Dzisiaj jest 21 sie 2025, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2011, 19:46 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 20:13
Posty: 44
Pojazd:
Siemano. Mam problem z moją apka. Wymienione tej zimy cylinder, tłok, zawór membranowy, kranik i króciec ssący. Problem polega na tym, że zaraz po odpaleniu apka wchodzi na full obroty, zresztą jak widać na filmie. Stary zawór miał prześwity więc go wymieniłem. Króciec był nadpęknięty więc go wymieniłem. Więc co może być przyczyną ? Dodam, że nie reaguje na regulację śrubkami od obrotów i powietrza. Plastik, w którym siedzi linka od ssania jest nadpęknięty i lekko goni, ale to minimalnie. Chodzi o ten niżej http://www.skuter-plus.pl/uploads/produ ... 17%205.JPG

Może to przez to, że nie dałem uszczelki pod zawór membranowy ? :)

Poniżej film :

http://www.youtube.com/watch?v=aJ-DwiR36Ew

Aprilia Sr '99 gaźnik dellorto 12mm ;)full seria ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
lewe powietrze łapie. złóż króciec i zawór na sylikon i zobacz ;) przepustnica się nie zacina, linka od gazu nie jest naciągnięta ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 20:13
Posty: 44
Pojazd:
linka od gazu jest praktycznie sztywna, bardzo naciagnieta. Przepustnica fajnie chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
to sprawdź czy w gaźniku opada na sam dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a moze zle wsadzileś iglice ten szarą oslonę ona musi do konca wchodzić i odbijać.




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
mi to wygląda albo na lewe powietrze albo nie wyregulowany gaźnik, podkręć mieszankę bo jak jest za uboga to tak się dzieje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeśli jest owy ,mam na myśli napinacz linki:) ten tuż przy gaźniku . To pewnie na nimJest za mocno napięta linka i dlatego takie obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 0:38 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja miałem na przykład kabelek w malaguti przerwany bodajże od modułu i też miała wysokie obroty, aż samo koło w miejscu mieliło. Po sprawdzaj to lewe powietrze, może faktycznie iglicę źle masz założoną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
gruszon18 pisze:
Jeśli jest owy ,mam na myśli napinacz linki:) ten tuż przy gaźniku . To pewnie na nimJest za mocno napięta linka i dlatego takie obroty


x2 Przy gaźniku albo przy rączce.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
JawoR, Ten przy manetce to nie :p bo on tylko jest od tego żeby np luzu nie było na manetce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 14:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
gruszon18, no tak, ale jak on nie ma luzu to jasna sprawa, że linka jest naciągnięta i dodaje gazu. U mnie da radę tym napinaczem zmieniać obroty na niskich




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
BiałyPiorun, no u mnie tez ten napinacz obroty zmienia. Ale tylko ten przy gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
sprawdz czy dobrze przepustnice wsadziłes




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:59 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Zdejmij filtr powietrza i zobacz czy przepustnica domyka się do końca.Jak masz rozdzielacz linek to sprawdź, jak sie nie domyka.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 9:53 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 20:13
Posty: 44
Pojazd:
Przepustnica do końca nie dochodzi, może 80% jest "zatkane" przez przepustnice. Dobrze jest złożona. Apka w ogóle nie reaguje na regulacje. Gdy pokreciliśmy srubkami od pow. i obr. to nie chciała odpalić. Dopiero po wstrzyknięciu wachy w gardziel na filtr odpaliła i może na 1 sek normalnie i stopniowo do góry do góry a jak ruszam manetką to na full. I własnie, gdy tą manetką poruszam, skuter wydaje dziwny dzwiek i dziwnie ona chodzi. Dodam, że co jakiś czas spadnie kropelka wody z pod głowicy. Uszczelki dałem przy składaniu nowe, dokręcone na krzyż.

Dodam, że nawet przy odkręconej śrubce od obrotów, aprilia odpala i wchodzi na full :puppyeyes:
Nie wiem, czy zamówić uszczelkę pod króciec, na głowice i linke gazu, czy coś jeszcze sprawdzić?

Zapomnialem jeszcze dodać, że raz udało nam sie ją odpalić i chodziła normalnie cichutko na niskich obrotach, ale pamietam ze zaczela przygasac i chcialem jej dac gazu to się nie dało, bo manetka byla zblokowana. :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
player997, Ale linki nie poluzowales ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 11:27 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 20:13
Posty: 44
Pojazd:
Ale przy manetce czy przy gazniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
wg mnie gdzieś łapie lewe powietrze i dlatego ciągnie obroty na full. Sprawdz kruciec czy nie jest gdzieś na pęknięty.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 12:15 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:02
Posty: 7
Pojazd:
U mnie po zimie to samo było. Sprawdź iglice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przy gazniku poluzuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy