Hmm, mogę sie tu wypowiedzieć bo zakładałem na seryjny wał i łożyska Poliniego Sporta 70ccm. Wał wytrzymał 3000 km i wytrzymałby pewnie troszkę dłużej, jeśliby łożysko korbowodu się nie rozleciało
![:razz:](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_razz.gif)
Co do cylka to polecam w/w cylek. Mam go u siebie i jest wyśmienicie. Zero problemów z jakąkolwiek regulacją. Co byś nie włożył i tak będzie lepiej
![:mrgreen:](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Taki już skuter
![:razz:](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_razz.gif)
Jak się sprawuje cylek? Hmm , nawet dobrze. Jeżeli go szanujesz i używasz dobrego oleju to dłuuugo na nim pośmigasz. Osiągi na nim to miód malinka
![:grin:](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)
W połączeniu z gaźnikiem 17,5mm i stożkiem, słabo wyregulowane Racingi się chowają ( pod względem przyspieszenia ). Do cylka dostajesz optymalną dyszę główną w rozmiarze 82, dzięki czemu problem z regulowaniem dyszami masz z głowy. Świeca może być orginalna, czyli NGK BR6HSA. Razem z cylindrem dostaniesz wszystko co jest potrzebne do prawidłowego montażu. Naprawdę polecam, ale decyzja należy do Ciebie.
P.S Jak już się zdecydujesz na 70ccm to kup najlepiej łożysko korbowodu Hebo Srebrzone - mówię Ci jest naprawdę wytrzymałe. Przejechałem już na nim z ~7000 km i nic się nie dzieje z nim
A i jeszcze jedno. Jak masz kasę to od razu wymieniaj łożyska na wale. Przyda się taka operacja na przyszłość jeżeli masz już spory przebieg
![:razz:](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_razz.gif)