Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha TZR 250
Post: 21 lip 2010, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Siemano jak myślicie brać za 1700 ?? http://moto.allegro.pl/item1156327764_y ... kazja.html Zna się ktoś na tyle żeby powiedzieć dokładnie co to za model ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
O ile się nie mylę to silnik V2, po zdjęciach widać, że nie posiada wydechu. W tym stanie i za tą kaśe to nawet się opłaca, żey pośmigać to będziesz musiał sporo dołożyć. Najważniejsze, żeby była w miarę kompletna, żeby miała cały silnik, wydech zawsze można wyspawać.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Wygląda tak jak by była w ciągłej eksploatacji ale bez tłumika to raczej kiepski pomysł. pumba10022, Brać czy nie ?
Obrazek

Przebieg 23tys.


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 21:08 przez Polisa, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Musiał byś pojechać i zobaczyć. Tak ci nie powiem, jak bym obejrzał mógł bym Ci więcej powiedzieć. Ale według mnie to za 1700 zł jest warto :D.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Nie wiesz może jakie przebiegi można kręcić na tych cylkach ?? Może się okazać, że zaraz trzeba będzie je wymieniać.(Swoją drogą ciekawe czy alu czy żeliwo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Raczej na pewno alu. z nicasilem. Wymieniasz tłoki i jazda. Jeżeli od nowości, bez kręcenia ma 23 tyś to jest nic. Na tych cylindrach zrobisz drugie tyle, pod warunkiem, że były, są, będą wymieniane tłoki po odpowiedniej mt/h




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 12:26
Posty: 27
Pojazd:
jestem tego samego zdania a co do tego to te V2 to niezłe maszynki były.. tzr 250 jest żadkością i choćbyś chciał to kupić i dolozyc troche pracy i kasy to za spora sumke mógłbys to puścic ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 22:14 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
ta ta... tzr 250 to pojazd tylko i wyłącznie dla fanatyków, dwucylindrówka w V2, 250 w 2t, spalanie powyzej 15l/100km, ciągłe problemy, kompletny brak częsci zamiennych(tłoki prawdopodobnie pasują ze 125, cylindry też, gazniki też ale np. wał już nie), gdybyś trafił na kompletny egzemplarz i odpalajacy to by sie można było pokusić, ale w takim stanie jak ten to szkoda zachodu, niewiadomo co tam siedzi czy tam niebrakuje jakis czesci, plastik dosztukowany z blachy, To jest dobra rzecz na zime, tylko trzeba włożyc w nią 2-3x tyle ile kosztuje żeby doprowadzić ją do stanu używalności. Jesli niemasz kasy albo niejestes fanatykiem, szkoda nerwów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 0:21
Posty: 112
Pojazd:
Cytuj:
tłoki prawdopodobnie pasują ze 125, cylindry też, gazniki też

Koleszko, jak może tłok i cylinder ze 125 pasować do 250 .. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
GPS, koleszko.

To jest V2, 2 cylindry po 125 = 250. :roll:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 0:21
Posty: 112
Pojazd:
Jak tam V-ka jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 18:54 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
GPS pisze:
Jak tam V-ka jest



Silnik w układzie widlastym, czyli 2(dwa) cylindry są ułożone w kształcie litery V...

Niewiem jak jest w tzr ale w rg 250, tłok i cylinder pasuje od rg125, a jak wiadomo w rs 250 jest silnik od rg 250...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy