Dzisiaj jest 21 lut 2025, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:02 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
Yasuni r + wariator stage6 sport pro, jak myślicie dobrze się to zgra? :D czy polecacie jakiś inny wariator? dodam że skuter seria (oprócz wydechu i gaźnika dellorto 17,5 mm jak narazie) :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lut 2015, 19:06 
*

Rejestracja: 16 lis 2012, 13:12
Posty: 131
Pojazd:
Ja ci mogę polecić polini SC




_________________

dzidex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:11 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
przy jakim secie go miałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:13 
*

Rejestracja: 16 lis 2012, 13:12
Posty: 131
Pojazd:
sport 70
króciec tec
giannelli reverse
dellorto bl 21
wario poliniak
sprzęgło chyba malossi fly [ ogólnie cały naped zmieniłem]




_________________

dzidex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:15 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
a jak z v-maxem i przyśpieszeniem? :D i jaka regulacja? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:18 
*

Rejestracja: 16 lis 2012, 13:12
Posty: 131
Pojazd:
v-max zadawalający a przyspieszenie też ,ładnie ciągnie od samego dołu a regulacja to banalna




_________________

dzidex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:19 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
napisz jakie rolki miałeś, sprężynę centralną i sprężynki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:25 
*

Rejestracja: 16 lis 2012, 13:12
Posty: 131
Pojazd:
rolki to 5,5gr sprężyna centralna polini evo sliver a sprężynki to nie pamiętam :mrgreen:




_________________

dzidex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:35 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
dzięki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Top Racing NG będzie lepszym wyborem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
przy jakim secie go masz? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 20:20 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Czy to wazne przy jakim secie k.. ? Wazne ze polecamy




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 18:52 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mucia98 pisze:
Czy to wazne przy jakim secie k.. ? Wazne ze polecamy

Pyta się idioto bo jest ciekawy, a forum jest po to żeby pytać. Wiec jak masz takie posty pisac i zaśmiecać forum, bo tylko to swoimi postami robisz to się lepiej nie udzielaj.
Wario tego nie mialem, ale z tego co piszą inni użytkownicy forum to dalej najlepsze efekty ze wszystkich 6rolkowców, poza MHR R/T. Ja mialem Polini 9 rolkowe.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 19:55 
*

Rejestracja: 26 sty 2015, 19:17
Posty: 23
Pojazd: Piaggio Zip
@Komor całkowicie się z Tobą zgadzam :wink: dzięki za odp :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 20:44 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
@mucia98 Jak tam? Dalej High-End'y padają przy twoim sporcie :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 21:23 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 21:01
Posty: 11
Pojazd: Derbi Gp1 Open
Podepnę sie do tematu, czy yasuni R nie jest za mocny do serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2014, 16:52
Posty: 159
Lokalizacja: Śrem Wielkopolska
Pojazd: Keeway Hurricane

Ostrzeżenia: 1
Yasuni R jest bardzo podobny do pro replicy, ja gdy założyłem pro replice do serii zaczeło się od puchnięcia tłoka po dłuższej agresywnej jeździe ,miałem wtedy 3 tys przebiegu i jeździłem przez całe 1 tys km na replicy ,i ona wyssała z cylindra całą kompresje inaczej mówiąc się zatarł. Nie wiem jak długo polatasz na yasuni r przy seryjnym cylku :evil:




_________________

KEEWAY HURRICANE SPORT
wydech:Stage6 pro replica [*] Yasuni R
wariator:Stage6 sport pro
cylinder: motorforce 70 > tec 70 > stage6 Street gażnik
gażnik: wm motor 21mm [*]Tec 21 mm Black Edition
filtr:air box
Dzwon:tec
Sprzęgło: tec Evo Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 21:49 
**

Rejestracja: 24 lis 2014, 22:01
Posty: 235
Lokalizacja: Czechowice dziedzice
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A wydech Gianneli rekord możona do seri bo ta historia powyżej mnie przeraziła???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 22:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wszystko zależy od tego jak jest wyregulowany. Normalnie silnik seryjnie jest ustawiony na gaźniku optymalnie do 8k obrotów. Gdy założymy wydech wysokoobrotowy to trzeba na tych obrotach zapewnić prawidłową mieszankę paliwową by miał odpowiednie chłodzenie i się nie przegrzewał co powoduje puchnięcie tłoków, szczególnie tych słabszych jakościowo. Dlatego zalecane jest zmienianie gaźników na większe i odpowiednia regulacja na dyszy głównej.
Po każdej zmianie w setupie trzeba dokonywać korekty regulacyjnej.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2015, 23:31 
**

Rejestracja: 24 lis 2014, 22:01
Posty: 235
Lokalizacja: Czechowice dziedzice
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A ten wydech jest wysoko czy nisko obrotowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy