Dzisiaj jest 17 lut 2025, 23:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2015, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Rolki 3g? az mi sie wiezyc nie chce zeby to dobrze jezdzilo ale ok. Narysuj pisakiem kreske na wariatorze w jego gornej czesci, przejedz sie i zobacz czy pasek na sama gore dochodzi.
A z tym dodaniem gazu to mnie rozwaliles.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lut 2015, 23:44 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Rolki 3g? az mi sie wiezyc nie chce zeby to dobrze jezdzilo ale ok. Narysuj pisakiem kreske na wariatorze w jego gornej czesci, przejedz sie i zobacz czy pasek na sama gore dochodzi.
A z tym dodaniem gazu to mnie rozwaliles.

Powiem tak, na 4,5g miał takie sobie przyspieszenie, na 3,0 ma idealne, prędkość trochę mała ale zbiera się cudownie, jednak miałeś racje co do sprezynek czerwonych, że biorą sprzęgło później :D Teraz na 3,0 strasznie głośny jest, ma wysokie obroty przy starcie, ale to chyba nie szkodzi ? Po narysowaniu kreski, mam sprawdzić czy się starła, tak ?

-- 14 lut 2015, 0:44 --

witek651 pisze:
Rolki 3g? az mi sie wiezyc nie chce zeby to dobrze jezdzilo ale ok. Narysuj pisakiem kreske na wariatorze w jego gornej czesci, przejedz sie i zobacz czy pasek na sama gore dochodzi.
A z tym dodaniem gazu to mnie rozwaliles.

Jakim następnym krokiem może być dalszy tunning aeroxa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 0:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Nastepny krok zalezy od finansow. Ja nadal mysle ze za lekkie rolki. Prawidlowa regulacja to nie znaczy jak najwyzsze obroty i super przyspieszenie. To ma byc kompromis miedzy v-max a przyspieszenie, a u ciebie podejzewam wyje strasznie. Nie wiem w jakim zakresie obrotow Rox ma najwieksza moc ale wlasnie tak powinienes go wyregulowac zeby na tych obrotach jezdzil, pomijajac fakt ze krecenie wysoko to nic zdrowego dla silnika. Na forum nie brakuje roxow i to ich wlasciciele beda wiedziec lepiej co i z czym. Jezeli masz mozliwosc to nagraj filmik jak to jezdzi, bedzie latwiej cos doradzic.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 13:54 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Nastepny krok zalezy od finansow. Ja nadal mysle ze za lekkie rolki. Prawidlowa regulacja to nie znaczy jak najwyzsze obroty i super przyspieszenie. To ma byc kompromis miedzy v-max a przyspieszenie, a u ciebie podejzewam wyje strasznie. Nie wiem w jakim zakresie obrotow Rox ma najwieksza moc ale wlasnie tak powinienes go wyregulowac zeby na tych obrotach jezdzil, pomijajac fakt ze krecenie wysoko to nic zdrowego dla silnika. Na forum nie brakuje roxow i to ich wlasciciele beda wiedziec lepiej co i z czym. Jezeli masz mozliwosc to nagraj filmik jak to jezdzi, bedzie latwiej cos doradzic.

Po południu wrzucę filnik

-- 14 lut 2015, 14:54 --

witek651 pisze:
Nastepny krok zalezy od finansow. Ja nadal mysle ze za lekkie rolki. Prawidlowa regulacja to nie znaczy jak najwyzsze obroty i super przyspieszenie. To ma byc kompromis miedzy v-max a przyspieszenie, a u ciebie podejzewam wyje strasznie. Nie wiem w jakim zakresie obrotow Rox ma najwieksza moc ale wlasnie tak powinienes go wyregulowac zeby na tych obrotach jezdzil, pomijajac fakt ze krecenie wysoko to nic zdrowego dla silnika. Na forum nie brakuje roxow i to ich wlasciciele beda wiedziec lepiej co i z czym. Jezeli masz mozliwosc to nagraj filmik jak to jezdzi, bedzie latwiej cos doradzic.

Filmiku jeszcze nie nakręciłem, ale byłem się przejechać roxem dzisiaj, bo pogoda dopisuje, przyśpiesza ładnie, czasami się pasek uślizgnie i przez chwile zamuli ale potem dobrze idzie, prędkość nadal słaba, no i chyba faktycznie te rolki to nie zbyt dobre rozwiązanie, tzn strasznie głośno chodzi i startuje z maksymalnych obrotów, jak startuje ze skrzyżowania to silnik chodzi tak jakbym jechał na maksa, strasznie głośno i boję się, żeby nie uszkodzić samego silnika, na rolkach 4,5g było w miare okej, tylko start pod górke był praktycznie nie możliwy ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Bez zestawu sprezynek, rolek nic nie wymyslisz. Kazde zmiany wiaza sie z regulacja, a skoro masz zamiar cos robic dalej to nie przepadna.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 16:11 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Bez zestawu sprezynek, rolek nic nie wymyslisz. Kazde zmiany wiaza sie z regulacja, a skoro masz zamiar cos robic dalej to nie przepadna.


Witek, dzisiaj doszły mi sprężyny białe, zakładać je ?

-- 16 lut 2015, 17:11 --

witek651 pisze:
Bez zestawu sprezynek, rolek nic nie wymyslisz. Kazde zmiany wiaza sie z regulacja, a skoro masz zamiar cos robic dalej to nie przepadna.

Zamowić cięższe rolki ? Mam zestaw 3,0 - 4,5 + oryginalne yamahy ( nie wiem jakie mają właściwości )

-- 16 lut 2015, 17:11 --

witek651 pisze:
Bez zestawu sprezynek, rolek nic nie wymyslisz. Kazde zmiany wiaza sie z regulacja, a skoro masz zamiar cos robic dalej to nie przepadna.

Zamowić cięższe rolki ? Mam zestaw 3,0 - 4,5 + oryginalne yamahy ( nie wiem jakie mają właściwości )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Biale, czyje, jakiej firmy, ile rpm+. Co z tego ze biale. Juz ci pisalem kup zestaw sprezynek bedziesz wiedzial wtedy które sa slabe, srednie, twarde do tego rolki kolo 5-5.5gi srednia centralna i mozesz zaczac regulować. Majac jeden rodzaj sprezynek to za wielu mozliwosci nie masz wiec zalóz i zobaczysz co sie dzieje. Wyregulowac mozna tylko metoda.prob i bledów




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Biale, czyje, jakiej firmy, ile rpm+. Co z tego ze biale. Juz ci pisalem kup zestaw sprezynek bedziesz wiedzial wtedy które sa slabe, srednie, twarde do tego rolki kolo 5-5.5gi srednia centralna i mozesz zaczac regulować. Majac jeden rodzaj sprezynek to za wielu mozliwosci nie masz wiec zalóz i zobaczysz co sie dzieje. Wyregulowac mozna tylko metoda.prob i bledów

Są to sprężynki firmy stage 6 miękkie, czerwone które mam założone również są stage 6 tylko twarde

-- 16 lut 2015, 18:39 --

witek651 pisze:
Biale, czyje, jakiej firmy, ile rpm+. Co z tego ze biale. Juz ci pisalem kup zestaw sprezynek bedziesz wiedzial wtedy które sa slabe, srednie, twarde do tego rolki kolo 5-5.5gi srednia centralna i mozesz zaczac regulować. Majac jeden rodzaj sprezynek to za wielu mozliwosci nie masz wiec zalóz i zobaczysz co sie dzieje. Wyregulowac mozna tylko metoda.prob i bledów

Mi już ręce opadają na tą yamahe ! Niedługo części przeznaczone do regulacji napędu przekroczą wartość wydechu yasuni z ... Dałem za nią 5 tys w tamte wakacje, jest ona z 2004 roku, włożyłem w nią sporo kasy, będzie już ogólnie wraz z zakupem 6 tysi -,- i to nadal nie chodzi, ja już nie mam sił, nie dam rady samemu tego wyregulować, gdzie można ją zaprowadzić w Łódzkiem, albo kto z forumowiczów mieszka w Łódzkiem i pomógł by mi to wyregulować ? Ja trace powoli nerwy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2015, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Zaloz temat z pytaniem gdzie w Lodzkiem mozesz to zrobic i na pewno bedzie sporo odpowiedzi, a poki co zaloz te sprezynki i zobacz co sie dzieje.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 15:52 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Zaloz temat z pytaniem gdzie w Lodzkiem mozesz to zrobic i na pewno bedzie sporo odpowiedzi, a poki co zaloz te sprezynki i zobacz co sie dzieje.


Witek, czy rolki wariatora, muszą być w takiej plastikowej obudówce ? Bo rolki 4,5 miałem włozone do takiej obudówki, co zauważyłem dzisiaj jak jedna mi się rozpadła i pasują do niej wszystkie, nie można rolek bez obudowy wrzucic do wario ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ta obudowa to koperta, zmienia sie tylko to co w srodku, ciezarek. Masz pewnie rolki testowe. Normalne rolki jak sie zuzyja to do smieci, w tych twoich kupujesz tylko koperty i zmieniasz. Moze wychodzi troche taniej ale ja uzywam normalnych pelnych. Nie mozna wlozyc tylko obudowy albo tylko ciezarka, musi byc calosc.
Tylko nie pomieszaj tych ciezarkow bo nie dojdziesz co jest co, chyba ze zwazysz.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 12:17 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Ta obudowa to koperta, zmienia sie tylko to co w srodku, ciezarek. Masz pewnie rolki testowe. Normalne rolki jak sie zuzyja to do smieci, w tych twoich kupujesz tylko koperty i zmieniasz. Moze wychodzi troche taniej ale ja uzywam normalnych pelnych. Nie mozna wlozyc tylko obudowy albo tylko ciezarka, musi byc calosc.
Tylko nie pomieszaj tych ciezarkow bo nie dojdziesz co jest co, chyba ze zwazysz.

Wrzucilem rolki 3,0 do kopert, napompowalem koła i jestem w szoku, ciągnie bardzo dobrze, a prędkość w okolicach 80/85 taka powinna być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 16:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Nie ma regoly jaka powina byc, u kazdego jest inaczej. Jestes zdowolony to zostaw.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 22:25 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Nie ma regoly jaka powina byc, u kazdego jest inaczej. Jestes zdowolony to zostaw.

Witek czy przy cylindrze 70 trzeba wymieniać wal , oprócz tego pasek lub gaźnik? Chce zrobić następny krok w tuningu i niewiem od czego zacząć i czy na yasuni z dobrze będzie chodził 70 cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 23:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Dalej jezdzisz na rolkach 3gr? Nstp krok? nie wiem moze wariator? Jezeli chodzi o wal to nie wiem jakiej jakosci sa w yamaha, generalnie to ja nie wiele wiem o tym skuterze. Jak juz ci wczesniej pisalem zaloz temat o tym co dalej, i na bank zasypia cie odpowiedziami wlasciciele aerox-ow.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 15:41 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
witek651 pisze:
Dalej jezdzisz na rolkach 3gr? Nstp krok? nie wiem moze wariator? Jezeli chodzi o wal to nie wiem jakiej jakosci sa w yamaha, generalnie to ja nie wiele wiem o tym skuterze. Jak juz ci wczesniej pisalem zaloz temat o tym co dalej, i na bank zasypia cie odpowiedziami wlasciciele aerox-ow.

Tak, dalej jeżdżę na 3,0 , lecz mam wrażenie ze osiągi uległy pogorszeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 14:49 
*

Rejestracja: 13 sie 2013, 15:44
Posty: 21
Pojazd: Roxidło
możesz, dokladnie napisać jak wyregulowany jest napęd?
Mam podobny problem,
rolki 3,5g, centralka s6 strong (najtwardsza), spreżynki polini żółte (najtwardsze)
Rox przy ruszeniu manetką odrazu rusza, lecz po chwili dostaje muła do 15km/h.
Nie wiem o co chodzi, wina filtra? Przeczyszcze, iż paliwo mi do niego leci, ulegnie zmiana gdy zmienie na stożek?


W sumie, tydzien temu zalozylem sprzeglo s6 sport pro, zmiana ogromna więc polecam, jednak białe sprezynki to nie jest to, mialem je w sprzegle lecz zmienilem na polini bo byl mul straszczny a vmax to 80km/h.


Możesz opisac dokladną regulacje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 14:24 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
malinoowy pisze:
możesz, dokladnie napisać jak wyregulowany jest napęd?
Mam podobny problem,
rolki 3,5g, centralka s6 strong (najtwardsza), spreżynki polini żółte (najtwardsze)
Rox przy ruszeniu manetką odrazu rusza, lecz po chwili dostaje muła do 15km/h.
Nie wiem o co chodzi, wina filtra? Przeczyszcze, iż paliwo mi do niego leci, ulegnie zmiana gdy zmienie na stożek?


W sumie, tydzien temu zalozylem sprzeglo s6 sport pro, zmiana ogromna więc polecam, jednak białe sprezynki to nie jest to, mialem je w sprzegle lecz zmienilem na polini bo byl mul straszczny a vmax to 80km/h.


Możesz opisac dokladną regulacje?


Mój setup: Rolki 3.0 sprężynki czerwone twarde a sprezyna centralna oryginał, co do filtra nie jestem przekonany, spróbuj wyczyścic i wyregulować gaźnik, możesz spróbować wymienić na stożek, ale wądpie żeby to coś zmieniło, dużo dało w przyśpieszeniu to sprzęgło ? Masz sportowy wydech ?

-- 30 mar 2015, 15:24 --

Jak dalej tunningować roxa ? Mam już wydech Yasuni Z, rolki 3,0g, sprężynki czerwone twarde, sprężyna centralna nie ruszana, rox ładnie się zbier od 5/10 km, lecz prędkość maksymalna jest w granicach 75/80 max :( Jak polepszyć prędkość maksymalną ? Co kupić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Ja na twoim miejscu wsadził bym centralke medium jakąś. Przyśpieszenie się powinno poprawić, oczywiście przy odpowiednich rolkach.
A może po prostu nagraj filmik jak to jeździ? Wtedy bd łatwiej coś powiedzieć.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 15:33 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 17:55
Posty: 21
Pojazd: Aerox
kolegapl7 pisze:
Ja na twoim miejscu wsadził bym centralke medium jakąś. Przyśpieszenie się powinno poprawić, oczywiście przy odpowiednich rolkach.
A może po prostu nagraj filmik jak to jeździ? Wtedy bd łatwiej coś powiedzieć.


Tzn filmik jak przyspiesza ? Przyspieszenie jest ok, jeżeli chodzi Tobie o licznik to za dużo z niego nie wywnioskujesz bo nie zbyt profesjonalnie został zrobiony w serwisie i strasznie obniża prędkość i kilometry, po zrobieniu ok 50 km pokazuje mi, że zrobiłem 20, ale to nie o tym mowa, mogę nagrać mimo to

-- 31 mar 2015, 16:33 --

kolegapl7 pisze:
Ja na twoim miejscu wsadził bym centralke medium jakąś. Przyśpieszenie się powinno poprawić, oczywiście przy odpowiednich rolkach.
A może po prostu nagraj filmik jak to jeździ? Wtedy bd łatwiej coś powiedzieć.


Jeżeli wstawie cięższe rolki prędkość maks się polepszy ? Obecnie są 3,0 mi na liczniku pokazuje 70, ale jadąc obok kolegi mam ok 75/80 co nie jest wcale dobrym wynikiem jak na roxa z wydechem yasuni, na serii bez blokad tyle powinien jechać ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy