Dzisiaj jest 01 sie 2025, 10:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2009, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
Witam, mam problem i nie wiem czego to moze być wina...

załozyłem metrakit 70cc i na seryjnym gaźniku i jakimś sportowym wydechu nie moze sie zebrac... był kruciec jakiś wiekszy... ale gaźnik 12mm

potem załozyłem od kolegi speedfight'a 17.5 nie było widac znacznej róznicy... ale załozyłem wtedy kruciec taki weższy... bo musiałem w nim zrobic dziórke bo gaźnik nie ciagnoł paliwa... nie miał poprostu tego i zrobiłem ze ciagnie sobie z kruca ale jest on wezszy niz tamtem co miałem, czy to moze byc spowodowane ze kruciec jest za waski ? ma mniejszy przelot?

nic nie zmieniałem w przekładni... z samego przełozenia cylka powinna być chyba widoczna róznica czy nie ? pod górke na pełnym gazie podjechac niemoge jak ruszam z miejsca.. nic nie regulowałem w przekładni... mam na sucho nie w jeździe nagrany filmik... prosze looknac i ewentualne powody podawac, gaznik 17,5-19 i tak kupie bo to nie jazda na 12.. ale zastanawiam sie co jeszcze kupic i czemu tak muli ?


http://www.youtube.com/watch?v=uBsNF1nabBo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 14:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
On przypadkiem za duzo powietrza nie dostaje ;>?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Po założeniu cylindra zmieniałeś dyszę w gaźniku ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
ta dalismy 95 do gaźnika 17.5




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 17:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
a weż wyciagnij filtr powietrza !!! i wtedy sprobuj ..




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
tak samo...




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 22:04 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
zmień świece , zobacz na seryjnym filtrze , i wymień łożyska na wale bo hałasują ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 22:12
Posty: 20
Lokalizacja: Z Angli ...
Pojazd:
Oczywiscie ze za duzo powietrza... zmien ten filtr na gabke, i czy przy zmianie cylka dales dluzsza swiece ?




_________________

Fuck d Police only God can judge us... ^^

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=20546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 8:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
na seryjnym dusił sie od razu bez filtra jest tak samo jak z tym , to halasuje tłumik bo jest słabo przykrecony i drży.. swieca jest z długim gwintem i jest dobra....




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:34 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
lugi92 pisze:
to halasuje tłumik bo jest słabo przykrecony i drży



wątpię ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:44 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Po pierwsze to ty wyreguluj dobrze gaznik seryjny i wstaw wiesza dysze... i nic sie nie baw z dziurką w króćcu




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
to jest 17,5 była teraz musze swoja zamówic i bede jeszcze raz grzebał.. czyli co za duzo powietrza miał ? wystarczy wyregulować i moc wróci ?




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:55 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
dokladnie




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 0:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
zamówiłem juz gaźnik na dniach powinien dojsc. . nie mam do niego jeszcze filtru powietrza.... jak dobrac dobra dysze ? i jak wyregulować ten gaźnik ?




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 0:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
gaźnika sam dobrze nie wyregulujesz. Ale możesz sprobować. postaw go na stopkach i daj w gaz na maxa. Jezeli bedzie dobrze wyregulowany to bez zadnego zadławienia i przymulenia powinien ci wejsc na maxymalne obroty. - tak czytałem gdzieś tutaj na forum. Jeżeli bedzie sie dławił czy coś nie tak to kreć śrubkami ;) od powietrza i paliwa. Optymalnie dla gaźnikow do skuterow srubka od paliwa powinna byc odkrecona 2,5 raz'a. a od powietrza 1,5. Nie wiem jak sie to ma w realu ale tak pisało tutaj na forum wiec tylko przekazuje ;))




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 9:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Alex_PL pisze:
srubka od paliwa powinna byc odkrecona 2,5 raz'a. a od powietrza 1,5.
Ciekawe, daj jakieś zdjęcie tych śrubek.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 9:37 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Alex_PL pisze:
]srubka od paliwa powinna byc odkrecona 2,5 raz'a. a od powietrza 1,5.



Alex-PL tylko ze jest jedna srubka która jest od regulacji składu mieszanki czyli stosunek paliwa do powietrza
I druga od obrotów wiec to co przeczytałeś to zle przeczytałeś
aha i przypominam każda regulacja na ciepłym silniku




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 9:37 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 0:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
jutro odbiore gaźnik, takze spróbuje sam... jezeli ktos by mógł jeszcze pomóc co do ewentualnego ustawienia to prosze napisac;]




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Alex_PL, Pokaż mi gazior ze śrubką od powietrza i od paliwa bo aj tylko kojarze takie ze srubka apliwo-powietrze i wolne obroty... A optymalne paliwo powietrze to jest 0,5-2,5 obr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 23:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2007, 18:57
Posty: 41
Lokalizacja: brać na paliwko?
Pojazd:
a wiec dzisiaj zamontowałem inny kruciec oraz gaźnik z dysza 110, mam jeszcze 100 90 80

jest filter gabkowy mallosi w srednim stanie miałem źle złozony wariator chyba za bardzo na górze był pasek bo nie chciał isc dzisiaj juz jakos tam złozyłem podkladajac jedna podkładke i jest lepiej pod górke ok 70 tylko ale z górki koło 100 na rolkach 4,5 do tego jak dam full gaz na nóżkach to ma muła i dopiero wchodzi na obroty... jak to wyregulowac ? w gaźniku ?




_________________

<< aeRox >> PROject EVO by Ługi ==> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy