Dzisiaj jest 15 maja 2025, 20:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 22:17 
*

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:00
Posty: 38
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd:
Możliwe, że wydech się zatkał. Polecam do czyszczenia kreta :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 0:51 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Wydech był już czyszczony benzyną w środku. Jutro kupię jeszcze nową świece ponieważ na tej za nic nie chce przepalić. Zmniejszyłem poziom oleju tzn popuściłem linkę od pompy oleju, regulowałem gaźnik i dalej nie przepala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 14:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Kupiłem dzisiaj nową świece i nadal jest mała iskra. Sprawdziłem na świecy samochodowej i jest raz mała raz duża.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2011, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to spróbuj cewkę kabel WN fajkę wymienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 22:56 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Dziś cały dzień pracowałem przy moto, a więc:
-uszczelniony cały dopływ powietrza( miał parę dziurek w filtrze i łapał lewe powietrze, teraz ciągnie normalnie z góry)
-problem iskry rozwiązany.
-został wyregulowany gaźnik
-zmniejszyłem dawkę oleju na dozowniku
-sprawdzony uszczelniacz od strony magneta( nie łapie lewego powietrza)
Problem w tym że minimalnie poprawiły się osiągi i przyspieszenie ale w porównaniu do innych am6 w okolicy z dużo większymi przebiegami to moto jest bardzo słabe tzn nie ma siły ruszyć z piasku i dopiero po chwili zaczyna wchodzić na obroty. Możliwe żeby moduł ducati energia był zablokowany Obrazek - to jest taki jak mój. Dt kręci na 1 i 2 biegu dość wysokie obroty przy full manetce około 7000rpm ale na 3,4,5 biegu jest już coraz gorzej i maksymalne oborty to około 5000rpm przez co nie ma w ogóle siły.
Zauważyłem że gdy wyciągne gume z góry filtra to dostaje trochę więcej mocy, dodam że aktualnie mam dysze 94.
Co mogę jeszcze zrobić żeby w końcu normalnie jeździła? proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2011, 23:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dotarty już jest ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 9:18 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Do 100km jeździlem nim spokojnie do max 5 tyś obortów bez przegrzewania, poprostu takie toczenie. Teraz przez te następne 60km dałem już mu trochę wejść na oborty do max 6,5tyś obrotów. Przy 150km zmniejszyłem mu na dozowniku dawkę bo miał strasznie dużą, i pomogło bo poprawiło się spalanie. Teraz podaje mu dozownik i dolewam jeszcze trochę oleju do benzyny ale jazda nadal bez przegrzewania i wariowania.
Aktualniy przebieg 160km po wymianie tłoka.


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 9:19 przez pawelspeedfight, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
bardziej go zamulasz niz docierasz. przy 6,5 to on nawet rezonansu nie ma jeszcze a jakbys mu czasem dał w palnik to i i ułożył by sie dobrze . najczesciej narzekają ci ktorzy docieraja powoli . widac po forum wiec troche go przeciagnij




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 11:11 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Tylko że on na 4 biegu na długiej prostej nie wkręci się więcej niż te 6 tyś obrotów i dochodzi do nich bardzo powoli. Nie piszę tu już o wyższych biegach bo tam to w ogóle jest tragedia. Co może powodować że po puszczeniu sprzęgła przez te pierwsze 10metrów zamiast wkręcać się na oborty to on zamula jak by chciał zgasnąć? tak jak pisałem wcześniej regulowałem na dyszy 94 i 86 i ciągle to samo. Sprawdziłem dzisiaj dyfuzor i jednak nie ma blokady żadnej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 13:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
pawelspeedfight pisze:
Do 100km jeździlem nim spokojnie do max 5 tyś obortów bez przegrzewania,


Silnik chcesz zajeździć ??

Przy pierwszej jeździe powinieneś go odkręcać.
Zamuliłeś silnik i tyle.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 17:17 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Problem rozwiązany :lol: zdjąłem jeszcze raz wydech i rozkręciłem i okazało się że kawałek za wejściem tłumika w cylek jest podkładka która okazała się blokadą. Moto dostało mocy i prawie ciągnie jak należy :P co może być spowodowane tym że gdy wrzucam z 2 na 3 przy około 8000rpm moto się wolno wkręca na oborty i dopiero po chwili łapie tak zwany rezonans? Jest też tak z wyższymi biegami, dodam że jak wkręce moto do 8700-9000rpm to na wyższym biegu normalnie się wkręca. Tak po za tym v/max jak na razie 88km/h :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 21:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To normalne w 2t bez zaworu wydechowego możesz pobawić się trochę gaźnikiem to może będzie coś lepiej.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 21:28 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2011, 22:24 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Ok, wielkie dzięki za pomoc :) Jutro regulacja gaźnika i można jeździć :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy