Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 wrz 2011, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!!!

Taki oto problem mam, iż apka mi ciezko odpala, na ssaniu jeszcze jakos złapie, ale tez ma ciezko, na wolnych obrotach tez nie bardzo chce chodzic i wogole jakos nie rowno chodzi... swieca jest cała mokra, regulacija nic nie daje... Podejzewam ze moze to byc wina zaworu membranowego... czy dobrze mysle? Jesli nie to jakie są objawy zuzytych membran? Jak sprawdzi czy są do wymiany, nie wyjmujac ich? Bo wiem ze jak wyjme i mają przeswity to trzeba zmienic, a jak inaczej?

Z góry dzieki za odpowiedz :wink:




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 23:00
Posty: 0
Lokalizacja: Wałcz
Pojazd:
U mnie bylo tak samo ze nie chcial odpalac. W ogole nie moglem go wyregulowac. A po zmianie juz nie bylo problemu. Nie mam pojecia jak mozna sprawdzic bez wyjmowania czy sa do wymiany. A po wyjeciu to tak jak mowisz.




_________________

DoMaN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 6:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
membranki musisz wyjąć żeby sprawdzić i to prawdopodobnie przez nie ten twój problem. :wink:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 9:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
No własnie tez tak mysle, wiem ze jak ostatnio je wyjmowalem to jedna płytka była delikatnie uszczerbiona (ale nie bylo jeszcze przeswitu) ale strasznie miekkie te płytki są... Wiec musze sie szarpnąc na nowe.. tylko teraz co radzicie.. same plytki czy cały zawór? A i co myslicie o zaworze stage6 vforce by tassinari ? Rozumiem ze jakosc i wykonanie są na wysokim pozomie, ale czy zwiekszona ilosc plytek membran cos daje?




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Może i nie zawór zobacz także szczelność króćca oraz uszczelniacze wału.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Uszczelniacze na wale są okey, dzisjaj sprawdziłem... Membranki nie są za specjalne, ale cos tam trzymaja, według mnie powinny chodzic... Wiec co moze byc nie tak? A i moge dodac ze jak kope zeby odpalic to czasami strzela z wydechu... :roll:




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2011, 19:35 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Jak to LC to może puściła uszczelka głowicy,lub szpilka.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy