Dzisiaj jest 24 sie 2025, 10:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2013, 17:07 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Czy są w ogóle takie śruby? Oryginalna mi się urwała pod samym cylinder, udało mi się ją wyjąć. Kupiłem 2, ona również się urwała. Więc moje pytanie czy dostanę jakieś wzmacniane śruby? Bo tym zwykłym już nie ufam. Ktoś coś doradzi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:08 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
śruby stalowe hartowane są mocne ale jeżeli bd mieć krzywą flansze, śruba bedzie się krzywo wkręcać lub opierać to każdą śrube zerwiesz i nie wkręcisz do końca




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przerób na szpilki M7/M6 one są utwardzane lub szukaj śrub o twardości 8,8 pisze na łbach ,wszystkie śruby z castoramy,praktikera to plastelina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:21 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Przerób na szpilki M7/M6 one są utwardzane lub szukaj śrub o twardości 8,8 pisze na łbach ,wszystkie śruby z castoramy,praktikera to plastelina


Dokładnie tak jak napisałeś, że to jest plastelina.
Jeszcze pod weekendzie poszukam po sklepach może coś dostanę twardszego. W ogóle cieszy mnie fakt, że takie śruby istnieją. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 17:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tylko trzeba umiec się z nimi obchodzic bo tak jak napisał naziol krzywe wkręcenie powoduje uszkodzenie gwintu w cylku, to jest tak jakbyś gwintował gwintownikiem tylko krzywo , niektórzy z tych śrub mają zrobione gwintowniki do poprawienia gwintu lub czyszczenia z brudu,sprawdź sobie czy w cylku nie masz zbyt luźnego gwintu wkręcając śrubę i kołysząc nią na boki ,jeśli tak to pozostaje przeróbka na szpilki M6/M7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 18:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
5.8 i niżej nie kupuj, lepsze są np 8.8, ja mam u sb szpilki 10.8 (zrobione ze śruby) i są ok




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2013, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
podejdź do sklepu motoryzacyjnego i powiedz o jaką śrubę ci chodzi lub w sklepie żelaznym powiedz jaką twardość szukasz




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy