Dzisiaj jest 24 lip 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 22:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Chciałbym cie poinformować że łożyska na wale w 4T są nie do zmienienia (lub cholernie trudno) bo kupujesz wał odrazu z łożyskami i zębatkami to raz a dwa że predzej ci sie korbowód przegrzeje niż te łożyska rozwalą (fakta autentyczny robilem kilka takich silników i łożyska miód malina wkoncu 100% smar a korbowód wygięty i przegrzany)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 22:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kumpel miał 4T na Airsalu 80cc z osprzętem i tak po dobrym dostrojeniu na 90km/h realne możesz liczyć, a żaden seryjny markowy skuter tyle nie pójdzie bo przeciętnie seryjna Mina LC idzie 90km/h licznikowe więc około 80km/h realne. Przy przełożeniach na V/Max, głowicy 80cc, ostrzejszym wałku, większym gaźniku itp możesz osiągnąć nawet 100km/h realne, tyle że dużo większym kosztem niż w 2T i z paroma innymi wadami :)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 13 gru 2010, 22:28 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Dużo w skuter nie będę wkładał,jeszcze tylko parę drobiazgów takich jak wariator,sprzęgło i wystarczy,bo za nie długo prawko będzie :D
A co do wariatora to który będzie lepszy: Polini Speed Control czy Malossi Multivar ?




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Kamil20392 pisze:
Polini Speed Control czy Malossi Multivar



Miliony tematów, miliony porównań tych wariatorów.

Do tego silnika z moich doświadczeń bardziej podchodzi Multivar. :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
ok,a z tego co słyszałem to najlepszy jest polini SC




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 9:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kamil20392 ja bym skłaniał się ku wypowiedzi Stasiu2 ponieważ kiedyś sporo czasu siedziałem na forum chińskich 4T i tam właściwie każdy montuje i chwali Multiwara, te wario z tym silnikiem widocznie dobrze współgra.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Chyba że tak,dzięki Kamek46,




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 17:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Zależy od regulacji wariatory dają podobny bardzo przyrost przyspieszenia oraz vmax.
Testowałem oba wariatory i na Polinim jest trochę większa prędkość a na Malossi trochę lepiej się zbiera (oczywiście z regulacją). Ale to na 2t ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
A jak najlepiej samemu wyregulować skuter ?




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 19:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kamil20392, kupić komplet rolek testowych,potem odpowiednią centralke i sprężynki sprzęgła:P




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
A opłaca się kupować firmowe sprzęgło czy dać do seryjnego lepsze sprężynki ? :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kamil20392, do serii nie opłaca się sportowego sprzęgła..Do 70cccm już tak:)
Dobrze dobierzesz sprężynki w serii i będzie to co sportowe sprzęgło:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Właśnie będzie 80cc, więc na to wychodzi że to bezsens żeby przepłacać za firmowe sprzęgło :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kamil20392, do 80ccm możesz dać firmowe:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Cytuj:
Dobrze dobierzesz sprężynki w serii i będzie to co sportowe sprzęgło:)

Nie do końca prawda. Nie każde sprzęgło sobie dobrze radzi z dużą siłą wywoływaną przez inne elementy napędu. Więc same sprężynki tu nie pomogą. Do 50cc jak najbardziej, warto bawić się sprężynkami, ale nie przy 70cc, tu potrzebne są rasowe sprzęgła które są przystosowane do bardziej wysilonych napędów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Chyba że tak,to jednak zainwestuje w sprzęgło :) Dzięki chłopaki :D




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Kamil20392, jeżeli będziesz wymieniać sprzęgło na sportowe nie zapomnij o dzwonie sprzęgła :)




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
DzZz!ad-oo, dlaczego ? :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 20:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Dzwon będzie się nadmiernie nagrzewał, co w skutku odbije się na osiągach, mułowaty start itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
A jak by w pokrywie przekładni wywiercił dziury lub jakieś wloty ? :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy