Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2011, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Witam, zakupiłem TZR, jest ona 80ccm i siedzi w niej tłumik Conti sportowy, dysza 105.
Motor Kupiony z francji, gościu stoopie zrobił, jeb**nął na ziemie, zbił lampe i porysował boczki, których nie dostałem. I motor leżał rok czasu bez jazdy. Ma on przebiegu 1287 km.
I taki jest problem, jade sobie pieknie, cieżko chodzi sprzęgło(lecz coraz lepiej), pusze normalnie ruszam i od 5,5 tyś do 6,5tyś, bardzo ciężko jedzie wręcz tylko pierdzi, i sie dławi gdy wbije 6,7 tyś to już pięknie idzie aż do zera, tylko bardzo długo wchodzi na te 6,7tyś.

Jak już jade sobie pięknie na 4 biegu, cieżko wbić piątke bo nie chce dojść do 13 tyś nawet, a jak zmienie na 5ty bieg, to spadają obroty i już się nie chce rozpędzać przez długii czas, dopiero później jak już się wkręci do tych 12 tyś, to zmienie na 6stke i wtedy spada do 7 tyś około i jedzie tylko tak. Jest to prędkosć około 135-140km/h realnych, lecz nie ma gdzie wbić tej 6stki bo się nie chce do niej rozpędzić, a nawet do 5tki jest ciężko.

Przepraszam że się tak rozpisałem, ale jest to moja 2 biegówka, przy czym przy wcześniejszej sie nie bawiłem.
Napewno regulacja gaźnika nic nie daje.
Gaźnik seria z tego silnika.

PROSZE O POMOC.

Za błędy także przepraszam./Dysleksja.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 16:06 przez KtM, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:57 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Zacznijmy od tego :
Stała rok nie ruszana itp a Ty sobie kupiłeś i śmigasz ... Pomyślałeś o takim czymś jak wymiana wszelkich płynów pokroju Oleju przekładniowego , płynu hamulcowego czy płynu do chłodnicy ? Zacząłbym od tego . Z pozoru nic ale jednak coś ...
Po drugie to nie możliwe żeby na 6 - tce przy 7 tyś obrotach cisnął Ci ok 140 km/h .

Po trzecie . Seryjny gaznik i 80 ccm ? Nie no bez jaj . Chyba typ od którego kupiłeś to jakiś dzieciak ... Przy takim cylku to chyba minimum gaznik 16-17,5mm a cd dyszy to już samemu trzeba regulować .




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Gaźnik seryjny z 80ccm silnika 17,5mm Dell'orto.
Stała rok czasu, ja kupiłem wymieniłem oleje, płyny hamulcowe, płyn w chłodnicy, i olej w dozowniku.

Wyczyściłem ze smarów wycieków, i tłumik w środku.

Motor przy 14 około tysiącach ciśnie 140, jak już się bujnie . Lecz bardzo ciężko go rozpędzić do wlaśnie tych 14 tyś.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:33 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Hmm no to przychodzi mi jeszcze na myśl brudny gaznik ?




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie koniecznie

jakie masz zębatki

to pewnie będzie powodem takiego v-maxu i braku ciągu

bo na 13/47 na serii już ma ciężko na prostej się rozpędzać na 6-ce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Także był czyszczony, i pomyliłem się gaźnik 16,5 mm dell'orto. Dysza 105.

Mam Malutkie zębatki. Tzn chyba seryjne. Silnik to taki jak am6 i chyba am6, ale z oryginalnym cylindrem yamahy 80ccm.

Nie ma mnie w tej chwili w kraju, ale zastanawiam się co z tym będzie. Rocznik jest 2009 i przebieg 1287 km. Co z tym może być? ;p




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
sprawdzić trzeba dwie rzeczy

1- czy lepiej idzie ze ssaniem jak tak to gaźnik (do 80 19mm obowiązkowo)

2- zębatki

co z tego że malutkie

z przodu malutka to na przyspieszenie

ale z tyłu na v-max

więc może mieć ciężko

konkretną konf. podaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Jak wróce z niemiec, to podam ilość żebów.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 0:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
jak na moje to nawet bajka z tym 140 przy malych zebatkach jak na moje to nie jest w stanie sie rozpedzic do tylu ...




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 0:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Raczej bajką to nie jest. Pod 140 km/h podchodził. Jak nie jechałeś tym to dlaczego się wypowiadasz?. Mówie jak jest, i pytam o problem, a nie o to czy ty wierzysz. 13 z chyba przód, a tył nie jest duża, na v-max najprawdopodbniej.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 9:21 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Jak czyściłeś itd, to sprawdź, czy ssanie ci się nie zablokowało przy gaźniku, ja miałem identyczny problem przy tych samych obrotach w RS tylko, że 50, jak składałem moto nie wiem jakim cudem, ale ssanie się zablokowało i potem gasł mi jak odpaliłem po złożeniu stwierdziłem, że coś z gazem i podkręciłem obroty na lince, i się to działo właśnie to co u cb pierdzi itd, lecz postanowiłem zobaczyć do tego poprawiłem ta linkę od ssania przy gaźniku i od razu 100000% różnicy na +.


Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 9:23 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 11:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z tym że to jest seryjna wersja 80ccm czy przerabiane z 50 tki ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 12:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
przerabiana bo w 2009r nowa buda nigdy nie wyszła w innej pojemności niż 500

stare tzr do 1997r były 80/50 potem buda została a w ramę dali am6 50 i potem od 2003 nowa buda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Mam jakieś dokumenty po francusku, że był przerabiany na 80ccm na oryginalnych częściach yamahy. Tak niby posze. Że w oryginalnym serwisie ;p. Ale kij wie.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
moze ci wlozyli jakis silnik od 80ccm i nie masz am6?




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Nie no, silnik wygląda jak am6. Cylinder napewno jest inny. Jest aluminiowy taki jaśniejszy od seryjnych, i nie ma takich oznaczeń 49cm jak miałem w RS..

Dziwne to jest w ogóle. Dużo sie nie przetłumaczy z tych francusich dokumentów ;p.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
seb94 pisze:
nie koniecznie

jakie masz zębatki

to pewnie będzie powodem takiego v-maxu i braku ciągu

bo na 13/47 na serii już ma ciężko na prostej się rozpędzać na 6-ce




Mam 80 ccm suzuki rg i zębatki 17/49 i nie ma problemów z ciągnięciem na prostej, więc myślę że tzr 80 też nie powinna mieć problemów. Jak dla mnie sprawa jest prosta czyli mieszanka źle dobrana. Teraz trzeba dojść czy dostaje lewego powietrza chodź nie sądzę może po prostu gaźnik co nieco się rozregulował skoro długo stał. Ja bym go gruntowanie przeczyścił kompresorem wszystkie dysze sprawdził poziom pływaka i w tedy dalej myślał.




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 0:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Chyba tak zrobie, pobawie się jeszcze gaźnikiem. Lewe jak najbardziej może łapać, bo po bokach w filtrze, mam wycięte "Tuningowe" Dziurki na większą dysze... Więc posprawdzam jak wróce z de




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy