Dzisiaj jest 25 lut 2025, 20:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2011, 1:16 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Witam mam pytanie poniewaz w mojej vivce zamontowalem cylinder 80 firmy airsal dotego krociec sportowy i gaznik 17.5 z dysza 95mm i ma odpaly raz pali normalnie raz trzeba ja troche troche pomeczyc zeby odpalila jak pali to albo ja zalewa albo leci z niej paliwo starta ma niezlego a potem mul przy 90 traci moc zwalnia do 50 dopiero jak by ja zalewalo przepala i znowu pizda do 80 90 i znowu zwalnia probowalem juz wszystkiego i nie wiem czego to jest wina zdejmowalem glowice i cylinder zadnych rysek cylinder ma ladny kawowy kolor ale nie wiem co z nia jes moze potrzeba sportowy wariator albo wydech bo sie dusi juz nie mam pojecia jaka moze byc przyczyna nie reaguje prawie na regulacje na wolnych nieraz gasnie prosil bym o rady z gory dzieki :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 8:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kamildw07, zalewa ją przy tych 80-90km/h. Wymień dyszę na mniejszą bo 95 to DUŻO za duża :P . Pozdro
Aha i jeżeli nie masz sportowego tłumika to lepiej wymień bo on blokuje ten cylinder!




_________________

Malina pamiętamy[*]


Ostatnio zmieniony 22 lis 2011, 8:13 przez Młody328i, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 12:06 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Kamildw07, gdzie kupiłeś ten cylinder 80ccm od Airsala??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kioshi, pewnie na allegro. Ja kiedyś widziałem ten cyl, miał pojemność 80cc bo średnica tłoka wynosiła 48mm a w 70cc jest 47mm więc on pewnie tego ma :) . Pzdro




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 13:15 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Młody328i, ciekawe czy dużo lepszy od 70ccm jest ten Airsal 80ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kioshi, 1mm to napewno nie jest duża różnica :). Pozdro




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 14:32 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Młody328i, ale w osiągach to już może coś być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 14:50 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
tak na allegro kupilem tam 390 z przesylka mnie wyszlo a co do dyszy to pozmieniam na mniejsze i napisze jak efekty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kioshi, no może coś tam jest :P




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 15:02 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ja znalazłem cylinder Airsal 80ccm Sport w którym średnica tłoka wynosi 47,6mm, jest żeliwny i do chłodzonego cieczą za 592zł.

Tak patrząc na ten cylinder to mi się wydaję, że wcale nie wyciśnie się z niego więcej niż ze sport 70ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 21:09 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
wymienilem dysze wyregulowalem i nadal tak samo dam manete na maxa rozpedza sie i traci moc macie moze jeszcze jakies pomysly




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kamildw07, na jaką dyszę?




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 22:33 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
z seri gaznika 12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 22:37 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Zmień gaźnik na inny :D Może w komorze pływakowej jest za mało paliwa i przepali tak szybko że potem nie zdąży do niej na nowo nalecieć




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 22:39 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
zamontowalem wczesniej tez gaznik 21 i tam to wogole paliwo caly czas z niej lecialo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 22:41 
*

Rejestracja: 21 wrz 2009, 20:47
Posty: 11
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
czyli problem tkwi w gazniku ? a moze swieca albo cos z elektryka moze modul blokuje juz sam nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy