzynek sprzegła )

na dniach przyjdzie :
-dzwon tec cnc

F5 (wypowie sie ktos jeszcze?? )


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 11:47 przez Wasz2222, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 wrz 2013, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja robi ''buuu'' najwidoczniej czeka Cie regulacja gaznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
buniek to moze być przyczyną tego ze skuter tak słabo reguluje na manetke??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 20:52 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
masz za małą dyszę, ja mam 78 przy seryjnym cylindrze




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
lukas971997 na dyszy 87.5 było jeszcze gorzej...

-- 15 wrz 2013, 12:47 --

F5 !!

-- 15 wrz 2013, 18:22 --

F5 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 17:34 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
więc najwidoczniej 87.5 była za duża, sprawdzałeś kolor świecy?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
lukas971997 Kolor świecy jest czarny co mówi o tym ze go zalewa...
Dodam ze jesli wykrece jeden obrót od mieszanki po czym dodam mu gazu robi buuu (lewego powietrza nie łapie na 100% bo gdy zatykam filtr gaśnie ) !!
zawleczka igielicy jest na 2 stopniu od góry...
Co mam zrobic??Co jest nie tak ??

-- 15 wrz 2013, 21:10 --

F5!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 21:51 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
spróbuj dać niżej iglice




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
lukas971997 ustawienie iglicy na 3 pózniej 4 rowku nic nie dalo! Jakies inne pomysły??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Sprawdź czy nie jest nic w gaźniku zatkane, jakie masz ssanie? Spróbuj odpalić bez filtra powietrza (ale z airboxem, nie skręcaj go).




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
Żwirex gaźnik czyszczony na 100% nie zatkany...
ssanie mam reczne . Odpalilem go bez filtra i nie ruszał dodalem gazu a on buu i gasł (nie regulował na regulacje gaźnikiem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Sprawdź czy pływak gdzieś nie jest pęknięty, wyciągnij go z gaźnika i zanurz w wodzie. Jak będą szły bąbelki to do wymiany jest. Sprawdź też czy zawór membranowy jest szczelny i w sumie od tego bym zaczął ;)




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2013, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2013, 18:34
Posty: 164
Pojazd: Aerox
Żwirex Na dniach dam ci odpowiedz co i jak !

-- 28 wrz 2013, 11:10 --

Problem rozwiazany.
Brakowało ssania w gaźniku.
Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 19:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mimo wszystko, do tego założyłbym 17.5mm gaźnik dysze koło 80 i wtedy fajnie regulował, na pewno by miał jeszcze więcej mocy, ale wiadomo, przeważnie fundusze ograniczają :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Też bym dał większy gaźnik, nawet 19mm. Ale mimo wszystko na tym też jakoś powinien chodzić, tylko skrzydeł nie rozwinie jak powinien ;)




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy