Dzisiaj jest 13 lis 2024, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2010, 16:36 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
Mam Syma Jet z 2005 roku z przebiegiem 4800 km. Wydech Leo TT, Multivar, sportowe sprzęgło i dzwon, reszta seria. Niestety skuter rozpędza się tylko do 70km/h bo wtedy moduł odcina mu obroty (wg obrotomierza 9 tys.) Chciałbym jeździć szybciej więc muszę wymienić CDI (napiszcie gdzie on jest :?: )czy jest może jakaś prostsza opcja np. przecięcie jakiegoś tajemniczego kabelka :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
no nie wiem ile kręci Twój seryjny wał max obrotów, ale raczej nie odłączałbym go. ponieważ może się wał rozsypać jak dostanie z 10 tysi w d* .
9 tys to już jest sporo. naprawdę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no nie wiem. W kymco s9 seryjne wały wytrzymują spokojnie te 14tyś obrotów, a kymco ma seryjny wał lepszy od Top Racinga. A że sym to to samo to raczej różnicy nie bedzie i wytrzyma. A co do modułu to nie mam pojęcie czy w symie sie da odciąć magiczny kabel, bo w S9 trzeba wymienić moduł bo nie ma innej opcji




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 15:48
Posty: 72
Lokalizacja: nowy dwór gdański
Pojazd:
wymien lepej moduł odblokowany to przeciez nie jest duzy koszt... a te ciecie kabelkow to w ogóle mi sie nie podoba zbytnio...




_________________

jedyny taki na forum... UP W ZIME:)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=55113




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Gepardos pisze:
W kymco s9 seryjne wały wytrzymują spokojnie te 14tyś obrotów


wtf? po to jest zablokowany moduł przy 10 tys, żeby chyba właśnie wał nie wyleciał bokiem ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:18 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
Z tego co wiem to mój Sym jest blisko spokrewniony z Kymco Top Boy a nie z s9. Szukałem modułu ale nie mogłem znaleźć. Gdzie on jest :?: :?: :?: W podłodze po lewej stronie pod plastikami jest jakiś sporawy element w kształcie walca podłączony grubym kablem w czarnej gumie. Czy to jest moduł :?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
czelo,
http://www.sklep.motorek.pl/galerie/m/m ... ry_202.jpg
może różnić się kształtem ale jest naprawdę podobny ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:54 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
Czy to jest ten moduł od Suzuki :?:
Coś takiego chcieli mi wczoraj wcisnąć w sklepie
Napiszcie mi jescze jak mam się dostać do tego modułu (jak zdjąć ten plastik na boku podłogi a może jest jakiś prostszy sposób xD)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
No to w końcu ile obrotów wytrzymuje mój seryjny wał bo już się pogubiłem :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 16:02 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
Udało mi się znaleźć moduł, był za tylną lampą i trzeba było wyjąć kufer xD teraz muszę tylko kupić nowy i stąd moje pytanie jakich obrotów nie będę mógł przekraczać żeby nie uszkodzić wału i nie zatrzeć silnika (mam seryjny cyl 50cc) :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Myślę, że po dźwięku poznasz kiedy odpuścić, może 10tys wykręci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
g**** nie pokręcę sobie bo ten szajski moduł nie pasuje!!!!!!!!!!! znacie jakieś wiarygodne źródło gdzie mógłbym kupić WŁAŚĆIWY ??? słyszałem wczoraj że u mnie na module po prostu nie ma blokady i dla tego nie moge znaleźć. to ja już nic nie rozumiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
myślałem też o wymianie cylindra na 70cc ale mam tłumik leovince tt który jest podobno przeznaczony do seryjnego cyla. jak leo współpracowałby z siedemdziesiątką :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
kiedyś znalazłem odblokowany moduł do s9 tylko zapomniałem kupić i nie wiem jak to działa
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-honda ... 14782.html




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 23:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Gepardos pisze:
kiedyś znalazłem odblokowany moduł do s9 tylko zapomniałem kupić i nie wiem jak to działa
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-honda ... 14782.html

jeżeli masz wsadzonego multivara i next-r, działa to na zasadzie rozsypania, rozwalenia się wału.. :roll:
czelo pisze:
myślałem też o wymianie cylindra na 70cc ale mam tłumik leovince tt który jest podobno przeznaczony do seryjnego cyla. jak leo współpracowałby z siedemdziesiątką

tak, tt jest tylko do 50'tek. ponieważ w 70'tkach nie daje rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 16:08 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
No to fatalnie. Nie rozumiem czemu taka Wilga za 2000zł bez blokad idzie 80 km/h a mój Sym (tzn. Kymco) po sporym tunningu nie może przekroczyć 70 km/h :?: To jakiś absurd !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 14:55
Posty: 24
Pojazd:
Nie wiem może ten moduł to fabryczna wersja odblokowana, bo nie można NIGDZIE znaleźć wersji tunningowej. Uwierzcie mi na słowo. Do starszych Symów są a do mojego 2005r już niestety nie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 19:08 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 11:43
Posty: 28
Lokalizacja: Pszczyna, śląsk
Pojazd:
czelo,
Postaw skuter na stopce, i maneta do oporu..mi kręci ~12k obrotów, więc niemożliwe, że ma blokade na module.
A to, że jedzie Ci 70 może być winą regulacji, sprawdź jakie masz rolki, czy się nie zalewa na wysokich obrotach itp
Moze nie masz odblokowanego wydechu sportowego (przy wejsciu zaraz od cylindra jest zwężka)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 19:37 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 11:43
Posty: 28
Lokalizacja: Pszczyna, śląsk
Pojazd:
Kymco17,
ups, nie zauważyłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy