Dzisiaj jest 15 maja 2025, 14:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2011, 15:24 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Siemanko, posiadam yamahe dt 50 r z 2006r 11000km przebiegu. Wymieniany był w niej wydech na bidalot racing, gaźnik na dellorto phbn 17,5mm oraz wiem że właściciel wymienił simeringi. Yamaha masz b.dobrą kompresje, nie bierze oleju z przekładni i na luzie wkręca się normalnie na obroty. Problem pojawia się kiedy wrzucę bieg, dt ka nie ma siły zamielić, przyspieszenie ma marne i wkręcać na obroty zaczyna się dopiero po przekroczeniu 4000rpm. Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik i filtr dawke paliwa zmieniłem na najmniejszą ponieważ zauważyłem że lepiej ciągnie jak dostaje mniej paliwa. Próbowałem już jechać bez filtra ale w tedy gaśnie jedynie jedzie na ssaniu i bez różnicy mocy. CO może być spowodowane brakiem mocy w motorowerze? Czy możliwe że wydech jest gdzieś zablokowany? Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
pawelspeedfight pisze:
wkręcać na obroty zaczyna się dopiero po przekroczeniu 4000rpm


A kręciłeś ja wyżej??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 15:36 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Tak, daję jej max bo inaczej wcale by nie jechała. Na jałowym wkręca się do 10tyś rpm od razu a na biegu do 4000 tyś to tragedia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
w każdym am6 tak jest, ciągnie tylko na wysokich.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 16:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Tylko dla czego u mnie v/max to 75km/h z dużej górki? Możliwe że mam za dużą dyszę w tym gaźniku(dysza 86)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 7:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dysza idealna




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 14:51 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Wczoraj zdjąłem gumę która przychodzi na górę filtra i dostał trochę mocy. Ale to jeszcze nie jest to, daje mu full gaz a on nie chce wkręcać się na obroty na biegu. Przy podjeździe pod górkę rozpędzam się żeby obroty były powyżej 4000 i zaczyna ciągnąć a gdy tylko zaczyna się górka oborty spadają i znowu wpada w muł. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc bo już nie mam siły na niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy podjeździe pod górkę musisz mieć 10 tyś obrotów to jest 50ccm. Jak jest jakaś większa a chcesz wyjechać to wkręcasz motor do końca już przed najechaniem na górę(manetka do końca) a jak widzisz że zaczyna schodzić z obrotów to operujesz sprzęgłem żeby utrzymać go na obrotach.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 15:13 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Daję mu cały czas manetkę do końca bo inaczej na biegu by w ogóle nie jechał, pod delikatną górkę nawet na 1 zaczyna schodzić z obrotów. Sprawdzałem dziś świecę i na najniższym stanie paliwa przy regulacji na dużą dawkę powietrza świeca nadal czarna. Dodam że oleju z przekładni nie bierze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 15:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dysza za duża będzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 15:32 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
A jaką mniej więcej dyszę należało by do niego założyć? i czy do tego gaźnika przychodzi dysza 5 czy 6 mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 15:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Jeżeli gaźnik Dellorto to 6mm




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 16:07 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
A rozmiar, 70? 76? aktualnie mam 86.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 16:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ja nie uważam ,żebyś zmieniał dysze ale możesz spróbować zamontować 78.Sam osobiście przy dt mam 88 i jest idealnie




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 17:03 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
To czego innego może to być wina? Spróbuje dzisiaj posprawdzać gaźnik, kruciec czy nie łapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Skoro czarna świeca to na pewno nie lewe powietrze.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 17:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
A może silniczek od dozownika ci za dużo oleju daje?Jak z kopceniem z wydechu?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 17:38 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
Właśnie bardzo mało kopci z wydechu, może dla tego że dużo powietrza. Dodam że yamaha b.mocno się grzeje nawet po zwiększeniu dawki paliwa na 2 ząbek od góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 18:12 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 19:17
Posty: 33
Pojazd:
pawelspeedfight pisze:
Właśnie bardzo mało kopci z wydechu, może dla tego że dużo powietrza. Dodam że yamaha b.mocno się grzeje nawet po zwiększeniu dawki paliwa na 2 ząbek od góry.


Czy tak ma być że na wolnych jak kręce na maxa manetką to wyświetla się max 10000rpm na liczniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Czytałem kiedyś że obrotomierz w DT więcej nie wyświetla ale poczekaj na opinie kogoś kto ma taki sprzęt.

Mocno się grzeje tzn ?? Gotować zaczyna ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy