Dzisiaj jest 14 sie 2025, 17:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2012, 8:42 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 8:10
Posty: 67
Lokalizacja: Koleczkowo
Pojazd:
Witam,

Otóż mam pewien problem z odpaleniem silnika od Yamahy Bws. Postaram się opisać sytuacje jak najlepiej. No więc zacznijmy od tego , że zrobiłem SWAP'a silnika od Yamahy Bws (koła 10`) nie wiem nawet jaki rocznik coś 96 , 97 do chińskiego skutera dokładnie GB MOTORS FIRST ( taki vapor jakby ). Zrobiłem generalny remont tego silnika tzn. cylinder Malossi sport 70 , wariator Malossi Multivar, sprzęgło Stage6 sport pro , wał Top Racing , łożyska na wale Top Racing , simerrlingii , dzwon sprzęgła Stage6 , filtr powietrza Stage6, wydech Yasuni R , gaźnik 21 mm , pasek malossi kevlar. Kupiłem elektryke do tego silnika, silnik wszedł do ramy ( było trochę spawania ale się wszystko ładnie trzyma ) nie podłączałem całej elektryki, tylko dwie masy i cewke . Iskre ma dosyć dobrą, kompresje też. Podłączyłem tylko wężyk od baku do gaźnika bez żadnych podciśnień itp ale chyba też powinien odpalić. Gaźnik wyregulowałem strasznie "na oko" obroty podkręciłem a od mieszanki śrubkę wkręciłem na max. Wtedy wziąłem się za odpalanie. Wlałem do baku mieszankę nie wiem nawet jakie tam były proporcję, bo znalazłem ją w garażu. Nie mam tej sprężyny od tego startera w kopce co jest więc musiałem odpalać na wiertarkę. Odpalałem przez magneto , skuter już łapał tak trochę strzelał , jakby już chciał odpalać ale nie mógł zaskoczyć. Wlałem troszeczkę benzyny do cylindra i ta sama sytuacja. Strasznie mnie zdziwiło, że dym zaczął wydobywać się z filtra powietrza :shock: . Wtedy ściągnąłem filtr i kolega przytkał ręką gaźnik, ale niestety dalej to samo. Z gaźnika z tego wejścia na podciśnienie "dmuchała" kompresja. Z ciekawości co do tego dymu odkręciłem głowicę żeby sprawdzić czy tłok nie jest włożony odwrotnie, ale okazało się że jednak był dobrze włożony ( strzałką do wydechu ). Później daliśmy plaku ale też nic nie pomogło. Nie wiem czy zła mieszanka , czy trzeba podłączyć to podciśnienie czy trzeba jeszcze dłużej kręcić tą wiertarką żeby on załapał bo męczyliśmy się z tym kręceniem z 2 h jak nie więcej.
Dla ciekawości dodam że gdy ściągnąłem głowicę i ustawiłem tłok w najwyższym punkcie to odległość od góry tłoka do końca cylindra to były jakieś 3 może 4 mm :shock: więc nie wiem czy to tak ma być w tym Malossi sport 70 ? Proszę o jakieś rady bo już nie wiem co mam robić . Może inaczej gaźnik wyregulować , podłączyć wszystkie wężyki ? Z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 11:20 
*

Rejestracja: 10 sie 2012, 12:10
Posty: 70
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Odkręć świecę, wstrzyknij troche paliwa bezposrednio do cylindra zakręć szybko świece załóż fajkę i spóbuj odpalić, jak dla mnie to jesli masz kranik podciśnieniowy to powinienen założyć to podcisnienie bo być moze paliwo nie zchodzi z baku.




_________________

Projekt Beta Ark Zapraszam!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 09#2001509




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 11:36 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 8:10
Posty: 67
Lokalizacja: Koleczkowo
Pojazd:
Robiłem już tak, silnik tak jakby już chciał odpalić ale nie mógł. Ok z podciśnieniem spróbuje.




_________________

- Malossi Sport 70
- Malossi Multivar
- Malossi Kevlar
- Stage6 Sport Pro
- Stage6 double layer
- Stage6 Windcoller R/T
- Dellorto 17,5 mm
- Yasuni R
- Top Racing Race HQ
- Łożyska na wale Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 13:50 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
BaNsuJ pisze:
Dla ciekawości dodam że gdy ściągnąłem głowicę i ustawiłem tłok w najwyższym punkcie to odległość od góry tłoka do końca cylindra to były jakieś 3 może 4 mm

Tak być nie powinno. Zobacz bo może dałeś za dużo uszczelek pod cylinder, albo coś.

Daj foto jak możesz, albo taki krótki filmik jak to tam chodzi.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 8:10
Posty: 67
Lokalizacja: Koleczkowo
Pojazd:
Już chyba wiem w czym jest problem. Nie mam pomiędzy cylindrem a króćcem ssącym , takiej membranki , kolega mi mówił że właśnie przez to nie chcę odpalić . Nie jestem wielkim znawcą dwusuwów więc czy to może być przyczyna tego że silnik nie chcę zaskoczyć ?




_________________

- Malossi Sport 70
- Malossi Multivar
- Malossi Kevlar
- Stage6 Sport Pro
- Stage6 double layer
- Stage6 Windcoller R/T
- Dellorto 17,5 mm
- Yasuni R
- Top Racing Race HQ
- Łożyska na wale Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik, podkręć dawkę paliwa :D




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 19:35 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 8:10
Posty: 67
Lokalizacja: Koleczkowo
Pojazd:
Dokładnie nie mam czegoś takiego http://inparts.pl/product-pol-74029-Mem ... oster.html czy przez to nie chce odpalić ?




_________________

- Malossi Sport 70
- Malossi Multivar
- Malossi Kevlar
- Stage6 Sport Pro
- Stage6 double layer
- Stage6 Windcoller R/T
- Dellorto 17,5 mm
- Yasuni R
- Top Racing Race HQ
- Łożyska na wale Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
BaNsuJ, nie znam się aż tak ale przez te membranki nie wraca się kompresja do gaźnika chyba, tak mi się zdaję




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
na 100% membranki




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Dokup tą membranę załóż i spróbuj, wtedy powinien odpalić :P




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 20:47 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 8:10
Posty: 67
Lokalizacja: Koleczkowo
Pojazd:
Ta za te 10 zł wytrzyma z miesiąc chociaż ? Później kupię jakąś lepszą z carbonowymi membrankami.




_________________

- Malossi Sport 70
- Malossi Multivar
- Malossi Kevlar
- Stage6 Sport Pro
- Stage6 double layer
- Stage6 Windcoller R/T
- Dellorto 17,5 mm
- Yasuni R
- Top Racing Race HQ
- Łożyska na wale Top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Nikt nie powiedział żebyś brał akurat tą z linku :P




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy