Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2014, 18:23 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Hej

Mam wario s6 sport pro i mam z nim jakiś dziwny problem wariator ma tak wyprofilowane prowadnice na rolki że rolki te mają w założeniu dochodzić do samej góry prowadnic a w efekcie lepiej przekładać napęd. U mnie wyglada to tak że rolki zatrzymują się w połowie tej prowadnicy tak jak na zdjęciu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76f ... 33070.html

Jedna rolka nawet zaczęła się przycierać. Skuter wpada w wibracje przy większych obrotach myślę że to z tego powodu.

Poza tym tak wygąda wario z przodu :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99f ... 6e35d.html

To przyciemnione bliżej tulei to delikatny próg od paska kewlarowego.


a tak tulejka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fc ... b3bea.html





Co może być przyczyną zatrzymujących się w polowie prowadnicy rolek ? dodam ze ich waga 8 g


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 cze 2014, 22:45 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Może po prostu rolki za ciężkie? Jakie obroty ma skuter podczas przyśpieszania na pełnej manetce?




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 8:46 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 21:25
Posty: 74
Lokalizacja: Wro
Pojazd:
Tak jak na filmie sorry ale kręcone z ręki ;/

https://www.youtube.com/watch?v=rZQ4EQMsN2o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 7:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Wacik. Rozwiązałeś problem ? Ja u siebie zmieniłem wariator, pasek i sprężynę ( kupione jako kpl. ) i w końcu skuter dostał "kolejnych biegów" ale przy 55 km/h pasek wpada mi w straszne wibracje. Na podnóżkach widziałem że z przodu na wariatorze pasek chyba nie wchodzi na samą górę i przez to jest strasznie luźny. Do tej pory z tyłu na talerzach sprzęgła pasek był chyba wiecznie u góry prędkość maksymalna 60 km/h i przy tym silnik chciał wyskoczyć ale pasek nie wibrował :/


....

Dzis znalazłem przyczynę powyższego problemu czyli wibracji powyżej 50 km/h . Po rozkręceniu nowego, dwudniowego napędu okazało się że przeciwtalerz jest skrzywiony w jednym miejscu i pasek chodził po nim jak po jajku ( wygląda jak by dostał strzała od bendiksa co jest mało prawdopodobne żeby taki mały bendiks tak skrzywił go :/ )

Co mogło być przyczyna ? Dziś założyłem nowy przeciwtalerz , wibracje znikneły ale bendiks chwyta przeciwtalerz i odbija podczas kręcenia ( jak by nie może utrzymać i puszcza ) :/




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy