Dzisiaj jest 28 lip 2025, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha Bw's. ?
Post: 19 sie 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
[center] Witam[/center]

Posiadam Yamahę Bw's Next Generation 2003 (sprowadzona z Niemiec) Dostałem ją kilka lat temu od taty, skuter był zablokowany i przepisowo ,,wyciągał'' 45km/h przy niesamowitym przyspieszeniu (rolki oryginalne oczywiście 6,3gr.) Aż pewnego urwał mi się tłumik :P wyleciała ze środka WIELKA tulejka. Postanowiłem wtedy z ojcem że zrobię coś w kierunku zwiększenia osiągów tego motorka. Zdjęliśmy blokadę wariatora i przy ogólnym niedowierzaniu ,,Yamaszka'' jechała troszkę ponad 70 km/h. W niedługim czasie z własnych dorobionych pieniążków zostałem posiadaczem LeoVince ZX. Po ogólnej regulacji wynik znów zaskakujący (80 km/h) Tata potrafił wyregulować gaźnik, w sprzęgle zamontowałem żółte sprężynki dołączone w zestawie oraz rolki wariatora niebieskie (4,3gr). Jeździłem nią zawsze z przysłowiowym wielkim uśmiechem od ucha do ucha. Do czasu aż otrzymałem Prawo jazdy, wtedy pokusa poruszania się czymś większym była (jak każdy kierowca otrzymujący to pozwolenie ) niesamowicie niepohamowana ... Odstawiłem motor jeżdżąc sporadycznie. Aż pewnego dnia miłość do jednośladu odrodziła się znienacka (początek sierpnia tego roku). Usiadłem na motor i ruszam i coś strasznie ruszało się w kapie. Odrazu bez zawahania demontaż. A więc otwieram a tam leży kawałek wariatora. Cała wina poszła na tą przekładnie. Chwilę później sprawdziłem wał (Wszystko gra). Tata wpadł na pomysł żeby po przeciwnej stronie wyszlifować taki sam otwór (Nie wierzyłem) ale mu się udało drgania ustały. Niedługi czas po tym incydencie strasznie ślizgał się pasek więc pomyślałem, że się już wytarł i należy się zmiana niego na nowy (15000 km przebieg) Tak więc postanowiłem kupna nowego paska wariatora i przeciw-talerza. Tata mówił że mam jeździć :shock: (V-max 80 nadal) i że ten silnik jest nie do zdarcia. I tak go nie posłuchałem kupiłem to co zamierzałem. Przyszła upragniona Paczka (Wielkie Pozdrowienia dla ekipy Mieloch-a) Paczka przyszła na drugi dzień. Co prawda późno ale udało mi się wszystko zmienić z kolegą. Na początek zamontowałem rolki 4,9 dołączone w zestawie (Hebo Next Generation). Jadę a tu znowu 80 wtedy nie byłem zadowolony... Było późno jak wspominałem tak więc lżejsze rolki zostawiłem sobie na kolejny dzień. 4.1 już są silnik nieco szybciej wchodzi na obroty przyspieszenie takie samo (Prędkość 80) znowu się załamałem. Chwilę potem 3.4 były na miejscu. Silnik od zera wysokie obroty wyje . Przyspieszenie Bomba i rakieta xD (Spalanie również :P ) Tak więc zostałem przy 4.1(optymalne obroty). Teraz kompletnie nie wiem co robić by tą prędkość zwiększyć . Od początku nie oczekiwałem cudów w postaci 10 -15 km/h ale o 5 myślałem całkiem realnie. Teraz jestem w dołku i kompletnie nie wiem co robić ... I jak na złość Ojciec znowu miał rację dla tego nie chcę prosić się o jego Radę.
Na koniec podsumuje wszystko co posiadam z części technicznej i mechanicznej.
********************************************************************8888
1-Blokad pozbyłem się tylko z tłumika i wariatora
- Wyczytałem także, że istnieją takie jak:
a) Blokada w filtrze powietrza
b)- Zablokowany króciec ssący
c) - Zablokowana Dysza główna gaźnika (posiadam oryginalną)
Nie wiem czy opłaca się ściągać te blokady czy bądź kupować nowe odblokowane (słyszałem także taką wzmiankę, że Niemcy są bardzo rygorystyczni jeśli chodzi o motorowery i nie wiem czy możliwa jest blokada na module CDI)
2- Wydech LeoVince ZX
3- Wariator Hebo Next Generation
4- Rolki 4.1
5- Sprężyna Centralna + 50 Hebo
6- Żółte sprężynki w sprzęgle
7- Wentylator wariatora Top Racing
8- Pasek napędowy Stage6 Pro


Liczę na pomoc ! (Na oko chyba nie da się podać wagi i innych specyfikacji ) Proszę tylko o naprowadzenie mnie w miejsce,w którym może być ten problem


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 13:02 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Mam rodzine w Niemczech i wujek posiada skuter który oczywiscie przepisowo wyciaga 45km/h ,moj wujek jest mechanikiem mowil mi ze kazdy motorower ma blokady aby nie osiagnac ponad 45km/h mandaty tam sa bardzo drogie ,więc możliwe że posiadasz na module.A propos tak mi się wydaje w boosterze niema zadnej blokady na filtrze powietrza więc to odpada.Najlepiej sprawdzic predkosc jadac za tirem wtedy niema oporu powietrza ,ja dzis sprawadzalem normalnie70-71km/h a za tirem 80 i lecialem dalej.


Pozdro

Ps.Nie wymagaj duzo od tego boosterka przeciez to 49cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 19:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
co do zwężki to jest ona w filtrze ale czy coś daje to nie wiem :roll: sam mam i nie wyciągałem tego,ponoć blokada ale :) mnie się wydaje że za małą dysze masz :)




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Ja o dziwo na seryjnym gazniku ma 90 :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:05 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Na filtrze odkręciłem :P taka rurka przez co wchodzi powietrze . A dyszy powiem szczerze nie sprawdzałem tylko na forum jakimś czytałem tam pisało że 60-70 . A za tirkiem wczoraj jechałem. nic inaczej. 80

Ale dzięki koledzy... Kupie Cięższe rolki.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 1:31 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:12 
**

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:36
Posty: 224
Pojazd:
Masz blokadę pewnie na dyszy zmień dysze i weź się za regulacje !!




_________________

od Łukasz Idec Data dodania: 13 sierpień 2008
Bardzo dobry akumulator. Na v-maxie zyskałem 15 km/h. Przyspiszenie jest takie powolające,że skuter zgazu idzie na koło. Expresowa przesyłka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:21 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Musiałbym zobaczyć tą dyszę jak koledzy mówią, że jest dużo większa jak myślę. Bo przy gaźniku tylko dostrajałem i czyściłem i nigdy nie myślałem że tam jakaś blokada jeszcze tkwi

A tą dyszę dostanę do seryjnego gaźnika ?


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 1:29 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:42 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Johny!, tak. Dysza powinna byc 72 . To jest rozmiar odblokowanej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:59 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Ok. Dzięki na naszym rodzinnym sklepie mam rozumieć :P Bo ja widziałem tam kilka rodzajów do gażników Dolorto itp. I nie wiem za bardzo,który odpowiedni...kupić powinienem chyba podobnej konstrukcji a jakbym kupił 80 to by się nie zalewał ? Piszę teraz jak ogólny tępak. Bo nim jestem :P , jakbym wiedział to bym nie pytał o radę doświadczonych. Tak więc zrozumcie moje zakłopotanie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 6:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Podejzewam ze masz ssanie reczne i gaznik PHBN, w dziale tuning jest temat rozmiar dysz w seryjnych gaznikach (lub cos podobnego). Tam sprawdz ile mm ma twoja dysza. Jesli masz dysze 90 to raczej nie jest zablokowany akurat w tym miejscu, odkrec filtr i sprawdz czy nie masz niczego w gazniku (ja mialem w piaggio). Przeczysc wszystko, wyreguluj porzadnie. Jesli dalej bedzie "tylko" 80 km/h to juz jest chyba kres twoich osiagow. Mozliwa jest jeszcze zmiana przelozen ale calkiem mozliwe ze stracisz duzo na przyspieszeniu na rzecz v-maxa.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 8:00 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Ssanie ręczne mam i według tego PHBN Mam 60. Muszę dziś zobaczyć ten gaźnikhttp://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=18100

Ale to jest w gaźnikach Dolorto... A ja sam nie wiem jaki mam... na pewno seria. Niech się wypowie jakiś użytkownik Bw's jaka dysza ...

A tak w nawiasie wczoraj założyłem rolki 4.3 od zestawu z Leo ZX troszkę za małe. Zyskałem przyśpieszenie i jakieś 2-3 km/h na v-max


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 1:30 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 9:42 
**

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:36
Posty: 224
Pojazd:
Po pierwsze edytuj posty
Po drugie na każdym gaźniku pisze kto wyprodukował gaźnik zobacz i napisz!




_________________

od Łukasz Idec Data dodania: 13 sierpień 2008
Bardzo dobry akumulator. Na v-maxie zyskałem 15 km/h. Przyspiszenie jest takie powolające,że skuter zgazu idzie na koło. Expresowa przesyłka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 9:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Pewnie masz gaznik firmy TG (lub TH) zapomnialem nazwy ,gaznik mam odblokowany i dysze 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 11:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Gaźnik orginał to Tk ja mam dysze 86 na serii tylko Tłumik Leo Vince s i chodzi ładnie nie zalewa go :) kup dysze taką samą jaką ja mam albo mniejszą troszku i powinno byc ok :wink:
Ps. Mi jakby bws tyle cisnął co twój to bym skakał z radosci mi leci tylko 65km/h :/




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
starkbws Johny ma pewnie zadbanego bws`a i tak cud ze na serii leci 80km/h a może cos z licznikiem jest???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 15:16 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
starkbws, Kolego a mógłbym Cię prosić o przesłanie mi linka z dyszą do gażnika Takei (tk) Gdzie go kupowałeś ? A co do prędkości myślałem. że każdy taka ma ;p. Mam bws NG 2003 dla nieuważnych. Na całkiem serii 70 pare. po wymianie tłumika 80. Całkiem prawdziwe mierzone. Po drugie mój kolega ma peugeota i o dziwo licznikowo jedzie więcej i szybciej przyśpiesza (licznik około 90 km/h mu pokazuje) Lecz w teorii wychodzi oliwa i jego skuter z tyłu... Wszystkim co narazie mi pomogli szczerze dziękuje. Nie wiem czy jest tu coś w rodzaju piwa :P Jak tak to wszystkim wam postawię :P

Nie chcesz ostrzeżenia to edytuj posty. A najlepiej to przeczytaj regulamin :p


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 1:33 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
ja jak kupiłem skutera to już miałem taką dysze :) musisz szukać gdzieś na necie,ja zbytnio w tym dobry nie jestem :?




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 1:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ja uważam że ta prędkość jest prawidłowa.
W swoim musiałem dać 70cc aby jechać te 80-90




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 1:44 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sie 2010, 20:16
Posty: 25
Pojazd:
Moja na serii leci 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:23 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 17:29
Posty: 14
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
Uważam,że użytkownik Maks, piszę niezgodnie z tematem postu. Załóż nowy ... Mi nie chodzi o to która BW'S- ka czy Booster jedzie więcej .... Żenada ze strony kolegi.


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 13:23 przez Johny!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy