Dzisiaj jest 19 lis 2024, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 10:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, to jest w tym właśnie straszne, zjeżdżasz na lewy pas, jedziesz na 3, a on sobie pomyśli, na 4 zredukuję. [oczywiście mówię o zwykłych, jednosprzęgłowych automatach].




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 10:58 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Borek96 pisze:
to jest w tym właśnie straszne, zjeżdżasz na lewy pas, jedziesz na 3, a on sobie pomyśli, na 4 zredukuję.

Wystarczy, że mu wdepniesz na moment pedał w podłoge a on Ci nie zmieni biegu ewentualnie jeszcze zredukuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 10:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, a czy wszystkie automaty mają opcje kickdown?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Borek96 pisze:
HenieQ, a czy wszystkie automaty mają opcje kickdown?

Nowożytne? Śmiem twierdzić, iż tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ pisze:
Nowożytne? Śmiem twierdzić, iż tak.

Ja akurat mówiłem o starszych skrzyniach. Powiem tak, zwykły, jednosprzęgłowy automat, tiptronic czy nie, jestem na nie, z dwusprzęgłowym automatem mógłbym jeździć.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:02 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
razor99 pisze:
multimode to jest zuatomatyzowana przekładnia manuala z możliwością ręcznej zmiany biegów (z automatycznym sprzęgłem) z trybem w pełni automatycznym i z trybem "sport" czy trochę szybciej zmienia biegi niż automat :D


Po co to napisałeś, skoro ja też to dałem? :mrgreen:
Tryb sport w takiej skrzyni nie zmienia i nigdy zmieniać nie będzie szybciej niż automat.
Zresztą gdyby tak było to np w citroenie c4p lub gp nie miał byś do wyboru manuala, zautomatyzowanego manuala i normalnego automatu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
HenieQ,
Cytuj:
Tak, Ty wiesz, że nie umiem jeździć manualem jak nigdy w życiu nie miałeś ze mną bliższego kontatku, jasnowidz nam sie zrodził na święta.

jeżeli będziesz tylko jeździł automatem to manual będzie czarna magia. Więc nie jestem jasnowidzem a stwierdzam fakty.

Cytuj:
Tak, za każdym razem wymyślasz nowy powód dlaczego nie wziałeś tego, a to tamtego.

Tak to był też powód wolałem to co bym dołożył w full opcję wpakować w spojler szyby alufelgi i światła do jazy dziennej. Ale tutaj są na tyle inteligentni ludzie, ze nie musiałem im pisać, że nie wziąłem full opcji za taką kasę tylko wersję niżej.

Cytuj:
A widzisz, gdybyś dłużej pojeździł tym automatem to zapewne wiedziałbyś, że on właśnie przy takich obrotach i prędkości zmieni bieg i wiedziałbys co masz zrobić.
Ale wybacz, Ty pewnie zrobiłeś ta BMK'ą z 10tkm.


Nic by to nie dało bo musiałbym albo dać w pizdę przez zakrętem albo hamować bo komputer stwierdził, że już jadę spokojnie i sobie bieg zmienił a zmiana biegu na zakręcie przy ostrej jeździe to tylko problemy

Cytuj:
Które cywilizowane auto wpada w tej chwilli w poślizgi, nad wszystkim czuwają systemy.


ESP to jest tylko utrudnianie życia przez te systemy na drogach robi się masa niedzielnych kierowców co wierzą, że ESP ich uratuje. Ja jeżeli bym kupował samochód i w standardzie jest ESP to każę dorobić możliwość 100% wyłączenia systemu, albo po prostu każę im to wywalić a jak nie będą chcieli to sam w domu system rozbroję. w Avnsisie miałem ESP tylko po to żeby je wyłączyć :roll: W BMW ESP też miałem zawsze wyłączone właściwie to każdy samochód jakim jeździłem musiał mieć wyłączone ESP bo z tym się nie da jeździć.

Cytuj:
Jak wyżej, nie wiem od kiedy Golf jest warty tyle co dobra chata.

A PDK, SMG, skrzynie z Ferrari to są dopiero dobre skrzynie więc te samochody są warte tyle co dom. DSG? Wielkie dzięki one potrafią się zapalić :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:03 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Borek96 pisze:
HenieQ, a czy wszystkie automaty mają opcje kickdown?


W C4 kickdown jest nawet w manualu :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
bartek1706, nie widziałem tego dlatego napisałem :mrgreen: Ja mogę sobie zredukować kiedy chcę mogę jechać na 1 na odcięciu nikt mi nie zabroni a automat? no już nie pozwoli on "wie lepiej" już wolałbym diesla niż automat :mrgreen: Tzn tylko w hyrydzie przekładnię CVT mógłbym mieć, ale to logiczne :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 11:05 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Borek96 ja cały czas mówię o w miarę nowych skrzyniach a nie o tych z lat 90.


razor99 pisze:
jeżeli będziesz tylko jeździł automatem to manual będzie czarna magia. Więc nie jestem jasnowidzem a stwierdzam fakty.

Skąd Ty możesz wiedzieć, że jeżdzę tylko automatem?

razor99 pisze:
Nic by to nie dało bo musiałbym albo dać w pizdę przez zakrętem albo hamować bo komputer stwierdził, że już jadę spokojnie i sobie bieg zmienił a zmiana biegu na zakręcie przy ostrej jeździe to tylko problemy

Właśnie, wystarczyło na moment wcisnąc gaz w podłogę.
Twierdzisz, że umiesz jeździć automatem, to dlaczego tego nie zrobiłeś?

razor99 pisze:
ESP to jest tylko utrudnianie życia przez te systemy na drogach robi się masa niedzielnych kierowców co wierzą, że ESP ich uratuje. Ja jeżeli bym kupował samochód i w standardzie jest ESP to każę dorobić możliwość 100% wyłączenia systemu, albo po prostu każę im to wywalić a jak nie będą chcieli to sam w domu system rozbroję. w Avnsisie miałem ESP tylko po to żeby je wyłączyć W BMW ESP też miałem zawsze wyłączone właściwie to każdy samochód jakim jeździłem musiał mieć wyłączone ESP bo z tym się nie da jeździć.

Wybacz, zapomniałem, że Ty jeździsz 200 po mieście, 150 w zakretach i nie dla Ciebie szybszych.

Mówię o tym jak jeżdzą NORMALNI ludzie, a nie tak jak Ty jeździsz, bo to, że Ty nie umiesz rozdzielić jazdy na torze z jazdą po mieście to juz nie moja wina.

razor99 pisze:
A PDK, SMG, skrzynie z Ferrari to są dopiero dobre skrzynie więc te samochody są warte tyle co dom. DSG? Wielkie dzięki one potrafią się zapalić


Wspominałem gdzieś o takich skrzyniach jak PDK? Nie! Mówię o normalnych skrzyniach, które są w zasięgu ręki, jak np DSG.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
HenieQ, łatwo Ci powiedzieć wchodząc w zakręt przy 140km/h gdzie przy daniu w pizdę miałbym ze 160 a uwierz mi na ten zakręt tyle to było za szybko.

Cytuj:
Mówię o tym jak jeżdzą NORMALNI ludzie, a nie tak jak Ty jeździsz, bo to, że Ty nie umiesz rozdzielić jazdy na torze z jazdą po mieście to juz nie moja wina.


właśnie nawet przy normalnej jeździe miałem wyłączone bo lekko się koło u śliznęło na oleju już ESP szarpało. Trochę piasku na zakręcie już lekki uślizg i ESP interweniuje a to wszystko przy jeździe zgodnej z przepisami. A nie raz to i wg. mnie bez powodu interweniowało więc ESP wg. mnie to gówno przydające się tylko zimą jak masz letnie opony.
Cytuj:
Wspominałem gdzieś o takich skrzyniach jak PDK? Nie! Mówię o normalnych skrzyniach, które są w zasięgu ręki, jak np DSG.

mówiłeś o dobrych dwu sprzęgłowych skrzyniach czyli takie są w Porsche, Ferrari i mało kogo też stać na DSG w tym kraju. W sumie samo DSG nie jest pozbawione wad więc nie jest takie dobre.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 11:12 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ pisze:
Wspominałem gdzieś o takich skrzyniach jak PDK? Nie! Mówię o normalnych skrzyniach, które są w zasięgu ręki, jak np DSG.

Podbitka, HenieQ nie mówił nigdzie o PDK, SMG itd. Porównywał skrzynie w normalnych furach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, ale wspominał o Ferrari :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Wg. mnie nie ma sensu dalej tego roztrząsać, jeden woli manuala, drugi automat, a trzeci cvt i tyle w temacie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, dobrze powiedziane :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
razor99 pisze:
mało kogo też stać na DSG w tym kraju[/quote

]

Proszę, za 25k PLN masz auta z DSG

http://otomoto.pl/volkswagen-touran-dsg ... 63057.html 25.000PLN

http://allegro.pl/superb-1-9tdi-130-ps- ... 73854.html

http://otomoto.pl/audi-a3-dsg-model-2004-C21068354.html

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9td ... 65077.html

razor99 pisze:
właśnie nawet przy normalnej jeździe miałem wyłączone bo lekko się koło u śliznęło na oleju już ESP szarpało. Trochę piasku na zakręcie już lekki uślizg i ESP interweniuje a to wszystko przy jeździe zgodnej z przepisami. A nie raz to i wg. mnie bez powodu interweniowało więc ESP wg. mnie to gówno przydające się tylko zimą jak masz letnie opony.


Robiło to dla Twojego bezpieczeństwa i bezpieczństwa innych.

razor99 pisze:
HenieQ, łatwo Ci powiedzieć wchodząc w zakręt przy 140km/h gdzie przy daniu w pizdę miałbym ze 160 a uwierz mi na ten zakręt tyle to było za szybko.


Wystarczyło na moment wcisnąc gaz, a juz by nie zredukował a predkosc praktycznie by sie nie zwiększyła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
HenieQ, zrobiło to dla bezpieczeństwa, ale wyszła z tego wielka kicha bo potem musiałem po ESP poprawiać. ESP powinno reagować w naprawdę poważnych sytuacjach a nie lekki uślizg ja zdążyłem już skontrować i ESP reaguje i trzeba znowu kontrować :roll:

No jakbym wcisnął gaz to by i tak zmieniło bo miało BMW z 3tyś obr (to był diesel) A znowu znasz pojęcie jak nadsterowność podsterowność? Dodanie gazu w tej sytuacji skończyło by się nadsterownością. Przy takich prędkościach nawet najmniejsze wciśnięcie gazu może spowodować poślizg biorąc pod uwagę, że to był modzony samochód.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 11:47 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 16:45
Posty: 339
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
HenieQ, najpierw mówiłeś, że automat jest wygody i bezpieczny. Gdy Jawor dał przykłady to mówiłeś, że automat jest wygodny.
Daj jakieś przykłady z automatem kiedy on jest bezpieczny.
Nie, żebym się kłócił, ale przekonaj mnie, że automat to dobra sprawa.

Ps. Wiem, że w dużych pojemnościach automat jest lepszy.




_________________

Mam na sprzedaż plastiki do Piaggio Typhoona:
- przedni od kierownicy,
- lewy i prawy bok tylny (boczki),
- przedni (duży).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Trzymasz cały czas obie rece na kierownicy to podstawa.
Ciagła dodatkowa praca - sprzeglo, puszczanie gazu, wrzucenie biegu, puszczenie sprzegla i wcisniecie gazu potrafi zdekoncentrować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
HenieQ, mnie to nie dekoncentruje :mrgreen: właśnie to jest dobre, że na ułamek sekundy zajmujesz się czymś innym mózg nie może być cały czas w 100% skoncentrowany musi mieć chwilę wytchnienia a automat tego nie daje. Ale nie będę Ci medycznych spraw tłumaczyć :mrgreen:

PS Człowiek w pełni skoncentrowany może wytrzymać max 30-40 min potem mózg się męczy i zaczynają się problemy.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 12:03 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy