Dzisiaj jest 25 lis 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2009, 16:04 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Z czego można wyciąc uszczelkę pod głowice? :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 16:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Można kupić specjalny papier. Ale można też z "ostatniej kartki bloku technicznego/rysunkowego" , taka brązowa. Jak nie masz to kupisz ten blok za 1,50 zł :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:02 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
slawek5t pisze:
Można kupić specjalny papier. Ale można też z "ostatniej kartki bloku technicznego/rysunkowego" , taka brązowa. Jak nie masz to kupisz ten blok za 1,50 zł :)

pod głowice uszczelke z papieru hahahaha człowieku ty nie wiesz co piszesz to pod cylinder można taką dać a nie pod głowice pod głowice ja już zrobiłem nawet minuty nie wytrzymała za duże ciśnienie tam jest na papier specjalny papier może i wytrzyma ale ja bym tego nie stosował bo uszczelka powinna być metalowa lub mieć metalowy krążek wokół tłoka a koledze radzę kupić nową nie kosztuje majątku a jest pewniejsza niż z papieru :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Sory pomyliłem się, myślałem że pod cylinder.
czesioos pisze:
hahahaha człowieku ty nie wiesz co piszesz

po co odrazu takie texty.
czesioos pisze:
uszczelka powinna być metalowa

I kto tutaj nie wie :D
Pod głowice musi być z aluminium lub miedziana




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:19 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
slawek5t pisze:
Sory pomyliłem się, myślałem że pod cylinder.
czesioos pisze:
hahahaha człowieku ty nie wiesz co piszesz

po co odrazu takie texty.
czesioos pisze:
uszczelka powinna być metalowa

I kto tutaj nie wie :D
Pod głowice musi być z aluminium lub miedziana


nom ale wiesz trzeba czytać ze zrozumieniem sam się ucze na błędach i wiem że pod głowice nie daje się uszczelki papierowej tylko pod cylek nawet ze specjalnego papieru nie da rady :wink: Ja w jawce miałem metalową nie żadną aluminiową a wiem stąd że magnes ją przyciągał bez problemu


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 17:23 przez czesioos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Aluminium też przyciąga magnes :P
Hmm pomyliło mi sie bo wziąłem puszke i przyciągnęło.
ale nie pisze na niej ALU więc jest z jakimiś dodatkami pewnie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 17:43 przez slawek5t, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
czesioos pisze:
Ja w jawce miałem metalową nie żadną aluminiową a wiem stąd że magnes ją przyciągał bez problemu


Magnes nie przyciąga aluminium!




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
jedno jest pewne, najlepsza będzie miedziana lub aluminiowa :) dobrze jak ma taką wypustke na około, wtedy ładnie sie wszystko spasuje.

A dlaczego najlepsza ? Bo alu i miedź jest miękkie. Dobrze uszczelni.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 17:46 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gówno prawda. Powinna być taka jaka jest seryjnie. Wy mówicie o metalowych. W piaggio LC są gumowe, w Simsonie w ogóle nie trzeba montować. Sam się na tym aż tak nie znam, ale najlepiej udać się do sklepu i kupić przewidzianą do danego modelu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Masz racje.-np u mnie w malossi 70 jest oring. Jak widzisz to troche sporna kwestia. Ale jeśli powinna jakaś być to np miedziana.

Radek_, jaką miałeś oryginalnie? Najlepiej jakbyś poszedł do sklepu i kupił taką samą.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 19:40 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 19:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
W niektórych piaggio AC nie ma uszczelek , np. u mnie w tph nie było..
A czemu chcesz robić uszczelke , nie możeszs dostać czy poprostu nie chce ci się kupować? :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
master2007 pisze:
W niektórych piaggio AC nie ma uszczelek

Coś mi sie nie wydaje, że nie ma :shock: , myślę, że nawet jeśli by nie była potrzebna to producent by chyba dał, dla świętego spokoju.
To piaggio masz od nowości?
Może poprzedni właściciel coś grzebał?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 14:50 
*

Rejestracja: 17 lis 2009, 17:56
Posty: 68
Lokalizacja: szczytno
Pojazd:
slawek5t pisze:
Sory pomyliłem się, myślałem że pod cylinder.
czesioos pisze:
hahahaha człowieku ty nie wiesz co piszesz

po co odrazu takie texty.
czesioos pisze:
uszczelka powinna być metalowa

I kto tutaj nie wie :D
Pod głowice musi być z aluminium lub miedziana

aluminium i miedz to tez metale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 15:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Po srodku tablicy mendelejewa sa metale. Jest ich sporo... Uszczelka powinna byc taka jaka prducent przewidzial i koniec.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
marcin_1993 pisze:
aluminium i miedz to tez metale

Myślałem że chodziło mu o stal :) kurcze miałem zakręcony dzień :D
Given pisze:
Uszczelka powinna byc taka jaka prducent przewidzial i koniec.

Zgadza się ale .... jeżeli powinna być metalowa to najlepiej właśnie miedziana lub aluminiowa.
Wiadomo że jesli ma być oring to nie można dać alu lub miedzianej.
Niech kolega napisze jaką miał orginalnie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 17:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
GIBON_F12 pisze:
master2007 pisze:
W niektórych piaggio AC nie ma uszczelek

Coś mi sie nie wydaje, że nie ma :shock: , myślę, że nawet jeśli by nie była potrzebna to producent by chyba dał, dla świętego spokoju.
To piaggio masz od nowości?
Może poprzedni właściciel coś grzebał?

Nie grzebał, mam w nim nojke silnik z 96 roku i padły mi pierścienie, Zdejmując głowicę (śruby zamalowane czyli nie rozbierany silnik)ukazał się brak uszczelki.
Pytałem się na forum i mówili że to normalne że w niektórych pg ac nie ma uszczelki.
Dzwoniąc jeszcze do sklepu przy zamawianiu pierścieni i uszczelki pod cylinder pytałem się o uszczelke pod głowice odp. - nie występuje.
Złożyłem cyl bez uszczelki , 2 kop odpalił. :)
Co prawda można kupić do pg ac uszczelke pod głowice , ale konieczne jest jej załóżenie tylko w przypadku gdzie głowica ma widoczne uszkodzenia, lub jest po planowaniu , dla zachowania odp. szczelności.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy