Wszystko jest zależne z którego roku jest skuter. Ja mam slidera z 2005r, blokady jakie miałem to na wariatorze, do filtra powietrza szedł wężyk z gaźnika, do wydechu było podłączone jakieś ustrojstwo (chyba katalizator) z jakimiś węzami, w gaźniku była tulejka blokująca pełen ruch przepustnicy no i CDI z tymi blokadami skuter wyciągał oszałamiające 38km/h. Wszystkich blokad się pozbyłem oprócz CDI. Koło roku 2004-2005 weszła do tych skuterów norma emisji spalin EURO2, to też musieli zmienić cały stator zapłonu no i nieszczęsny moduł. Oczywiście firma molossi pomyślała, że taki oto moduł wypuści na rynek ale za niezrozumiałą dla mnie kwotę 120euro. A oryginalny moduł robi mi odcinkę i znacznie spowalnia przyspieszenie, chociaż mam już cyl 70, leo tt, gaźnik 21, multiwara, sprężyne i sprężynki sprzęgłą sportowe, kiedyś mi się udało przekroczyć 90km/h, ale czułem że może więcej, bo miał odcinkę. A więc zostało mi przerobić go na zapłon ze starego verticala, chyba ze da się tą blokade ominąć jakimś tanim kosztem.
A tu zamieszczam sportowy moduł malossiego.
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/MA ... -2283.aspx
_________________
Oferuję: tarcze hamulcowe oversize do skuterów
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=81998
GG 11013424