Dzisiaj jest 11 lis 2024, 14:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, ciekawe jakby na rakietowym śmigał :lol:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 12:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
kuba170495, rakietowe paliwo to całkiem inne paliwo od bezołowiowej




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, co wlewają na wyścigi 1/4 mili? :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
kuba170495, zależy od silnika bo najczęściej leją paliwo wyczynowe. Bo rakietowe to leją, ale do tych dragsterów z silnikami turbo odrzutowymi




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 13:06 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, no ja wiem tylko tyle że jest jakieś lepsze od tego na stacji :lol: no i silnik na takim za długo pewnie nie pochodzi :mrgreen:
Czemu robimy offtopic w temacie "wybór samochodu"? :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
kuba170495, to nie jest off top paliwo to sprawa dotycząca samochodów :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, próbowałeś jakiś dodatków do paliw? :P pewnie efekt placebo a podwyższa ogólne koszty paliwa :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
kuba170495, nie próbowałem :mrgreen: Może jedynie wleję coś do czyszczenia wtrysków nie zaszkodzi a jak nie pomoże to trudno




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, taniej pewnie wyszło by założenie naklejek mocy a efekt ten sam :lol: benzyna nie musi się wspomagać :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Z tym gazem i ostrą jazdą chodzi o to, że LPG ma wyższą temp. spalania, do tego ostra jazda=wyzsza temp w silniku, więc częste wykorzystywanie możliwosci auta na LPG może zakończyć się szybką śmiercią silnika.

Po drugie ktoś tutaj (bodajże Czarek) poruszył temat wysokich obrotów w hondzie, że mają być niekorzystne, ze to nie motocykl. Zwróć uwagę na to, że te silniki zostały tak skonstruowane i wiele tych starych hond dość dzielnie to znosi (nie jestem wielbicielem hond jeśli chodzi o auta, ale trzeba im to po prostu oddać). Raczej żaden producent auta nie da za wysoko limiterów etc tak żeby groziło to poważną awarią. Jeśli serwisujesz regularnie auto (głównie mam na myśli olej) to wysokie obr wcale nie są szkodliwe, pompa oleju ma wtedy większy wydatek także wszystko jest w jak największym porządku, ;) Najgorszy jest własnie emeryt stajl czyli jazda benzynką non stop do 2-2,5k, w nowych dieslach duszenie na niskich bywa bardzo kosztowne (VNT, DM).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
mati590, dlatego dużo osób przełącza gaz na benzynę i wtedy dopiero katuje :lol: w sumie jakby pilnować temperatury to może nie było by aż tak źle :D

Też słyszałem że emerycka jazda nie służy silnikowi ,dobrze jest od czasu do czasu mu docisnąć :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
kuba170495, jak upilnujesz temperatury panującej w komorze spalania? :mrgreen: Gaz ma już taką naturę, że spala się w wyższej temperaturze i nic na to nie poradzisz. Chcesz kręcić wysoko to tylko benzyna :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
razor99, ale masz tam jakiś wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej :P :mrgreen:
trochę mnie rozczarowałeś ,myślałem że bardziej różowo jest z tym gazem :lol: ale i tak na codzień daje radę :P :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
To jest wskaźnik temp cieczy chłodzącej i czy jedziesz spokojnie czy deptasz to w taki dzien jak dzisiaj przy sprawnym układzie wskazówka powinna cały czas stać w tym samym miejscu. Tu sprawa rozbija się bardziej o EGT ;) A wiadomo, że każdy kij ma dwa końce i zawsze to oszczędzanie będzie miało swoje wady. Po drugie z LPG to jest trochę jak z dieslem - to nie tylko tańsze paliwo, ale i montaż instalki, jej regulacje, droższe przeglądy, szybciej zużywające się świece, rzewody zapłonowe etc ;) Wszystko trzeba sobie rozsądnie przekalkulować czy rzeczywiście to się opłaci a przede wszystkim jakie jest przeznaczenie auta, bo jeśli to jest daily dupowóz a silnik jest z tych tolerujących LPG to można pomyśleć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
mati590, w moim przypadku to ma być auto na codzień ale ja też lubie sobie pocisnąć trochę :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Kup Pb, taka honda w sumie nie jest głupim wyborem - niska awaryjność i niewysokie spalanie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
mati590, póki będę w stanie zalewać to będzie Pb :mrgreen: zresztą bratu pali średnio 6-7l więc nie jest źle :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:02 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No dobra, a jakieś przykłady co może się stać od emeryckiej jazdy benzyną ?


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 15:02 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Przeciążasz układ napędowy do tego smarowanie jest mizerne - niskie obr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 16:58 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Czyli wnioskuję z tego, że warto od czasu do czasu przegonić porządniej brykę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy