Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 11:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 14:18 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Jak? Co z nimi może być nie tak? :O


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 14:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zobacz czy nie prześwitują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 13:03
Posty: 124
Pojazd:
mi kapała bena i miałem zepsute zawór z paliwa który jest tam przy baku.




_________________

SPRZEDAM !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2245568#2245568




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 15:53 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Nie prześwitują. Uszczeleczka, wszystko idealnie dopasowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Dołączam się do problemu. Posiadam serię, ale przy 60km/h następuje jakby odcięcie zapłonu i gaśnie na chwilę, również nasączony filtr benzyną.




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:16 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
F5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 23:22 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 0:00
Posty: 89
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
rozwiazales ten problem?




_________________

Yamaha Jog R ac 50
+ tecnigas next r
+ rolki 4g
+ niebieskie hebo

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=109629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 0:40 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Skąd. Teraz śnieg u mnie leży, to nie pojeżdżę za bardzo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 0:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
też czekam na odpowiedź bo bo paru dniach stania zawsze mała kałuża pod filtrem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 24 lis 2010, 19:51
Posty: 11
Pojazd:
u mojego kolegi tylko że w chińczyku 2t :) też tak było. to rozebrałem mu gaźnik i na pływaku były takie blaszki żeby za wysoko ani za nisko się nie opuścił i one się po prostu wygięły i zamiast zamknąć dopływ paliwa to on cały czas podawał za dużo a paliwo się cofało do filtra, wygiąłem te blaszki i ma spokój do dziś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 18:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
też czekam na odpowiedź bo bo paru dniach stania zawsze mała kałuża pod filtrem.


Już są 3 strony odpowiedzi więc zamiast siedzieć przed kompem zacznij coś robić ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Mam takie pytanko, bo właśnie mi też leciała waha, no i postanowiłem wyjąć silnij, sprawdzić wszystko po kolei, no i membranki poszarpane - do wymiany. I tu się zapytam: jaka jest różnica między miękkimi,a twardymi membrankami? I jeszcze jedno: Co to jest za otwór widoczny na tych zdjęciach(po prawej od cewki), ponieważ u mnie był w takim stanie jak widoczny na załączonym obrazku, czyli bez zaślepki i pełno w nim brudu. W ogóle w całej komorze z magnetem było tyle syfu, że mógłbym ulepić jeszcze jeden silnik.
Obrazek
Obrazek




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Robisz sam mieszanke ? Bo tam chyba jest otwor po pompce dozownika oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Tak. Robię sam. Czyli ten otwór jest nie wazny? Czy wyczyścić i zaślepić?




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Mysle, ze gdybys tak zostawil, to nic by sie nie stalo, ale skoro masz juz silnik na wierzchu, to nie zaszkodzi zrobic z tym porzadek :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Nom : ) Wleje się ekstrakcujnej i wypłucze porządnie. W obudowie magneta mam otwory, przez które syf się zbiera. Tak sobie myślę, alby je zaślepić, ale po coś one są, do chłodzenia?




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 21:57 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Dobra, fajnie, ale mój problem nie jest rozwiązany :D Co może być przyczyną tych wycieków z filtra? Zawór należy wykluczyć, bo dopiero co go zmieniłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Może gazio przypchane albo uszkodzone? ja mam przy odłonie od pływaka taki wężyk, którym odprowadzany jest nadmiar paliwa(chyba) i jak sie go zatka albo zaślepi to wydaje mi się, że wtedy do filtra leci. Nie znam się dobrze, ale spróbuj opuścić iglicę na maxa.




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 14:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź zaworek iglicowy (przy pływaku). Ogólnie rozbierz gaźnik w drobny mak i na spokojnie wszystko wyczyść benzyną, przedmuchaj sprężonym powietrzem i złóż w odpowiedniej kolejności.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 19:41
Posty: 62
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wydaje mi się, że jak to nie membranki to regulacja gaźnika. Ja miałem tak, że oprócz membranek problemem był zapłon, tzn. fajka, bo dobrze nie przekazywała iskry i przy wyzszych obrotach gasl, no i wymienilem i jest git.




_________________

[center]
Obrazek
Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy