Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2013, 16:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jest to cyl od 4t, w niektórych miejscach jest bardzo dużo rys ale jak dla mnie one są nawet nie wyczuwalne palcem a w niektórych miejscach występują sporadycznie. Problemem jest zmniejszony v-max 2 tygodnie po docieraniu o około 10-15 km/h. Górna powierzchnia tłoka jest cała czarna ze spalonymi ziarenkami piasku. Oto zdjęcia:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Proszę o w miarę szybką odpowiedź bo jutro muszę już kupić albo sam tłok+pierścienie albo cały komplet.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 16:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak stracił skuter kompresję to bierz komplet. jak są rysy to już tego pierścień nie uszczelni :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 16:47 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no zamiast jechać 65 to 50-55...ryski są niezaprzeczalnie a nawet ich sporo,
jak patrzeć na tuleję to ryski występują po lewej i prawej natomiast góra i dół bez nich


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 16:50 przez scoot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 16:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli rysy nie są wyczuwalne jeźdź normalnie. Pamiętaj, aby dwa górne pierścienie ustawić przed włożeniem w cylinder inaczej względem drugiego. Przerwy montażowe w pierścieniach nie mogą się pokrywać. Co na temat tej góry w tym zakresie następuje zapłon mieszanki paliwowo powietrznej,tak więc jest to rzecz normalna. Pamiętaj ,aby nie przegrzać cylindra ,ustawić dobry skład mieszanki oraz sprawdzać poziom oleju.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 17:17 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
Jeśli rysy nie są wyczuwalne jeźdź normalnie. Pamiętaj, aby dwa górne pierścienie ustawić przed włożeniem w cylinder inaczej względem drugiego. Przerwy montażowe w pierścieniach nie mogą się pokrywać. Co na temat tej góry w tym zakresie następuje zapłon mieszanki paliwowo powietrznej,tak więc jest to rzecz normalna. Pamiętaj ,aby nie przegrzać cylindra ,ustawić dobry skład mieszanki oraz sprawdzać poziom oleju.

Jeśli chodzi o te przerwy to wiesz że w 4t pierścionki sie kręcą ? no własnie więcto nie ma zbytnio znaczenia bo one podczas pracy tak czy inaczej sie spotkają przerwa w przerwie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 18:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No jeździj-ok ale v-max spadł tuż po dotarciu gdy nic w nim nie było grzebane więc już wydam te 60zł na cały zestaw nowy bo docierałem go jeżdżąc 50-60 więc pewnie przesadziłem..a na nowym już ogarnę się...5 dych jeździć to nie frajda...Na pewno nie jest przegrzany ale też na pewno nie ma najlepszej kompresji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
scoot pisze:
No jeździj-ok ale v-max spadł tuż po dotarciu gdy nic w nim nie było grzebane więc już wydam te 60zł na cały zestaw nowy bo docierałem go jeżdżąc 50-60 więc pewnie przesadziłem..a na nowym już ogarnę się...5 dych jeździć to nie frajda...Na pewno nie jest przegrzany ale też na pewno nie ma najlepszej kompresji


Regulowałeś coś może czy tylko wsadziłeś i piz*a ? a jak już kupujesz to kup cyla MCN na tym polatasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nic nie regulowałem, wsadziliśmy z gościem oliwiąc tłok i gładź cyla, potem z 100km pojeździłem 4-5 dych robiąc przerwy co 10km i dalej 50-60 km/h do 400 km czasami opór czyli licznikowe 80 hehe ładnie szedł (ale debil ze mnie) i po tych 400 km stopniowo coraz wolniej latał..na początku miał ładnego kopa a potem już wyraźnie słabiej ruszał i vmax też zamiast 80 licznikowe to po tygodniu 75, potem 70.. a teraz 60 pare i lipka:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:12 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No trudny przypadek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
a co o tym mcn mówiłeś? bo on około 6 dych kosztuje tyle co inne chińskie jakaś różnica jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wykonanie tajwańskie i moc odczujesz odrazu ja zrobiłem na nim jakieś 3k potem z mojej winy tłok sie stopił dokładnie te rwoki na pierścienie zrobiłem na raz 140km xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:19 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
o.O ładny widok musiał być, ja 80km robiłem prawie ciągiem na pierwszym cylu to tłok spuchł i 40km/h :/ skutek jazdy na oporze cały czas..Ja z Wawy jestem to nie mógłbyś podać jakiegoś linku do niego? Bym jutro podjechał i kupił bo na allegro to tylko z Ostrołęki są...a tak to noname




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:25 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Zaraz Ci znajde.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:28 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
http://moto.allegro.pl/cylinder-80-gy6-skutery-4t-mcn-i3114552362.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 19:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dzięki ale 50cc potrzeba, dobra jakoś skombinuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy